Szarpnięcie przy puszczeniu gazu.

Postprzez todi » 20 sie 2012, 17:17

Siemanejro :D
Mam taki dość denerwujący problem nie działał mi licznik jak nabyłem furę nie wiadomo ile czasu było jeżdżone na uszkodzonym ślimaku i gdy wymieniłem ślimak wszystko ok licznik działa tylko pojawiły się pewne objawy które mnie osobiście denerwują a polega to na tym że gdy jadę sobie ze 50 i puszczę gaz obroty są w okolicach 2tyś to szarpie mi samochodem ogólnie jak gaz puszczę to szarpie mocniej i słabiej zależy przy jakich obrotach a druga sprawa to że gdy stanę sobie silnik działa to słychać jak nie równo chodzi obroty na obrotomierzu praktycznie nie ulegają zmianie a jeśli odłączę tą kostkę co idzie do ślimaka wszystko jest ok silnik nie szarpie jedynie co zauważałem ma większe obroty,czyściłem przepustnicę i myślałem że po wyczyszczeniu to się poprawi lecz nie zauważyłem żadnych zmian w tym kierunku. Komputer nie wykazuje żadnych błędów sprawdzałem diodą i nic nie ma.Macie koledzy jakieś propozycję co może to być ? czy coś poważnego ? bo denerwuje mnie taka jazda :(
dziękuję ładnie <glupek2>
sprzedam czesci do mazda 626 2.0 16v 1993r. Tanioo :)


Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2012, 12:36
Posty: 145
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.

Postprzez noxes » 20 sie 2012, 22:31

todi napisał(a): a polega to na tym że gdy jadę sobie ze 50 i puszczę gaz obroty są w okolicach 2tyś to szarpie mi samochodem ogólnie jak gaz puszczę to szarpie mocniej i słabiej zależy przy jakich obrotach

skąd ja to znam. Życzę powodzenia w szukaniu przyczyny.
Masz czytaj. Nic innego nie znajdziesz na tym forum i nie sądzę aby ktoś coś napisał wiecej.
viewtopic.php?f=126&t=118015&hilit=szarpni%C4%99cie+po+puszczeniu
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez 2805 » 22 sie 2012, 20:52

Odświeżam miałem podobny problem z szarpaniem silnika na 1 biegu 2 i 3 na wyższych było prawie niezauważalne ale co się stało poduszki silnika 2 były uszkodzone kompletnie zniszczone dlatego mi szarpało strzał trafiony idealnie kupiłem zamienniki firmy Yamato koszt obydwóch poduszek 195 zł co do reszty problemów to nie wiem co to może być u mnie tylko to wystąpiło i się nasilało z czasem a nic nie trwa wiecznie zobaczymy jak na tym zamienniku długo pojeżdżę.
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2009, 22:58
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GE 2.0i 1995r.

Postprzez Piotr » 22 sie 2012, 23:04

2805 napisał(a):Odświeżam miałem podobny problem z szarpaniem silnika na 1 biegu 2 i 3 na wyższych było prawie niezauważalne ale co się stało poduszki silnika 2 były uszkodzone kompletnie zniszczone dlatego mi szarpało strzał trafiony idealnie kupiłem zamienniki firmy Yamato koszt obydwóch poduszek 195 zł co do reszty problemów to nie wiem co to może być u mnie tylko to wystąpiło i się nasilało z czasem a nic nie trwa wiecznie zobaczymy jak na tym zamienniku długo pojeżdżę.


które dokładnie poduszki wymieniałeś ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez 2805 » 22 sie 2012, 23:37

Wymieniłem boczna od strony rozrządu i pod skrzynia biegów ta odpowiadała za szarpanie bardziej, i trzeba uważać bo są 2 modele tej poduszki do automatu który wygląda podobnie ale ma inny rozstaw na śruby i troszkę inne wygięcie oraz do manualnej a skąd wiem bo zamówiłem przez przypadek od automatu i nie wymieniłem obydwóch naraz stąd tez wiem ze ta pod skrzynia biegów wyeliminowała mi na 100% szarpanie przy puszczania gazu i hamowaniu silnikiem.
ps. katalog z poduszkami:
http://sklep.intercars.com.pl/?grut=102 ... &notitle=1
Początkujący
 
Od: 3 wrz 2009, 22:58
Posty: 11
Auto: Mazda 626 GE 2.0i 1995r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6