Immobilizer – problemy
Nie wiem czy ktoś Ci pomoże jeżeli nie wrzucisz zdjęcia, ani nie powiesz jaki model jest tego immo.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
A nie łaska przynajmniej napisać gdzie szukać? Nie każdy jest tak oblatany w mazdach. Nie dość że jest to moja pierwsza mazda, to mam ją dopiero 2 tygodnie, więc nie oczekujcie odemnie wiedzy, której nie posiadam. Każda wskazówka jest dla mnie mile widziana.
- Od: 26 mar 2012, 23:12
- Posty: 20
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 626GE/ 1,8 90PS/ 95 rok.
Peedro napisał(a):A nie łaska przynajmniej napisać gdzie szukać? Nie każdy jest tak oblatany w mazdach. Nie dość że jest to moja pierwsza mazda, to mam ją dopiero 2 tygodnie, więc nie oczekujcie odemnie wiedzy, której nie posiadam. Każda wskazówka jest dla mnie mile widziana.
Kolego immo nie było na wyposażeniu i zostało do Twojej dolozone! noxes poprosił o informacje i średnio rozgarniety człowiek popatrzył by gdzie prowadzą kabelki i ile ich jest a nawet zrobił foto. I nie oburzaj sie bo skończy sie na tym ze sam zostaniesz z tym tematem.
- Od: 26 mar 2012, 23:12
- Posty: 20
- Skąd: Nowy Sącz
- Auto: Mazda 626GE/ 1,8 90PS/ 95 rok.
Krótko zwięxle i na temat, masz dokładane dziadostwo z którym przeważnie są problemy. W tym wypadku radzę rozizolować wiazkę która idzie od centralki immo sprawdzić gdzie jest podpięta w instalację samochodu, powycinać, a instalację samochodu połaczyć tak jak było ori. Można sie tutaj posłużyć schematami które znajdują sie na forum lub poprostu polaczyć kolorami. Jak znam zycie będzie on podlaczony z instalacją samochodu w wiazce idącej od stacyjki i w okolicach skrzynki z bezpiecznikami. Nie sądzę aby ktos więcej napisał w tym temacie. Jeśli sie na tym nie znasz to radzę odwiedzic elektryka.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
zgadza się. Jedyne wyjście to wizyta u elektryka. Ja również miałem podobny immobilizer i były z nim problemy. Fachowiec w 15 minut usunął ok. 1kg kabli i kabelków i po sprawie...
- Od: 9 kwi 2011, 00:07
- Posty: 291
- Skąd: Wilkowo
- Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC
Witam,od razu zaznaczam że tego co tu piszę nie ma w innych postach szczególnie w tych tu wymienianych :
viewtopic.php?f=126&t=27691&hilit=immobilizer
viewtopic.php?f=126&t=85074&start=20
ani też nie ma tam rozwiązania tego mojego kłopotu. Mam kłopot z m`oją Mazdą trwający już ponad pól roku ( od października 2011). Polega na tym, że po włozeniu kluczyka do stacyjki, ustawieniu na "on" potem na położenie "start" nie ma świecenia się lampki immobilizera, a zaświeca sie dopiero, jak uruchamia sie silnik i w momencie uruchomienia odcina zapłon w samochodzie, tak że kolejne próby kończą sie rozładowywaniem akumulatora . Byłem już u 6 elektryków ( połowa z nich to i robiła diagnostyke elektroniczna- zarówno diagnostykę komputerem jak i amperomierzami pomiar obciążenia- i wciaz nie usuwa sie problem ) . Rozważałem wizytę w ASO na Produkcyjnej w Białymstoku( bo tam mieszkam), lecz jedyne co mi proponują, to hol ( 100) podpięcie pod diagnostykę (250) i badanie diagnostyczne (250) i nie gwarantują ze auto ruszy . Może ktoś z was miał już taki problem ...?
viewtopic.php?f=126&t=27691&hilit=immobilizer
viewtopic.php?f=126&t=85074&start=20
ani też nie ma tam rozwiązania tego mojego kłopotu. Mam kłopot z m`oją Mazdą trwający już ponad pól roku ( od października 2011). Polega na tym, że po włozeniu kluczyka do stacyjki, ustawieniu na "on" potem na położenie "start" nie ma świecenia się lampki immobilizera, a zaświeca sie dopiero, jak uruchamia sie silnik i w momencie uruchomienia odcina zapłon w samochodzie, tak że kolejne próby kończą sie rozładowywaniem akumulatora . Byłem już u 6 elektryków ( połowa z nich to i robiła diagnostyke elektroniczna- zarówno diagnostykę komputerem jak i amperomierzami pomiar obciążenia- i wciaz nie usuwa sie problem ) . Rozważałem wizytę w ASO na Produkcyjnej w Białymstoku( bo tam mieszkam), lecz jedyne co mi proponują, to hol ( 100) podpięcie pod diagnostykę (250) i badanie diagnostyczne (250) i nie gwarantują ze auto ruszy . Może ktoś z was miał już taki problem ...?
Ostatnio edytowano 29 sie 2012, 23:09 przez Szyna, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Jeżeli problem dotyczy immo to zadajemy takie pytania w istniejacym temacie.
Powód: Jeżeli problem dotyczy immo to zadajemy takie pytania w istniejacym temacie.
jak to dziwne być posiadaczem awaryjnej piękności...
