Witam
Czy w mojej mazdzie ( specyfikacja pod avatarem ) jest zawór zwrotny paliwa i oleju?
Zanim napiszecie coś w stylu ( pogrzeb, pomyśl, radź sobie ) to na prawdę mówię szczerze że grzebałem i szukałem i nic nie znalazłem...
Pytanie to pojawia się ponieważ bardzo długo muszę kręcić zanim auto mi odpali, i po chwili jest zdławienie jeśli nie dodam gazu. Domniemam że jest przerwa w podawaniu paliwa. 30 zł wachy wystarcza do płynnego zasysania paliwa więc myślę że brak paliwa to nie problem. no i myślę sobie że mógł paść zawór zwrotny, bądź go wg nie ma i wtedy bym go zamontował jakoś pod maską( wiem że przy pompie paliwa taki jest). I tutaj pytanie. Jeśli jest to gdzie ( proszę o fotki a jeśli nie to gdzie można by go zamontować i który byłby odpowiedni, bo jest ich masa...
Podobnie zaworem oleju. jest tak że jak włączę zapłon, poczekam aż znikną kontrolki pasów itp. to wskaźnik oleju nie znika. Znika dopiero po odpaleniu ( i bodajże również dodaniu lekko gazu) więc może tam też zawór zwrotny padł,(Olej jest ) jesli wg takowy istnieje ( jeśli tak to proszę o fotki gdzie i zamiennik)
Pozdrawiam!
Długie odpalanie – zawór zwrotny paliwa i oleju
Strona 1 z 1
kontrolka oleju działa na ciśnienie a nie na poziom wiec gaśnie po odpaleniu silnika a układ paliwowy jest zamknięty wiec nie ma jak sie paliwo cofnąć bo na jego miejsce musiało by wejść powietrze a nie ma jak jeżeli kiepsko ci odpala to po takim ciężkim odpaleniu zgaś silnik od razu i odpal jeszcze raz jeżeli zaskoczy szybciej to bardziej temat ciśnienia paliwa i nowych świec przy okazji ewentualnie przewody wn
Altaro napisał(a):Zanim napiszecie coś w stylu ( pogrzeb, pomyśl, radź sobie ) to na prawdę mówię szczerze że grzebałem i szukałem i nic nie znalazłem...
Taaa na pewno...
Regulamin zna? Powinien bynajmniej...
Ciężko odpala
Zimny silnik cięzko pali
Ciężko odpala pracuje nie równo
Jeśłi zamontujesz zawór zwrotny to nic sie nie stanie.
... Kosz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
bo problem nie leży w pompach zwrotnych, których i tak nie sprawdzisz.
jeśli chodzi o paliwo to zapwene problem leży w samej pompie paliwa, która nie trzyma cianienia po dłuższym postoju (zatarcie przez niski poziom beny – w końcu LPG)
u mnie kontrolka oleju też znika dopiero po dopaleniu silnika i chyba tak ma być (czujnik ciśnienia, a nie poziomu)).
jeśli chodzi o paliwo to zapwene problem leży w samej pompie paliwa, która nie trzyma cianienia po dłuższym postoju (zatarcie przez niski poziom beny – w końcu LPG)
u mnie kontrolka oleju też znika dopiero po dopaleniu silnika i chyba tak ma być (czujnik ciśnienia, a nie poziomu)).
VPM napisał(a):kontrolka oleju działa na ciśnienie a nie na poziom wiec gaśnie po odpaleniu silnika
Przecież to oczywista oczywistość.roccomistrz napisał(a):u mnie kontrolka oleju też znika dopiero po dopaleniu silnika i chyba tak ma być
Jak widać NOXES nigdy nie śpi zawsze czujny . Temat i tak leci do kosza
Altaro napisał(a):Żaden z tych tematów nie odpowiada mi na pytanie gdzie jest zawór zwrotny pompy paliwa i oleju,
Tak na przyszłość
Regulamin
9.2. Zanim założysz wątek
Przed założeniem tematu zapoznaj się z tematami FAQ a jeśli nie znajdziesz odpowiedzi dopisz się do już istniejących wątków. Zabrania się zakładania wątków dotyczących więcej niż jednego problemu, o ile nie są one bezpośrednio powiązane.
Dziękuję za uwagę i zrozumienie
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
W mojej 1, 8 GE z LPG winny był elektrozawór lpg wymieniłem na nowy i jest gitara.
- Od: 11 lut 2010, 19:34
- Posty: 111
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6