Ustawianie wolnych obrotów. Problem.
1, 2
Witam. Ciągle mam niskie obroty mimo iż kręcę śruba to na chile podnosi a potem i tak spada. W związku z tym poszukałem na forum i znalazłem http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=126&t=3861&hilit=ci%C4%85gle+za+do%C5%9B%C4%87 Lecz nigdzie nie mogę znaleźć tej śruby na krzyżak w górnej części. Druga rzecz to śrubkę na klucz ampulowy też nie widzę. Może ktoś pstryknąć fote tego?
i przy okazji mógłby mi ktoś wytłumaczyć całość bo nie kapuje tego co tam napisali.
i przy okazji mógłby mi ktoś wytłumaczyć całość bo nie kapuje tego co tam napisali.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Ja też mam problem z podniesieniem obrotów biegu jałowego. Wolna amerykanka w GE
Robię tak:
Zagrzewam silnik, gaszę, mostkuję TEN i GND, odpalam i włączam odbiorniki prądu, kręcę płaską śrubą na przepustnicy podnosząc obroty wszystko niby ok obroty się podnoszą (dałem nawet na 900), czekam 3 minuty żeby sobie pochodził, gaszę, zdejmuję mostek i po ponownym odpaleniu bez serwisowego mam takie obroty jak przed regulacją. W serwisowym są podwyższone ale bez już nie reagują na podniesienie mimo że śrubka jest przekręcona o 3/4 obrotu.
Gdzie robię błąd ?
Może powinienem zdjąć mostek na odpalonym silniku ? Nie zwariuje coś ?
Miałem w planach wyczyścić przepustnicę, może jest tak zabrudzona np. konał wolnych obrotów że nie reaguje ale w sumie w serwisowym mogę normalnie regulować.
Robię tak:
Zagrzewam silnik, gaszę, mostkuję TEN i GND, odpalam i włączam odbiorniki prądu, kręcę płaską śrubą na przepustnicy podnosząc obroty wszystko niby ok obroty się podnoszą (dałem nawet na 900), czekam 3 minuty żeby sobie pochodził, gaszę, zdejmuję mostek i po ponownym odpaleniu bez serwisowego mam takie obroty jak przed regulacją. W serwisowym są podwyższone ale bez już nie reagują na podniesienie mimo że śrubka jest przekręcona o 3/4 obrotu.
Gdzie robię błąd ?
Może powinienem zdjąć mostek na odpalonym silniku ? Nie zwariuje coś ?
Miałem w planach wyczyścić przepustnicę, może jest tak zabrudzona np. konał wolnych obrotów że nie reaguje ale w sumie w serwisowym mogę normalnie regulować.
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Hej luk-kk, ja mam tak samo w swojej GE. Tylko te podwyższone obroty z trybu serwisowego utrzymują się z dzień i później wracają do takich jak przed regulacji. O co tu biega? Może ktoś z forum mógłby nam pomóc w tej sprawie? Dzięki!
- Od: 30 kwi 2010, 21:56
- Posty: 122
- Skąd: Otwock
- Auto: Mazda 626 2.0L z 1994r
Benzyna+LPG II gen.
Dokładnie panowie! U mnie na serwisówce dochodzi nawet czasami do 1000 obrotów a po przejechaniu paru km i paru odpaleniach wraca do 720 No szlag mnie trafi.I po kiego to w serwisowym ruszać i tak nic nie zmienia. A odnośnie czyszczenia. Tak czyściłem już 3 razy i nic. Poprawi to na chwile i z powrotem lipa. Móŋłby sie ktoś inteligentny wypowiedzieć jak wyregulować to ustrojstwo żeby działało.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
noxes napisał(a):jest jeszcze jedna metoda hard. Weź sobie wyreguluj obroty czujnikiem zamknięcia przpustnicy, tym co jest po przeciwnej stronie tpsu. Bez serwisowego.