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
Sprzedam częsci z rozbiórki silnika 1,8i (listwa wtryskowa z wtryskiwaczami , głowica termostat pompa wody)
- Od: 15 lut 2008, 08:28
- Posty: 50
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda 626 GE 1,8i 16v kat. FP+ LPG 1997 hatchback
Przyprowadź do mnie to zrobię to. Po pierwsze jaki masz immo i gdzie jest owa lampka od niego? Jakieś zdjęcia? czyżbyś miał kluczyk razem pestką od immo? GE raczej tego nie miała. Coś tam u was w Białymstoku nie ma dobrych elektryków skoro sześciu nie umiało rozbroić imobilaisera.
Sprawdzałeś sam błedy? Wcale nie jest powiedziane że too imo. jak to zrobić jest na forum. A temat zapewne poleci do kosza. To, że nie ma ww tematach rozwiązania to nie znaczy, że nie wolno tam się dopisać.
Sprawdzałeś sam błedy? Wcale nie jest powiedziane że too imo. jak to zrobić jest na forum. A temat zapewne poleci do kosza. To, że nie ma ww tematach rozwiązania to nie znaczy, że nie wolno tam się dopisać.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Witam.
Od kiedy mam moją Magdalenę mam zamontowany immobilizer Tec Tus w formie takiej że przykłada się taką pastylkę ( na forum są zdjęcia tego, szukałem odpowiedzi na mój problem ale nic nie znalazłem więc zakładam nowy temat) i w moim aucie polega to na tym że gdy mruga dioda na tym kółeczku to się fury nie odpali i trzeba przyłożyć pastylkę po czym pojawia się zapłon i działają wycieraczki przód oraz sterowanie nawiewami a więc ostatnio mam tak że nawet gdy mruga to przekręcam kluczyk i mogę odpalić normalnie furę bez przykładania pastylki ale nie działają mi właśnie wycieraczki przód oraz sterowanie nawiewu a gdy przyłożę pastylkę jest to samo i niestety nie wiem co mam zrobić bo wiadomo pogoda jaka jest a gdy nagle spadnie deszcz to nie będę miał wycieraczek a więc to lipa, macie jakieś pomysły? doświadczenia z tym związane? co to może być? dziękuję za szybką pomoc forumowicze
pozdrawiam
Od kiedy mam moją Magdalenę mam zamontowany immobilizer Tec Tus w formie takiej że przykłada się taką pastylkę ( na forum są zdjęcia tego, szukałem odpowiedzi na mój problem ale nic nie znalazłem więc zakładam nowy temat) i w moim aucie polega to na tym że gdy mruga dioda na tym kółeczku to się fury nie odpali i trzeba przyłożyć pastylkę po czym pojawia się zapłon i działają wycieraczki przód oraz sterowanie nawiewami a więc ostatnio mam tak że nawet gdy mruga to przekręcam kluczyk i mogę odpalić normalnie furę bez przykładania pastylki ale nie działają mi właśnie wycieraczki przód oraz sterowanie nawiewu a gdy przyłożę pastylkę jest to samo i niestety nie wiem co mam zrobić bo wiadomo pogoda jaka jest a gdy nagle spadnie deszcz to nie będę miał wycieraczek a więc to lipa, macie jakieś pomysły? doświadczenia z tym związane? co to może być? dziękuję za szybką pomoc forumowicze
pozdrawiam
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
wcześniej sprawował się bez zarzutu teraz ostatnio zauważyłem że tak to wariuje możliwe że to może być centralka od tego nie wiem sam ale dziś lub jutro zostanie to najprawdopodobniej wywalone
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
siema tak.jak pisalem wczesniej mam problem z imo a wiec wczoraj zostal on usuniety z mazdy a wycieraczki i regulacja nawiewu nadal nie dziala jakies pomysly?
- Od: 22 lip 2012, 12:36
- Posty: 145
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda 3 2.0 Top Sport 2004r.
Mam problem z mazdą 626 95r. 2.0 benzyna manual. Auto się uruchamia i zaraz gaśnie – Immobiliser najprawdopodobniej... niestety kilku już "fachowców" rozłożyło ręce więc ktoś może zna dobrego elektronika samochodowego który zna ten model i ma do niego oprogramowanie aby zakodować immmobiliser/zdiagnozować – Auto już trzy razy zostało unieruchomione na tą przypadłość a mianowicie po każdym odłączeniu akumulatora auta nie da się odpalić a w zasadzie odpala i zaraz gaśnie. Niestety nie wiem kto wcześnie tą usterkę naprawiał bo właściciel auta zmarł. Nie wydaje mi się też żeby to było normalne że przez brak prądu auto gubi immo więc pewnie przydałoby się coś z tym zrobić... pewnie komputer...
> > Numery komputera:
> > 1 wiersz: FSA3N FSA3 B
> > 2 wiersz:FSA3 18 881
> > 3 wiersz: E2T80981T 4716
Auto stoi w Warszawie
Czy znacie kogoś kto umie przywrócic do życia te auto...? bo stoi już 4 miesiąc...
> > Numery komputera:
> > 1 wiersz: FSA3N FSA3 B
> > 2 wiersz:FSA3 18 881
> > 3 wiersz: E2T80981T 4716
Auto stoi w Warszawie
Czy znacie kogoś kto umie przywrócic do życia te auto...? bo stoi już 4 miesiąc...
-
robisoft
Czytamy czytamy, a wcześniej szukamy. Zobacz sobie ten temat od początku. Imo można wyciąć już to robiłem.
Na przyszłość prosze dopisywać się do istniejącego wątku.
Na przyszłość prosze dopisywać się do istniejącego wątku.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6