Mam problem z moim autem . Otóz uruchamia sie ono kiedy jej sie podoba . świece i przewody są nowe. Nie odpala po kazdej wilgotnej nocy i gdy wczesniej nie była ciskana na wyzszych obrotach (powyzej 3000 obr/min) . Co tej cholerze dolega ?????? rozrusznik ? alternator ? pasek za luzny ? juz nie mam pomysłów co to może być .............
Paliwo jest zalane do pełna .
kłopot z uruchomieniem mazdy GE (1,8 97)
Strona 1 z 1
radecki napisał(a):Mam problem z moim autem . Otóz uruchamia sie ono kiedy jej sie podoba . świece i przewody są nowe. Nie odpala po kazdej wilgotnej nocy i gdy wczesniej nie była ciskana na wyzszych obrotach (powyzej 3000 obr/min) . Co tej cholerze dolega ?????? rozrusznik ? alternator ? pasek za luzny ? juz nie mam pomysłów co to może być .............
Paliwo jest zalane do pełna .
jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !kopulka i palec wymienione ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
bokser1111 napisał(a):jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !
świece Denso (ze zmniejszona przerwą do 0.8) do "gazowca" ponoć lepsze od NGK
Moja (była) >>> K l i c k
Pozdrawiam. ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
Pozdrawiam. ndrzej.
Czasem trzeba długo iść, aby dojść do siebie...
Kupię stary motocykl; JAWA, CZ, SHL, WSK 175 !!
świece jak pamietam to NGK przewody oryginalne fabryczne ( ja jednym jest lekki luz na kopułce...) lecz jeszcze dodam dziwny fenomen.. otóz jak łoic ja po obrotach w trakcie jazdy to nastepnego nawet dnia nie ma kłopotów z odpaleniem.. a jak ja jeżdze grzecnie max 2000 obrotów, to na drugi dzień nie da sie jej odpalić ..
Wczoraj zrobiłem mały test .. na wieczór odpiąłem minusową klemę od od akumulatora
zostawiłęm auto na całą noc i pół dnia. dziś tak około 12 podpiałem ją z powrotem i próbowałem odpalić .. za pierwszym razem słyszałem jak by sprezenie w jednym cylindrze za drugim nie było słychać nawet sprezenia .. 3 i 4 raz wykonałem przy podniesionej masce druga osoba odpalała a ja przysłuchiwałem sie pracy.. przed odpaleniem sprawdziłęm paski ( na jednym jak by luz był- bo sie uginał od nacisku) a przy odpaleniu słychać było dzwiek podobny do pierdniecia cichego ...
Wczoraj zrobiłem mały test .. na wieczór odpiąłem minusową klemę od od akumulatora
zostawiłęm auto na całą noc i pół dnia. dziś tak około 12 podpiałem ją z powrotem i próbowałem odpalić .. za pierwszym razem słyszałem jak by sprezenie w jednym cylindrze za drugim nie było słychać nawet sprezenia .. 3 i 4 raz wykonałem przy podniesionej masce druga osoba odpalała a ja przysłuchiwałem sie pracy.. przed odpaleniem sprawdziłęm paski ( na jednym jak by luz był- bo sie uginał od nacisku) a przy odpaleniu słychać było dzwiek podobny do pierdniecia cichego ...
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
[quote="bokser1111*] jakie masz przewody i swiece ? jak inne niz NGK to do smietnika !kopulka i palec wymienione ?[/quote]
masz na myśli kopułkę i palec aparatu zapłonowego ?
Jak tak to ci powiem ze kopułka jest uszczelniona specjalnym preparatem na bazie siliconu by woda nie zalewałą go do srodka..
masz na myśli kopułkę i palec aparatu zapłonowego ?
Jak tak to ci powiem ze kopułka jest uszczelniona specjalnym preparatem na bazie siliconu by woda nie zalewałą go do srodka..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Ania69 napisał(a):Sprawdz czy przewody lub aparat nie maja przebicia to ze nowe nie znaczy ze sa ok.Mozesz podlaczyc pod kompa i zobaczyc czy pokaze bledy
Nie mam dostepu do kompa diagnozującego.......
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Za te 3 posty jeden pod drugim to dostaniesz baty! a co do sprawdzenia kabli to nie trzeba żadnego kompa u mnie na walniętych kablach wystarczyło w nocy otworzyć maskę a w środku jak w dzień tak z kabli waliło możesz też je spryskać wodą. Ale to u ciebie nie będą chyba kable bo ja oprócz problemu z odpaleniem magdy podczas wysokiej wilgotności też mi przerywała podczas jazdy i ciężko było ją wkręcić na obroty ale co przypadek to inna diagnoza w sumie.
- Od: 14 kwi 2010, 14:43
- Posty: 45
- Skąd: Jasło
- Auto: mazda 626 GE 1.8 1995r.
mwox tatusiu :0 moze póżniej a jak na razie wyjasnijta mi skad te wszytkie kłopoty .. a na dodatek rozłądował sie akumulator .. sam z siebie .. takie dziwy sie mi dzieją ..
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
hmm jutro spróbuję go uruchomić .. przez cała noc podłąduję akumulator...
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Nie piszemy postów pod postem – regulamin się kłania , do tego służy opcja edytuj.
Ponad to na forum przestrzegamy poprawności pisowni języka polskiego.
Ponad to na forum przestrzegamy poprawności pisowni języka polskiego.
radecki napisał(a):hmm jutro spróbuję go uruchomić .. przez cała noc podłąduję akumulator...
Ja też ostatnio ładowałem.Miałem ten sam problem...Nie wiem czy to ważne,ale na paliwie 3000 obrotów daję i odpala.Ruszam po 15 minutach rano jak już się rozgrzeje,później już bez problemów.
Też mam podobne problemy tej zimy.
Sprzedam felgi z oponami "lato" 225/55/16 Stan felg jedna mała ryska na 1.Opony bez szału ale jeszcze w miarę na 1 sezon.
Felgi "ARTEC"
Opony "Kumho Supra"
Felgi "ARTEC"
Opony "Kumho Supra"
- Od: 10 maja 2006, 14:45
- Posty: 63
- Skąd: Lubień Kujawski/Bydgoszcz
- Auto: Mazda 626GE 1.8 LPG
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6