Regulacja zaworow – Mazda 626 GE FS 2.0 16V

Postprzez hatetep » 25 wrz 2005, 18:37

Dwa tygodnie temu wymienialem uszczelke pod glowica, niestety planowac tez trzeba bylo. Przy okazji wymienione uszczelniacze zaworowe. Po dwoch tygodniach silnik zaczal pracowac na trzech cylindrach. Pojechalem do mechanika ktory robil glowice, rozebral sprawdzil cisnienie i rzeczywiscie ostatni cylinder nie trzymal cisnienia. Po dwoch godzinach stwierdziil ze jedyne co moze byc to osadzenie sie zaworow na swoim miejscu a jako ze glowica byla mocno "zdarta" az 4 setne, to sa za duze albo za male? luzy i trzeba je regulowac.
Prosze o info czy w silnikach FS 2.0 16V trzeba robic regulacje zaworow po planowaniu glowicy i wymianie uszczelki.
Prosze takze o namiar na jakis zaufany warsztat w Warszawie lub okolicy Warszawy.
Pozdro
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2005, 18:09
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS

Postprzez misiek06 » 25 wrz 2005, 18:50

Fs ma hydraulike więc się nic nie reguluje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2005, 14:39
Posty: 295
Skąd: Głogów
Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc

Postprzez sołtys » 25 wrz 2005, 19:37

hatetep napisał(a):Po dwoch godzinach stwierdziil ze jedyne co moze byc to osadzenie sie zaworow na swoim miejscu a jako ze glowica byla mocno "zdarta" az 4 setne, to sa za duze albo za male? luzy i trzeba je regulowac.
<szok>

Co to za mechanik skoro robił ci głowice i nie zauważył hydralicznych regulatorów hahaha
ogólnie wciska ci niezły kit prawdopodobnie zrobił ci partaninę a nie remont.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 15:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Jaksa » 25 wrz 2005, 20:59

sołtys napisał(a):Co to za mechanik skoro robił ci głowice i nie zauważył hydralicznych regulatorów
<lol>
sołtys napisał(a):prawdopodobnie zrobił ci partaninę a nie remont.
O własnie,dobrze napisane..... :D

P.S. Jest tez FS na płytkach <lol> w GF.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 22:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 25 wrz 2005, 22:37

Hatetep .. lepiej kup " nowy " uzywany silnik poprostu bedziesz mial mniejsze koszta i mniej nerwow a takze niespodzianek na drodze ... Tyle tego juz jest na rynku ze naprawde nie oplaca sie remontowac ja posluchalem sie Jaksy i nie zaluje ...
Aha no i mechanikowi to lepiej jak podziekujesz za wspolprace .. bedzie mial mniejsze koszta .. :D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez hatetep » 26 wrz 2005, 08:22

P.S. Jest tez FS na płytkach <lol> w GF.[/quote]

A wiadomo jak rozroznic ktory jest z plytkami a ktory z auto regulacja?
Czy ktos moze poliecic mechanika w Warszawie i okolicy bo ci do ktorych ja chodzilem to partacze i sciemniacze. Przyklad: Auto ADAM, Naprawa Samochodow Amerykanskich. NIE POLECAM NIKOMU!!! Facet nie wiedzial ze silnik sie dlawil i przegrzewal przy niskich obrotach dla tego ze uszczelka pod glowica byla strzelona. Kazal mi wymienic silnik wolnych obrotow i pompe wodna. Niestaty z pompa sie posluchalem i stracilem kolo 300zl z wymiana. Pompa byla sprawna :| a silniczka nie wymienilem, na szczescie. Po zrobieniu glowicy, wszystko bylo ok przez 2 tygodnie i nagle w trakcie jazy zaczal tracic sile i pracowac na 3 cylindrach.
Czy jest to mozliwe ze to wina zaworow czy tez strzelilo cos gorszego w dolnej czesci silnika...
Prosze o namiar na uczciwego mechanika – najlepiej jesli bedzie tani:)
Dzieki
Pozdro
HaTeTeP
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2005, 18:09
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 26 wrz 2005, 08:44

Jedz do Jaksy ... i bedziesz mial porzadek z autem .......www.autojaksa.com.pl
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez darusk » 26 wrz 2005, 08:54

uzupełnij profil i jedź do Jaksy <lol>
Początkujący
 
Od: 9 maja 2005, 07:40
Posty: 26
Skąd: Radom
Auto: 626 GE FS '95 LPG

Postprzez hatetep » 26 wrz 2005, 09:37

darusk napisał(a):uzupełnij profil i jedź do Jaksy <lol>

A czy uzupelnienie profilu cos da? npr. znizka w tym warszacie? jakie sa ceny w tym warsztacie? Czy jest polecany ze wzgledu na porzadne wykonanie czy tez ze wzgledu na ceny?
Pozdro
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2005, 18:09
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS

