Remont blacharski – 626 GE
1, 2
Moja mazda cierpi niestety na korozję na nadkolach, spodzie drzwi oraz nad/dookoła szyby przedniej. Trochę się tego naskładało przez ponad 6 lat nie grzebania
Drzwi:
będę drapał do blachy, kładł stabilizator rdzy oraz srebrnego hamerajda na wierzch – podobno wystarczająco szczelny. Na estetyce przesadnie mi nie zależy, z resztą korozja wyszła od wewnątrz.
Nadkola:
Planują wyciąć całą korozję – może trochę budy zostanie – i nitować, albo kleić nowe kawałki – jeszcze nie wiem co będzie lepsze.
Dookoła szyby przedniej:
Szkło będę chciał wydłubać, na naprawę blachy nie mam pomysłu Uszczelkę chciałem kupić nową, ale koszt to jedyne 500zł więc odpuściłem
Drzwi:
będę drapał do blachy, kładł stabilizator rdzy oraz srebrnego hamerajda na wierzch – podobno wystarczająco szczelny. Na estetyce przesadnie mi nie zależy, z resztą korozja wyszła od wewnątrz.
Nadkola:
Planują wyciąć całą korozję – może trochę budy zostanie – i nitować, albo kleić nowe kawałki – jeszcze nie wiem co będzie lepsze.
Dookoła szyby przedniej:
Szkło będę chciał wydłubać, na naprawę blachy nie mam pomysłu Uszczelkę chciałem kupić nową, ale koszt to jedyne 500zł więc odpuściłem
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Drzwi, niechaj tak będzie
Nadkola Jeśli wytniesz to tylko wspawywanie reperaturek. Żadne nity kleje cuda niewidy.
Przyszybie-wyciągasz szybę i wycinasz korozję i reperaturki. Uszczelkę możesz kupić uniwersalną około 3zł metr. Po wspawania reperaturek wasch primer, podkład akrylowy, szpachla, podkład akrylowy, baza i klar. Innej opcji nie widzę.
Nadkola Jeśli wytniesz to tylko wspawywanie reperaturek. Żadne nity kleje cuda niewidy.
Przyszybie-wyciągasz szybę i wycinasz korozję i reperaturki. Uszczelkę możesz kupić uniwersalną około 3zł metr. Po wspawania reperaturek wasch primer, podkład akrylowy, szpachla, podkład akrylowy, baza i klar. Innej opcji nie widzę.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Nie daje się żadnych past/kitów w miejscach spawów/łączenia blach? Blachy reperaturki daje się na zakładkę i łączy punktowo? Te środki stabilizujące, nakładane bezpośrednio na blachę daje się w dwóch warstwach, czy jedna wystarczy, bo z tego co kojarzę dość długo schnie No i czy się matuje dla poprawienia przyczepności po tych środkach przed podkładem?
Było 171500km, jest 282000km(lipiec 2013 ;–) )
- Od: 5 lip 2007, 19:44
- Posty: 69
- Auto: 626 97' 90KM 1,8 GE + LPG
Masę uszczelniajacą od wewnatrz to obowiązkowo. W zasadzie spawa się do czoła, ale jak zrobisz na zakładkę też nie będzie źle. Wszystko co i jak i za ile znajdziesz w karcie technologicznej produktu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
robisz otwor wtryskujesz srodek konserwujacy i zaslepiasz otwor gumka jak w kazdym innym aucie . Najlepiej pod kompresor i do tego gesty fluidol lac az bedzie cieknac
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6