Strona 10 z 11

PostNapisane: 5 sty 2013, 11:43
przez Bo_Lo
pytałem ale na razie brak odp. :),a widze ze w tym dziale ten temat byl najliczniej poruszany.w dziale BJ raczej o spalaniu tdvi sie pisze ;)

PostNapisane: 5 sty 2013, 13:03
przez szumki44
w 1.5 bj pomogla wymiana oleju na pelen syntetyk :) i odpowietrzenie popychaczy :) bynajmniej w moim przypadku :)

Odp: Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)

PostNapisane: 5 sty 2013, 14:27
przez Bo_Lo
Nie no u mnie tragedi nie ma,tylko rano jak zimniej to chwile poklekocze,ale ponoc to norma.ja jezdze na syntetyku i szczerze to przez pierwsze 2 – 3 tys po zmianie (valvoline max life)byla cisza nawet rano.a co tam odpowietrzac,przeciez tam nie ma hla.tam jest regulacja plytkowa.

Wysłane z mojego WT19i

PostNapisane: 6 sty 2013, 03:31
przez szumki44
popychacze hydrauliczne :) 4000rpm przez 4min :P i sa odpowietrzone :D a co do klekotania to po wymianie klekocze jak olej zejdzie do min 60 % ;) wiec dolewasz i cisza :)

PostNapisane: 6 sty 2013, 11:23
przez kamilspider
To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.

PostNapisane: 6 sty 2013, 14:02
przez szumki44
tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu

http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm

PostNapisane: 6 sty 2013, 23:48
przez noxes
patrzę i patrzę i znów sprzedawca obówia <lol>
szumki44 napisał(a):popychacze hydrauliczne 4000rpm przez 4min i sa odpowietrzone a co do klekotania to po wymianie klekocze jak olej zejdzie do min 60 % wiec dolewasz i cisza

I tak za każdym razem chcesz robić? Bezsens poprostu.
kamilspider napisał(a):To o odpowietrzaniu to masz z pewnego źródła? Myślę, że to się samo odpowietrza zaraz po odpaleniu auta.

Dokładnie tak, HLA masz napełnione olejem wystarczy im tylko odpowiednie ciśnienie oleju.
szumki44 napisał(a):tutaj zrodeklo nie bede zasmiecac forum :d kopiowaniem tekstu

http://www.zssplus.pl/transport/budowa/ ... acze09.htm


Jak zdązyłeś zobaczyć podane masz w linku odpowietrzanie HLA po montażu, nie po normalnej pracy silnika!

Re: Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)

PostNapisane: 28 lut 2013, 18:41
przez luk-kk
No i mam zaworek wymieniony przy przebiegu prawie 300 tys. Powiem tak jestem w SZOKU jak duża jest poprawa po wymianie, aż żałuję że nie nagrałem silnika przed wymianą i po. Przed wymianą popychacze zagłuszały resztę, a teraz dopóki praktycznie nie przyłożę ucha do pokrywy to ich nie słychać <jupi>, najgłośniejszy teraz jest pasek od alternatora, na światłach można zapomnieć że jest silnik uruchomiony :D.
Żeby być uczciwym to dodam że razem z zaworkiem została zrobiona płukanka Amsoila, olej wymieniony na elfa 10w40 competition sti i filtr oleju na ori. Także polecam wymianę zaworka, nawet jak mechanicy będą marudzić że to nic nie da (jak w moim przypadku). Warto.

PostNapisane: 1 mar 2013, 11:21
przez szumki44
Przed wymiana to doslownie jest jak bys mial 4 malpki i dal im 8 Mloteczkow;p i tak stukaly... Po wymianie zaworka 0 :D tylko paski i inne elementy ruchome slyuchac:) . Wymien paski na nowe wszystkie klonowe a zobaczysz ze zapomnisz o wlaczonym silniku :P hahaha 0 cisza na maxa ja sadzilem ze pompa wspomagania padla a tu tylko pasek ocieral wiec kup czym predzej :)


Tylko szkoda ze zawory dostaly i tak po pupie bo by bylo ich wogole nie slychac :)

Re: Wymiana zaworka pompy olejowej – fotorelacja (626 GE FS)

PostNapisane: 3 maja 2013, 12:33
przez waldek.kom
Witam też mam problem z tym klekotaniem, znalzałem takie coś:

http://www.forte-nwe.pl/zastosowanie/silnik

Kiedyś czytałem na forum o tych preparatach, ale jakoś wątek mi zgnoił:)

PostNapisane: 3 maja 2013, 13:31
przez noxes
Nawet nie próbuj wlewać tego do silnika. Wymieniasz zaworek i jeździsz. Wszelkiego typu płukanki tylko szkodzą silnikowi.

PostNapisane: 4 maja 2013, 12:20
przez szumki44
Nie pomaga i nie dziala :D testowane na xedosie :)

PostNapisane: 5 maja 2013, 09:14
przez waldek.kom
Poważnie ten preparat nic nie działa a już chciałem go kupować a może coś na wyciszenie hydrauliki, ale sprawdzone

PostNapisane: 5 maja 2013, 09:20
przez noxes
zaworek kosztuje 60zł, czy jest sens kombinować? Osobiście nie znam magicznych specyfików które pomagałyby zamiast wymiany części.

PostNapisane: 5 maja 2013, 11:35
przez waldek.kom
stary temat zaworka to już przerabiałem nawet dwa razy i zamiennik z inter cars a ostatnio orginał z ASO, do tego olej mobi 10w40 najlepiej by było wymienić szklanki ale orginał to oko 200 zł za sztuke :)

PostNapisane: 5 maja 2013, 21:35
przez noxes
tak bardzo grają? Mierzyłeś ciśnienie w magistrali?

PostNapisane: 5 maja 2013, 21:56
przez waldek.kom
jeszcze nie ale jak by przyszło robić głowice tokoszty bedą obłedne

PostNapisane: 5 maja 2013, 23:05
przez noxes
Kupisz drugą oddasz do regeneracji i wyjdzie około 1.000PLN to nie 16x200PLN

PostNapisane: 17 cze 2013, 21:40
przez damiano1
witam dzis glownie za wasza namowa wymienilem ten nieszczesny zaworek i musze powiedziec ze jestem bardzo rozczarowany..wszyscy pisali ze nie klekocze ze jest cisza a u mnie jak klekotal tak klekocze..nie wiem moze jak pojezdze troche bedzie jakis rezultat ,bo narazie zadnej poprawy :(

PostNapisane: 17 lip 2013, 13:52
przez asterf
jak zaczęło się u was to stukanie, jakaś dłuższa trasa czy coś?