a dziś chwaliłem się cronosem pewnemu Niemcowi. Nie wierzył, ze szesnastoletni samochód może mieć światła do jazdy dziennej odpalane z kluczyka. Zdziwiłem się, bo odpalam, a tu ciemno . Myślę, coś nie tak z elektryką... ale coś mi przyszło do głowy żeby zwolnić hamulec ręczny, i po tym manewrze światła się odpaliły. Logiczne – ręczny zaciągnięty więc auto stoi = światła do jazdy dziennej niepotrzebne . Ech te Japończyki...
Niemiaszkowi kopara opadła jak zobaczył 'swing', a już totalnie skakał z wrażenia, jak postawiłem papierosa typu "mysi ogonek" na głowicy odpalonego silnika o przebiegu ponad 240 000km...
Pokazał mi swoje nowe Reanult Megane "bezkluczykowe", 2.0 250KM, 18l/100km. Mówię że ładne a on: nygdy wiencej heno.
Co do podświetlenia zamka – przyjrzałem się też klamce. Nie ma tam żadnej diody/żarówki. Swoją drogą jest tam trochę miejsca i można by pomyśleć o diodzie odpalanej pilotem CZ, na kilka sekund.
podswietlenie zamka i stacyjki w 626
1, 2
A jeśli chodzi o cokolwiek z klimą w chojnicach lub okolicach – to polecam http://www.klimacool.pl
- Od: 23 sty 2011, 22:08
- Posty: 14
- Skąd: Greenville near Beeftown
- Auto: 626 cronos 2.0 DX FS
Witam
mam problem z podświetleniem stacyjki, wymieniłeż żarówke ( byla przepalona od momentu kupna) na diodową. Cały problem z tym ze świeci ona cały czas, 2 razy zdarzylo sie ze zgasła po przekręceniu kluczyka. Macie pomysł w czym może być problem?
mam problem z podświetleniem stacyjki, wymieniłeż żarówke ( byla przepalona od momentu kupna) na diodową. Cały problem z tym ze świeci ona cały czas, 2 razy zdarzylo sie ze zgasła po przekręceniu kluczyka. Macie pomysł w czym może być problem?
- Od: 16 lut 2011, 13:43
- Posty: 14
- Skąd: Wadowice
- Auto: Mazda 626 GE / 1995r / 1.8 66kW
Problem może być w tym, że układ kontrolujący podświetlenie stacyjki miał oporność żarówki wliczoną do sterowania czasem zwłoki. Dioda ma o wiele mniejszą rezystancję niż żarówka, więc i czas świecenia będzie o wieeeele dłuższy.
Najlepiej wywal diodę i wstaw z powrotem żarówkę.
Najlepiej wywal diodę i wstaw z powrotem żarówkę.
- Od: 30 paź 2012, 08:10
- Posty: 12
- Skąd: Pomorze/Wielkopolska
- Auto: 626 GE '93, 1840cm, 77kW
P10 '92 GA16DS
Z cyklu glupich, ale jednak pytan pomijajac oczywiste elektryczne zasady.
A czy przypadkiem ( o ile to ustrojstwo nie swieci Ci w czasie jazdy) pozycja zaplonu nie zostaje
na "jedynce" po tym jak w pelni przekonany o tym ze wylaczyles wszystko pewnym ruchem kluczyk po wyjeciu jednak nie zostawia stacji w pozycji uzbrojonej "I" a nie "zera" ?
Pewnie to nie to, ale czasem sie czlowiek na tym zlapie ze cos w srodku swieci mimo ze nie powinno,
a rozwiaznie jest najbanalniejsze z mozliwych.
A czy przypadkiem ( o ile to ustrojstwo nie swieci Ci w czasie jazdy) pozycja zaplonu nie zostaje
na "jedynce" po tym jak w pelni przekonany o tym ze wylaczyles wszystko pewnym ruchem kluczyk po wyjeciu jednak nie zostawia stacji w pozycji uzbrojonej "I" a nie "zera" ?
Pewnie to nie to, ale czasem sie czlowiek na tym zlapie ze cos w srodku swieci mimo ze nie powinno,
a rozwiaznie jest najbanalniejsze z mozliwych.
- Od: 4 lis 2011, 17:11
- Posty: 56
- Skąd: B-B
- Auto: Ex: 626 Cronos DX '96 (2003-2016)
to "światełko" przy stacyjce świeci sie po otwarciu drzwi, gaśnie po jakimś(nie pamiętam jakim) czasie, chyba ze przekręcisz kluczyk to gaśnie natychmiast, w Probe jeszcze jest bajer z podświetleniem wkładek zamków, świecą razem z podświetleniem stacyjki po pociągnięciu za klamkę, ogólnie tą lampką steruje wspaniały sterownik po lewej stronie koło pedałów, ta sama puszka gdzie bezpieczniki tylko głębiej, tam są wszelkie układy czasowe sterujące oświetleniem wnętrza, typu podśw. stacyjki, wygaszanie ośw. wnętrza, wyłączanie całkowite ośw. wnętrza po pewnym czasie gdy drzwi otwarte żeby akumulatora nie rozładować... tam szukaj takich rzeczy.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6