Długie odpalanie – zawór zwrotny paliwa i oleju

Postprzez Altaro » 4 kwi 2014, 20:40

Witam

Czy w mojej mazdzie ( specyfikacja pod avatarem ) jest zawór zwrotny paliwa i oleju?

Zanim napiszecie coś w stylu ( pogrzeb, pomyśl, radź sobie ) to na prawdę mówię szczerze że grzebałem i szukałem i nic nie znalazłem...

Pytanie to pojawia się ponieważ bardzo długo muszę kręcić zanim auto mi odpali, i po chwili jest zdławienie jeśli nie dodam gazu. Domniemam że jest przerwa w podawaniu paliwa. 30 zł wachy wystarcza do płynnego zasysania paliwa więc myślę że brak paliwa to nie problem. no i myślę sobie że mógł paść zawór zwrotny, bądź go wg nie ma i wtedy bym go zamontował jakoś pod maską( wiem że przy pompie paliwa taki jest). I tutaj pytanie. Jeśli jest to gdzie ( proszę o fotki a jeśli nie to gdzie można by go zamontować i który byłby odpowiedni, bo jest ich masa...

Podobnie zaworem oleju. jest tak że jak włączę zapłon, poczekam aż znikną kontrolki pasów itp. to wskaźnik oleju nie znika. Znika dopiero po odpaleniu ( i bodajże również dodaniu lekko gazu) więc może tam też zawór zwrotny padł,(Olej jest ) jesli wg takowy istnieje ( jeśli tak to proszę o fotki gdzie i zamiennik)

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2013, 17:30
Posty: 46
Skąd: Łódź
Auto: Mazda CX-9 3.7 2009

Postprzez VPM » 4 kwi 2014, 20:57

kontrolka oleju działa na ciśnienie a nie na poziom wiec gaśnie po odpaleniu silnika a układ paliwowy jest zamknięty wiec nie ma jak sie paliwo cofnąć bo na jego miejsce musiało by wejść powietrze a nie ma jak jeżeli kiepsko ci odpala to po takim ciężkim odpaleniu zgaś silnik od razu i odpal jeszcze raz jeżeli zaskoczy szybciej to bardziej temat ciśnienia paliwa i nowych świec przy okazji ewentualnie przewody wn
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2013, 21:29
Posty: 419 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: MPV 2,0 16V 2000r exclusive

Postprzez Altaro » 4 kwi 2014, 21:40

No po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jest ok. Pali na dotyk. Ogólnie na cieplejszym silniku pali o wiele lepiej. Więc czy jest to temat związany ze świecami ? A jeśli z ciśnieniem oleju to masz na myśli pompę?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2013, 17:30
Posty: 46
Skąd: Łódź
Auto: Mazda CX-9 3.7 2009

Postprzez noxes » 4 kwi 2014, 22:14

Altaro napisał(a):Zanim napiszecie coś w stylu ( pogrzeb, pomyśl, radź sobie ) to na prawdę mówię szczerze że grzebałem i szukałem i nic nie znalazłem...

Taaa na pewno...
Regulamin zna? Powinien bynajmniej...
Ciężko odpala
Zimny silnik cięzko pali
Ciężko odpala pracuje nie równo
Jeśłi zamontujesz zawór zwrotny to nic sie nie stanie.
... Kosz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Altaro » 4 kwi 2014, 23:13

Żaden z tych tematów nie odpowiada mi na pytanie gdzie jest zawór zwrotny pompy paliwa i oleju,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2013, 17:30
Posty: 46
Skąd: Łódź
Auto: Mazda CX-9 3.7 2009

Postprzez roccomistrz » 5 kwi 2014, 00:05

bo problem nie leży w pompach zwrotnych, których i tak nie sprawdzisz.
jeśli chodzi o paliwo to zapwene problem leży w samej pompie paliwa, która nie trzyma cianienia po dłuższym postoju (zatarcie przez niski poziom beny – w końcu LPG)
u mnie kontrolka oleju też znika dopiero po dopaleniu silnika i chyba tak ma być (czujnik ciśnienia, a nie poziomu)).
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez szumki44 » 5 kwi 2014, 09:00

VPM napisał(a):kontrolka oleju działa na ciśnienie a nie na poziom wiec gaśnie po odpaleniu silnika
roccomistrz napisał(a):u mnie kontrolka oleju też znika dopiero po dopaleniu silnika i chyba tak ma być
Przecież to oczywista oczywistość.
Jak widać NOXES nigdy nie śpi :P zawsze czujny :). Temat i tak leci do kosza :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 6 kwi 2014, 14:03

Altaro napisał(a):Żaden z tych tematów nie odpowiada mi na pytanie gdzie jest zawór zwrotny pompy paliwa i oleju,


Tak na przyszłość
Regulamin
9.2. Zanim założysz wątek
Przed założeniem tematu zapoznaj się z tematami FAQ a jeśli nie znajdziesz odpowiedzi dopisz się do już istniejących wątków. Zabrania się zakładania wątków dotyczących więcej niż jednego problemu, o ile nie są one bezpośrednio powiązane.



Dziękuję za uwagę i zrozumienie :D
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez waldek.kom » 26 maja 2014, 22:59

W mojej 1, 8 GE z LPG winny był elektrozawór lpg wymieniłem na nowy i jest gitara.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6