Postprzez Grzyby » 26 wrz 2005, 10:25

uzupełnienie profilu da tyle że wiadomo jakim wozem jeździsz i nie trzeba się tego domyślać.
No chyba się nie wstydzisz przyznać :P
A co do serwisu Jaksy, jest to serwis pewny i sprawdzony (sam możesz o tym poczytać w wielu postach).
Co do cen się nie wypowiadam bo jeszcze nie byłem (ale zamierzam !) jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie co to jest Mazda i jak jest zbudowana (i oby jeszcze nic przy tym nie sp....ył to byłoby dobrze). Zresztą, jak piszesz już byłeś u "speca" który tylko naciągnął cię na niepotrzebne koszty. Jeszcze jakieś pytania w sprawie Jaksy?
Najlepiej sam zadzwoń lub podjedź – chyba nie masz daleko.
To chyba oczywiste.
pozdrawiam
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 26 wrz 2005, 10:35

mariusz.grzyb napisał(a):jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie

No nie wiem, nie wiem... Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika... Pewnie do tej pory masz koszmary Jareczku? <lol>

Wiec mimo calego szacunku do Jaksy i jego ekipy, nie obrazaj mi "Pana Stasia", bo roznie byc moze... ;)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez hatetep » 26 wrz 2005, 11:17

tco_tm napisał(a):
mariusz.grzyb napisał(a):jednak na pewno warto zapłacić klientowi który "robi w Mazdach" od lat i doskonale je zna, niż Panu Stasiowi, który będzie się uczył na twoim samochodzie

No nie wiem, nie wiem... Z tego co pamietam, to moja mazda sluzyla Jarkowi za rozbudowany poligon doswiadczalny... uklad paliwowy, uklad zaplonowy, sterowanie silnika... Pewnie do tej pory masz koszmary Jareczku? <lol>

Wiec mimo calego szacunku do Jaksy i jego ekipy, nie obrazaj mi "Pana Stasia", bo roznie byc moze... ;)


A ten Pan Jarek to wlasnie facet z tego warszatu? Czy to negatywna opinia bo nie wiem jak mam to zrozumiec?
"The highest of insenity is to continue doing the same thing and expect to get a different results"
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2005, 18:09
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS

Postprzez Grzyby » 26 wrz 2005, 11:19

Tco, facio ma Jaksę o "rzut beretem" to niech podjedzie jak chce.
Widzę że jak dotychczas to ma raczej nieciekawe doświadczenia z "Panem Stasiem".

hatetep napisał(a):bo ci do ktorych ja chodzilem to partacze i sciemniacze


hatetep napisał(a):stracilem kolo 300zl z wymiana. Pompa byla sprawna ysz a silniczka nie wymienilem, na szczescie


A tak na marginesie, to też mam takiego "Pana Stasia" a w zasadzie "Pana Jarka" u siebie, tylko że ten jest sprawdzony i przede wszystkim jak coś nie leży w jego zakresie robót (czysta mechanika bez elektryki i elektroniki) to tego nawet nie dotyka i mówi wprost że od tego są inni spece.
pozdr.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 26 wrz 2005, 11:32

hatetep napisał(a):A ten Pan Jarek to wlasnie facet z tego warszatu? Czy to negatywna opinia bo nie wiem jak mam to zrozumiec?

Jarek to imie Jaksy. <lol> Opinia bron Boze nie jest negatywna, wrecz przeciwnie, mozesz zobaczyc w moich postach, ze pozytywnie wypowiadam sie o moich przygodach z Auto-Jaksa. Nie zmienia to faktu, ze naprawa nie szla jak po sznurku i kilka rzeczy calkowicie zaskoczylo ekipe z Bronisz. Dlatego raczej powstrzymalbym sie z opiniami, ze Jaksa wie wszystko i ze wszystkim da sobie rade. Nie ma takich warsztatow na tym swiecie... :)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 26 wrz 2005, 11:37

tco_tm napisał(a):Dlatego raczej powstrzymalbym sie z opiniami, ze Jaksa wie wszystko i ze wszystkim da sobie rade. Nie ma takich warsztatow na tym swiecie... usmiech

to prawda, usterki mają to do siebie że potrafią wszystkich zaskoczyć <lol> , tylko że doświadczona ekipa powinna sobie z nimi poradzić szybciej niż inni.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez hatetep » 26 wrz 2005, 11:42

Serdeczne dzieki wszystkim za wyrazone opinie. Mam nadzieje ze cos z tego bedzie:)
Pozdrawiam
HaTeTeP
"The highest of insenity is to continue doing the same thing and expect to get a different results"
Początkujący
 
Od: 25 wrz 2005, 18:09
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA 626 2.0 16V CRONOS

Postprzez Paweł » 26 wrz 2005, 11:45

mariusz.grzyb napisał(a):to prawda, usterki mają to do siebie że potrafią wszystkich zaskoczyć

Mowilem raczej o budowie samochodu. <lol> Musze jednak dodac, ze chodzi o Cronosa, a nie J-Spec'owa GE.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Grzyby » 26 wrz 2005, 11:48

No to mam nadzieję że jak się zjawię u Jaksy swoim Cronosem to po naukach wziętych na twoim nie będą mieć problemów <lol>
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Paweł » 26 wrz 2005, 11:50

mariusz.grzyb napisał(a):No to mam nadzieję że jak się zjawię u Jaksy swoim Cronosem to po naukach wziętych na twoim nie będą mieć problemów

Hihi. Bez obaw. :P
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 14:13
Posty: 11057 (564/887)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 26 wrz 2005, 11:53

tylko że doświadczona ekipa powinna sobie z nimi poradzić szybciej niż inni
dokladnie no i ekipa z Bronisz do nich wlasnie nalezy
:D
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 15:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6