Regulacja zaworow – Mazda 626 GE FS 2.0 16V

Postprzez darusk » 26 wrz 2005, 12:11

hatetep napisał(a):A czy uzupelnienie profilu cos da? npr. znizka w tym warszacie?
hahaha

mariusz.grzyb napisał(a):No chyba się nie wstydzisz przyznać
:D
....ale podobno klubowicze mają....więc się zapisz :)
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 07:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez darusk » 26 wrz 2005, 12:16

tco_tm napisał(a):Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika...

w końcu na czymś trzeba się uczyć... <lol> <lol>
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 07:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 16:20

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Hatetep .. lepiej kup " nowy " uzywany silnik poprostu bedziesz mial mniejsze koszta i mniej nerwow a takze niespodzianek na drodze ...


a jaką ma gwarancje że kupi lepszy od tego który ma?? hahaha

według mnie lepiej zrobić remont starego i spokój na 200-300tyś a przy używce to jest loteria dowiesz sie co kupiłeś jak założysz i trochę pojeżdzisz.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 26 wrz 2005, 16:30

a jaką ma gwarancje że kupi lepszy od tego który ma?? hahaha

według mnie lepiej zrobić remont starego i spokój na 200-300tyś a przy używce to jest loteria dowiesz sie co kupiłeś jak założysz i trochę pojeżdzisz.


Wszystko zalezy od tego co masz do zrobienia w danym silniku .. u mnie bylo mnostwo roboty wiec koszta o wiele wieksze niz cena silnika uzywanego z nieduzym przebiegiem.
Druga sprawa zalezy gdzie kupujesz i od kogo ... jak od pana kazia z allegro to pewnie dlugo nie pojezdzisz ... :D . Dlatego trzeba kupowac w zaufanych zrodlach i wiedziec od kogo....Poza tym masz okres gwarancji wiec uzytkujesz i tyle.......

Kazdy orze jak moze .....nie :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez sołtys » 26 wrz 2005, 16:46

Marcin ( Pycia ) napisał(a):Poza tym masz okres gwarancji wiec uzytkujesz i tyle.......


może ja mam przykład kumpla kupił silnik z małym przebiegiem papierami pół roku gwarancji do golfa gdzie można powiedzieć że jest tego pełno na szrotach i nastukał 50 tyś i się rozlecia łpo roku hahaha wiec czy mu sie to opłącało?? ale fakt że można trafić na igiełkę i bedzie ok ja jednak wychodze z założenia że to dla mnie za duże ryzyko wole wywalić na remont i wiedzieć co mam To tylko moja opinia tka jak napisałeś każdy orze jak może.

pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 26 wrz 2005, 17:01

Soltys Sam widzisz zalezy gdzie kolega kupil silnik i od kogo .......ja kupilem od firmy z ktorej silniki bierze Jaksa wiec moze bede mial wieksze szczescie i nie rozleci sie po roku .. :D a w momencie jak bedzie uzytkowal go kto inny .... :P
Czas pokaze ... narazie jest gites
Pozdrawiam ......
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez Jaksa » 26 wrz 2005, 18:37

tco_tm napisał(a):No nie wiem, nie wiem... Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika...
Pawełku , nie będę tego komentował :P Moze jeszcze kiedyś wpadniemy na siebie na Grochowie to wrocimy do starej sprawy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez mtaranti » 9 paź 2005, 12:16

hatetep słuchaj ten debil mechanik przeszlifował ci gniazda zaworów zagłeboko i teraz masz podparty (niedomknięty) zawór przez popychacz jedyna naprawa to zmienić gniazdo zaworu lub jeśli jest to mała wartość to można trzpień zaworu podszlifować lub trzon popychacza Czego raczej odradzam( bo to sposób na miare tego fachmana co ci robił głowice) jedź do niego i w łeb go niech ci regeneruje głowice
Jak chcesz więcej szczegółów to zadzwoń 604576933
przeszedłem to na własnej skórze

A myślałem że tylko ja trafiłem na takiego DEBILA mechanika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2004, 23:15
Posty: 277
Skąd: zamość
Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km

Postprzez Jaksa » 9 paź 2005, 12:38

Z tego co wiem od klienta padła spręzyna zaworowa :) Co tam naprawdę było wie tylko ten co to rozbierał.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6