Strona 1 z 1

Dlaczego mi wyrzuca wode z chlodnicy?

PostNapisane: 30 cze 2005, 15:50
przez krzysieksel
cały czas wywala mi wode z chlodnicy, ogrzewanie dziala i caly czas sie uklad zapowietrza ,jest troche małe cisnienie płynu w przewodach czy to moze byc pompa wodna? czy uszczelka pod glowica ale na gazie samochod jezdzi i obroty wolne tez ma

PostNapisane: 30 cze 2005, 15:58
przez tomekrvf
Najpierw sprawdz korek od chlodnicy. Na 100% nie masz narzedzia do sprawdzenia korka wiec wymien go na nowy

PostNapisane: 30 cze 2005, 18:12
przez GofNet
Jeśli wymiana korka nie pomoże, to centymetr po centymetrze sprawdź, czy nie masz wycieków. Jeśli nie masz, to jeszcze raz zalej płyn chłodzący, (na włączonym ogrzewaniu) odpowietrz układ i sprawdź, czy się polepszyło. Jeśli nie, to albo masz uszkodzoną pompę wodną, lub uszczelka pod głowicą padła.

W przypadku uszczelki po odpaleniu silnika odkręć korek od chłodnicy (na zimnym lub chłodnym silniku) i pooglądaj płyn. Jeśli wylatują z niego bąbelki i/lub:
<czytaj> po wierzchu płynu chłodzącego pływa lekka, tłusta zawiesina;
<czytaj> w zapachu spalin wyczuwasz aromat płynu chłodzącego;
<czytaj> kolor spalin jest biały,
to masz uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.

PostNapisane: 30 cze 2005, 21:48
przez Jaksa
GofNet napisał(a):na włączonym ogrzewaniu
Płyn cały czas przepływa przez nagrzewnice ( czy masz nast. na ciepło czy zimno ) w starszych mazdach ( GC/BD) był "kran" CO. w obecnych modelach sterowane wszystko jest "klapkami " przy nagrzewnicy..... To tak tylko dla info <lol>

PostNapisane: 30 cze 2005, 22:56
przez TRIBUTE
Ja kiedyś miałem takie podobne objawy jeszcze w starym aucie. Za pierwszym razem chłodnica zamuliła się kamieniem. Następnym razem to była uszczelka pod głowicą. Sprawdz jeszcze czy gaz nie dostaje się do płynu reduktor (przepona) – też mi się to zdażyło. :)

PostNapisane: 30 cze 2005, 23:52
przez krzysieksel
ok piekne dzieki za rady, jutro z rana biore sie do roboty,prawdopodobnie jest walnieta pompa wodna bo nie ma obiegu i cisienia wcale plyn niechce plynac nawet na wiekszych obrotachg ,odnosnie spalania i spalin wszytko jest ok nic takiego nie dzieje sie o czym pisales.Pozdrawiam

PostNapisane: 3 lip 2005, 21:25
przez krzysieksel
gaz nie dostaje sie do plynu, narazie okazalo sie ze walnela pompa wody i korek chlodnicy i a co bedzie dalej zobaczymy

PostNapisane: 3 lip 2005, 22:25
przez JACU626
A co z termostatem jak nie puszcza to obiegu ie będzie??

PostNapisane: 6 lip 2005, 07:38
przez krzysieksel
termostat dziala juz wszytko ok

PostNapisane: 19 gru 2009, 16:46
przez lukasz 323C
Odkopałem stary temat bo mam pytanko a nie chce zakładać nowego. Korek chłodnicy w 626 GE FS z 93r powinien otwierać się przy 0,9 czy 1,1 bara? Chce kupić nowy a na starym nic nie pisze?

Proszę o pomoc.

PostNapisane: 19 gru 2009, 22:11
przez chrupek
W ori na tej żółtej naklejce jest napisane 1,1.

PostNapisane: 20 gru 2009, 12:40
przez lukasz 323C
chrupek napisał(a):W ori na tej żółtej naklejce jest napisane 1,1.


Dzięki za info ciekawe czy w 1.8 i 2.0 jest tak samo czyli 1,1 bara. Czy ktoś może to sprostować?

PostNapisane: 20 gru 2009, 12:51
przez Mysza
A do KL-ki jaki? Bo mi puszcza ten korek między głowicami, na chłodnicy OK.