626 GE FP '96 wyciek płynu chłod z okolic rozrządu, profilowana rura chłodnicy
1, 2
objawy: pływające obroty, popiskujący pasek, wyciek płynu chłodzącego z okolic koła pasowego pompy wodnej.
pytanie: to kwestia jakiegoś uszczelniacza czy zatarcie łożysk i pad pompy (zwiększony opór i pisk paska). Jaki orientacyjny koszt przy wymianie pompy, 300-500-1000 ?
silnik: 1840 ccm, 66kW – to FS ? –
FP
pozdrawiam użytkowników madzi
Marek
pytanie: to kwestia jakiegoś uszczelniacza czy zatarcie łożysk i pad pompy (zwiększony opór i pisk paska). Jaki orientacyjny koszt przy wymianie pompy, 300-500-1000 ?
silnik: 1840 ccm, 66kW – to FS ? –
FP
pozdrawiam użytkowników madzi
Marek
Ostatnio edytowano 11 lut 2009, 17:08 przez utaka.pl, łącznie edytowano 5 razy
- Od: 6 sie 2008, 12:36
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GE FP '96
stawiam na padnieta pompe wody.A plyn leci na paski dlatego piszcza.Koszt pompy to ok.150zl a koszt robocizny hmm zalezy w jakim silniku,bo tego nie napisales.W pralce 100zl za to a kiedys w odkurzaczu zmienilem za 70zl A powaznie to napisz jaki silnik,bo cena moze byc rozna.W FS/FP taniej a w KL drozej.
-
waldii
Silnik to FE, a pompa wody GMB kosztuje 120 zł.utaka.pl napisał(a):silnik: 1840 ccm, 66kW – to FS ?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Za robocizne skasują Cie pewnie tyle samo co za wymiane rozrzadu (prawie ta sama robota). Zastanowiłbym sie na Twoim miejscu nad wymianą kompletu (czyli rozrząd i pompa wody) aby później nie rozbierać tego jeszcze raz.
- Od: 20 kwi 2007, 20:02
- Posty: 29
- Skąd: Lubartów
- Auto: M6 GG 1.8 PbLPG, Volvo S80 2.5T PB LPG
mysza_81 napisał(a):Za robocizne skasują Cie pewnie tyle samo co za wymiane rozrzadu (prawie ta sama robota). Zastanowiłbym sie na Twoim miejscu nad wymianą kompletu (czyli rozrząd i pompa wody) aby później nie rozbierać tego jeszcze raz.
rozrząd ma 10 tysięcy przebiegu
- Od: 6 sie 2008, 12:36
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GE FP '96
Nie ma konieczności demontować paska, wystarczy zdjąć obudowe i powinno sie mieć dostep do pompy.
Tutaj masz fotke z widokiem pompy po zdjeciu pasków klinowych (przed demontażem osłony paska rozrządu)
http://www.wrzuta.pl/obraz/jTYMh2vgZR/
Tutaj masz fotke z widokiem pompy po zdjeciu pasków klinowych (przed demontażem osłony paska rozrządu)
http://www.wrzuta.pl/obraz/jTYMh2vgZR/
- Od: 20 kwi 2007, 20:02
- Posty: 29
- Skąd: Lubartów
- Auto: M6 GG 1.8 PbLPG, Volvo S80 2.5T PB LPG
mysza_81 trzeba zdjąć pasek rozrzadu. Wymieniałem pompę wody u siebie.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Wymieniałem pompę wody u siebie
Ja tez, tylko jakies 3 lata temu ale na pewno nie sciagalm paska rozrzadu
Niby w manualu piszą aby demontowac rozrzad ale mi sie udało ja wymienic bez jego rozbiorki. Rozrzad nic nie ucierpial.
- Od: 20 kwi 2007, 20:02
- Posty: 29
- Skąd: Lubartów
- Auto: M6 GG 1.8 PbLPG, Volvo S80 2.5T PB LPG
mysza_81 napisał(a):Niby w manualu piszą aby demontowac rozrzad ale mi sie udało ja wymienic bez jego rozbiorki. Rozrzad nic nie ucierpial
dokladnie,nie sciagaj paska
-
waldii
Okazało się, że to nie pompa wody – to po prostu gumowa rura (łącznik) dolny chłonicy. O kształcie takiej skręconej S-ki.
Tylko nikt nie robi zamienników albo przynajmniej nie są u nas sprowadzane (to info od carparts, interparts itp)!
Skąd bierzecie takie niedostepne częsci?
Tylko nikt nie robi zamienników albo przynajmniej nie są u nas sprowadzane (to info od carparts, interparts itp)!
Skąd bierzecie takie niedostepne częsci?
- Od: 6 sie 2008, 12:36
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GE FP '96
utaka.pl ja w listopadzie wymieniałem u siebie ten wąż co Tobie przepuszcza płyn. Kupiłem go w sklepie motoryzacyjnym taki sam jaki był oryginalny, z tym, że wydaje mi się, że to zamiennik, nie oryginał. W każdym bądź razie dobry jest, bo odkąd go wymieniłem nic mi nie cieknie. Zapłaciłem za niego 17zł.
- Od: 11 wrz 2008, 16:04
- Posty: 24
- Skąd: Elbląg/warmińsko-mazurskie
- Auto: 626 GE 1.8 16V 1997r
z dostaniem oryginalnego węza będziesz miał spory problem mi rozpadł się górny waż jeździłem od sklepu do sklepu w końcu w jednym z nich facet zaproponował mi wąż z innego auta o dziwo pasował .koszt 25 zł
morfi napisał(a):z dostaniem oryginalnego węza będziesz miał spory problem mi rozpadł się górny waż jeździłem od sklepu do sklepu w końcu w jednym z nich facet zaproponował mi wąż z innego auta o dziwo pasował .koszt 25 zł
Pytanie na przyszłość. Od jakiego auta pasowało ?
- Od: 6 sie 2008, 12:36
- Posty: 19
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GE FP '96
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6