Witam,
Rozebrałem dziś tapicerkę w drzwiach kierowcy by spróbować zamontować sterownik centralnego zamka na pilota do oryginalnej instalacji.
Siłownik w drzwiach jest i otwiera resztę. Wiązka (na zdjęciu oznaczona jako zielona 2) do siłownika idzie po drzwiach lecz podczas zamykania ryglem na kablu grubym zielonym lub grubym czerwonym pojawia się odpowiednio krótko napięcie 12v. 3 pozostałe nie wiem do czego są. Nie wiem jak to podłączyć. Będę szukał rozwiązania po prawej stronie u pasażera (czytałem na forum o jakichś brązowych kabelkach).
Najważniejsza sprawa to złączka (kostka) z kawałkiem kabli czarne i białe (nadpalonych i urwanych).
Oznaczyłem na zdjęciu żółtą 1.
Do czego to było podłączone? Co to mogło być?
Na kostce (z drugiej strony) od dołu jest:
czarny : masa
czerwono-żółty : około 11v
czerwono-niebieski : około 12v
czerwono-niebieski : brak napięcia (może jakiś impuls)
Nie jest to kostka do czerwonej lampki w drzwiach. Ta ma dwa kabelki i jest biała. Nie widać jej na zdjęciach ale tam jest przysłonięta folią.
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Wtyczka drzwi kierowcy MX-6 GE
Strona 1 z 1
czy czasami nie jest to instalacja od podnoszenia szyby?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Przy prawej nodze pasażera masz taki plastik na 2 kołkach plastikowych, ściągasz i jest tam przekaznik 'DOOR LOCK' jest tam chyba 6 kabelków, w 2 grubszych masz stałe napięcie +–, bez względu na przekręcony kluczyk, są też 2 cienkie, jest to sterowanie centralnym zamkiem, sterowanie odbywa się poprzez podania na jeden z dwóch cienkich kabli minusa na chwilę, jeden zamyka, a drugi otwiera drzwi. Centralkę ustaw wg schematu na sterowanie minusem. Jak chcesz, żeby do tego migały kierunki to na zapłonie włącz kierunek i po lewo nóg kierowcy masz kostki różne, poszukaj tam miernikiem gdzie skacze napięcię, analogicznie postąp z drugim kierunkiem. Ja np. mam podłączony centralny pod światła postojowe, to żeby tak zrobić to najlepiej chyba wlutować się w jeden kabelek od przycisku awaryjnych, dlaczego od niego świecą postojowe to nie wiem, bo myślałem że da radę tamtędy kierunki a tu zonk nie da się tamtędy migać kierunkami
Dzięki bardzo za odpowiedzi.
Nie jest to instalacja od szyb. Szyby i lusterka działają normalnie. Całe sterowanie i instalacja jest po drugiej stronie drzwi przy głośniku.
Nie mam pomysłu do czego te urwane służyły.
Co do sterownika centralnego, znalazłem go z prawej strony u pasażera. Dzięki za wytłumaczenie. Są tam kable jak na fotkach. Są też cienkie brązowe. Podejrzewam że na nie trzeba podać minus do sterowania. Oczywiście jak wszystko podłącze, dam znać.
Nie jest to instalacja od szyb. Szyby i lusterka działają normalnie. Całe sterowanie i instalacja jest po drugiej stronie drzwi przy głośniku.
Nie mam pomysłu do czego te urwane służyły.
Co do sterownika centralnego, znalazłem go z prawej strony u pasażera. Dzięki za wytłumaczenie. Są tam kable jak na fotkach. Są też cienkie brązowe. Podejrzewam że na nie trzeba podać minus do sterowania. Oczywiście jak wszystko podłącze, dam znać.
- Od: 27 sie 2015, 19:52
- Posty: 3
- Auto: Mazda MX-6 GE6, 2,0 16V 116 KM., 1994r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6