Chodzi o to co jest na foto nr.4 – viewtopic.php?t=21226&highlight=czyszczenie+przepustnicy
- Od: 20 cze 2008, 11:17
- Posty: 331
- Skąd: Lublin/Turka
- Auto: 626 GH 2.2 163km
na fotce nr 5 w tej dziurze ja mam śrubkę krzyżakową. Czy coś tym sie reguluje?? Jeśli tak to co i w które strony bo mam teraz przed sobą całą przepustnice i kminie.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
kyluz napisał(a):na fotce nr 5 w tej dziurze ja mam śrubkę krzyżakową. Czy coś tym sie reguluje?? Jeśli tak to co i w które strony bo mam teraz przed sobą całą przepustnice i kminie.
w rzadnej dziurze. Na fotce nr 5 a jeszcze bardziej na fotce nr 3 pod sprężyną masz czujnik, nim sobie wyreguluj obroty ale na zapalonym silniku.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):kyluz napisał(a):na fotce nr 5 w tej dziurze ja mam śrubkę krzyżakową. Czy coś tym sie reguluje?? Jeśli tak to co i w które strony bo mam teraz przed sobą całą przepustnice i kminie.
w rzadnej dziurze. Na fotce nr 5 a jeszcze bardziej na fotce nr 3 pod sprężyną masz czujnik, nim sobie wyreguluj obroty ale na zapalonym silniku.
No stary wiem co widze. Mam to przed oczyma
Uploaded with ImageShack.us
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
nie niemam bladego pojęcia. :/ a ta śróbka do czego jest bo jak czytałem na forum "tps'u costam costam" Ze to ta jest od wolnych obrotów po nagrzaniu.
ps. chodzi ci o ten? A niby jak mam to wyreguloac?
Uploaded with ImageShack.us
Pss. Ja gó nigdy nie ruszałem. I jak kupiłem samochód to działał idealnie. tylko teraz się je..psuje.
ps. chodzi ci o ten? A niby jak mam to wyreguloac?
Uploaded with ImageShack.us
Pss. Ja gó nigdy nie ruszałem. I jak kupiłem samochód to działał idealnie. tylko teraz się je..psuje.
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
noxes napisał(a):tak chodzi o to. Tylko jak widze to albo nie masz tam regulacji albo jest bardzo mała. rzeba tam poluzować kontrę, wkręcic czujnik i zakontrowac.
A co ten czujnik robi?. Chyba to czujnik zamknięcia przepustnicy..
Uploaded with ImageShack.us
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Nie wyszysciłem przepustnice papierem 2500 i troche lepiej działa. obroty dalej siedza.
Ps. nie chce zakładać nowego tematu. Mianowicie zauwazyłem że na włączonych światłach do jazdy dziennej ledach na wolnych obrotach mam te 750. Ale jak załączę światła to zchodzi o jakieś 20 do 30 obrotów dodam też że własnie przy hamowaniu przy włączonych światłach dusi go.A na ledach nic. Co to ?
Ps. nie chce zakładać nowego tematu. Mianowicie zauwazyłem że na włączonych światłach do jazdy dziennej ledach na wolnych obrotach mam te 750. Ale jak załączę światła to zchodzi o jakieś 20 do 30 obrotów dodam też że własnie przy hamowaniu przy włączonych światłach dusi go.A na ledach nic. Co to ?
Ostatnio edytowano 30 gru 2011, 17:54 przez kyluz, łącznie edytowano 1 raz
Z gówna rakiety nie zrobisz!!
Nawet nie próbowałem z tym walczyć ostatnio, nie ma czasu, pewnie dopiero na wiosnę się za to wezmę –> wyczyszczę przepustnicę, zmienię uszczelkę przepustnica-kolektor bo mam na silikonie po poprzednim właścicielu i będę próbował regulować.
W ASO daliby radę na pro sprzęcie to ogarnąć ? Zna ktoś cenę za taką usługę ?
W ASO daliby radę na pro sprzęcie to ogarnąć ? Zna ktoś cenę za taką usługę ?
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
Ja mam inny problem i rece juz mi opadaja...:/ jak odpale silnik to jest ssanie 1,5 k obroty nastepnie schodza do 900 i wszystko niby okej ale przejade sie troche i juz sa kolo1.2k a jak troche poszaleje z gazem, przyspieszaniem itd to sa nawet 1.5 k!! i nie chca zejsc..:/ no chyba ze auto pochodzi z 5 minut na wolnych to schodza do 1.2k:/ moze Mi ktos udzielic kąkretnej odpowiedzi?? co i jak trzeba zrobic.. bede naprawde wdzieczny...
Po przeszczepie silnika...chodzi:)
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
"Co mnie nie zabije to mnie wzmocni..."
- Od: 5 lip 2009, 13:01
- Posty: 20
- Skąd: Nakło nad Notecią
- Auto: Mazda MX-6 2.5 V6 KLDE
czarny mat :D
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6