mazda 626 obroty 3000_1500 po czyszczeniu przepustnicy

Postprzez karol.scania » 15 sty 2012, 20:47

witam wszystkich jestem posiadaczem 626 od 8 lat moj problem zaczoł sie 2 miesiace temu
autko zaczeło falowac na obrotach standardowo czyczenie przepustnicy i było ok tydzien pozniej zaczelo
sie na wolnych obrotach gasło albo chodzilo na obrotach 200-300 po paru minutach stabilizowalo sie
i obroty ok800 na minute pozniej 1000-1500.ponownie rozebralem przepustnice umylem i jest to samo ...wymienilem prarownik zaczelo duzo palic na lpg ok 18-20l .ponownie rozebralem przepustnice w drobny mak i umylem w myjce ultradzwiekowej i jest jeszcze gorzejniz bylo obroty na pb obroty 3000 schodzi do 1500 a na lpg chodzi prawie dobrze ale pali 18-20l.prosze nie pisac glupot o kablach swiecach,filtrach itp mazde mam 8 lat . forum czytam od 6 lat regularnie ......prosze o ustawienie przepustnicy nic nie pomaga ....przepustnica jest do wymiany ??? a duze spalanie sonda lamda ???
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez kamilspider » 15 sty 2012, 21:21

Może masz nieodpowietrzony układ chłodzenia, albo przy składaniu przestawiłeś coś?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 15 sty 2012, 21:29

Sprawdź błędy, jak to zrobić jest na forum.
Której generacji lpg?
Tps nie przestawiony?
Obroty ustawiane w trybie serwisowym?
Nie odpowietrzony układ nie ma nic do spalania, za to ma do falowania obrotów-sprawdź to.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez karol.scania » 15 sty 2012, 21:38

gaz 1generacji ze sruba.... bledy sa ale nie moge znalesc opisu dwa migniecia krotki i znowu dwa migniecia krotkie....obroty prubowalem w serwisowy ale raz reguje jak wkrecam srube raz nie.... raczej jest odpowietrzony bo normalnie chodzi na lpg czasem przygasa.....moj problem tkiw w duzym spalaniu ....a w przepustnice raczej dobrze zlozylem w sumie nie ma co tam zle zlozyc tego zaworu tps nigdy nie rozkrecalem....chyba ze ktos wie co tam zle zlozyc jedynie krokowy ale tamidzie tloczek ze sprezynka tloczek sprezynka.....
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez karol.scania » 15 sty 2012, 21:43

kolego wiem jak uklad jest zapowietrzony masz wysokie albo faluje po za tym na chodnicy masz zimny przewod drugi cieply pol chodnicy zimnej np. a ze splanie pali wtedy jak smok

umnie plyn jest ok chlodnica ciepla oba przewody cieple temperatura na srodku a pali jak smok na lpg......
w sumie przy 1 generacji sonda nie ma nic wspolnego ze spalniem.....
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez noxes » 15 sty 2012, 21:54

viewtopic.php?f=116&t=99250&hilit=OBD+I <– Błędy.
TPS to nie jest zawór, tylko czujnik zamontowany na osi przepustnicy.
Przewody możesz mnieć ciepłe, a przepustnica będzie zapowietrzona. Wiem bo przerabialem to.
A spalanie gazu to moze być po prostu zbieg okoliczności, że akurat w tym czasie zaczęla duzo palić, tu polecałbym odwiedzić gazownika żeby sprawdził.
Dolot jest szczelnie złożony?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez karol.scania » 15 sty 2012, 22:11

ten tps da sie regulowac???? dolot szczelny jutro odpowietrzam
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez noxes » 15 sty 2012, 22:18

tak da sie regulować, ale raczej na obroty nie ma nic wspólnego, może mieć na spalanie, ale przy I gen to on tez odpada. Zostaje dobrze odpowietrzyć przepustnicę i ustawić obroty w serwisowym.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez karol.scania » 16 sty 2012, 11:08

nie dam rady go odpowietrzyc wrzuca cały czas płyn nawet jak wentylator chodzi i obroty 3000-3500 tys .....uszczelka pod glowłowica chyba padła....jakies pomysły????
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez noxes » 16 sty 2012, 11:26

karol.scania napisał(a):.....uszczelka pod glowłowica chyba padła....jakies pomysły????

Majonez pod korkiem?
Olej w płynie?
Zalej zbiorniczek wyrównawczy do pełna i sprawdx czy nie bombluje.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez karol.scania » 16 sty 2012, 19:08

nie ma masła w oleju nie bobluje w zbiorniczku płyn czysty delikatnie sie pieni na biało jak to ma znaczenie
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Postprzez piqrider » 24 sty 2012, 23:26

jak przechodzi na gaz to parownik jest ciepły czy robi się biały, oszroniony?
Ja miałem taki problem jak mi pompa wody walnęła, wirnik się ukręcił, bardzo duże ciśnienie w wężach od chłodnicy... Falujące obroty to zapowietrzony krokowy ale jeśli nie ma obiegu to się nie odpowietrzy.
Początkujący
 
Od: 22 lut 2011, 17:10
Posty: 6

Postprzez Pajko » 26 sty 2012, 12:41

Ja tez ostatnio czyściłem przepustnice , bo zaczęły mi falować obroty . Ale po złożeniu jest to samo , jedyne co zauważyłem to podczas falowania jak wcisnę sprzęgło to obroty przestają falować miał ktoś kiedyś takie coś ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez noxes » 26 sty 2012, 15:05

odłacz czujnik pedału sprzęgła i sprawdź czy będzie poprawa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Pajko » 26 sty 2012, 15:34

a gdzie go znajdę ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez Siw-y » 26 sty 2012, 16:30

Pajko napisał(a):a gdzie go znajdę ?

Pod pedałem sprzęgła.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez Pajko » 26 sty 2012, 18:46

Tyle to się domyśliłem a jakieś konkrety albo foto jak wygląda ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez kamilspider » 26 sty 2012, 19:14

To jest taka krańcówka na końcu pedału. Musisz się schylić to zobaczysz, że do końca pedału przychodzą kable.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Pajko » 26 sty 2012, 19:23

OK , to już wiem o który chodzi sprawdzę jak znajdę chwile czasu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez karol.scania » 7 lut 2012, 22:04

madzia zyje nowa przeustnica i jest ok
Początkujący
 
Od: 9 mar 2011, 07:36
Posty: 11
Skąd: Siedlce
Auto: Mazda 626 2.0 16v Cronos 95 yer

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6