Sterownik centralnego zamka – gdzie go szukac 626 GE

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mikro2 » 17 lut 2006, 12:45

wicekk napisał(a):Z tylu sa 3 kostki, dwie z przodu (szeroka i waska) i za nimi waska 20pinowa kostka, o nia wlasnie chodzi.
Przewody do niej:



Witam

Co do tych trzech kostek to nie we wszystkich modelach mazdy tak jest , ponieważ w moim comprexie były z tyłu cztery kostki tzn dwie pomarańczowe i dwie podłączone do modułu NALDEC , jedna 20 pinowa a właśnie to nie jest ta która odpowiada za sterowanie centralnym zamkiem tylko jest następna czwarta mniejsza od tej 20 pinowej w której jest wprowadzone sterowanie centralnym zamkie i w nią trzeba podłączyć alarm tzn sterowanie masami .

Podaje tą informacje dla posiadaczy tego modelu co ja .

Pozdrawiam Wszystkich
626 GE RF-CX 93'
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2006, 19:03
Posty: 7
Skąd: Kamienna góra
Auto: Mazda 626 2.0D Comprex 1993r

Postprzez sołtys » 18 lut 2006, 07:15

szkół jest wiele ale w naszych modelach nie trzeba grzeba za bezpiecznikami z prawej strony pod wentylatorem nawiewu jest sterownik centrala, podpięcie w tym miejscu jest banalnie proste i wygodne i opisane dokładnie w którymś z wątkó tutaj.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Bodri » 4 cze 2007, 22:46

centralny zamek czyli przekaznik door look, a wie ktoś jak to podłączyć? chodzi mi które kabelki gdzie podłączyć? Obrazek
Bodri
 

Postprzez chudy » 6 cze 2007, 21:51

wicekk – bez obrazy, lecz piszesz o sterowaniu oswietleniem, w którym znajduje się ściamniacz oraz przypominanie o zapalonych światłach itp – to jest CPU, a sam moduł sterowania centralnym zamkiem znajduje się za osłoną przy prawej nodze pasażera niżej schowka – i tak jest zarówno w GE, jak też było w GC o czym pisałes i również u mnie w Xedosie który robiony jest przecież na bazie 626. Kable o których piszesz są to przewody sygnałowe powodujące zapalenie się światła w kabinie przy otwarciu zamka i rozpoczęcie procesu czasowego wygaszania w chwili zamknięcia zamka. dlatego są podłączone do CPU który steruje oswietleniem kabiny. Zgodzę sie że przewody te są połączone z modułem sterującym siłownikami i wpięcie się w nie powoduje zadziałanie centralnego zamka, lecz nie zmienia to faktu że sam moduł centralnego zamka znajduje się w miejscu o którym pisałem. Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Bodek » 16 lip 2007, 20:24

Ja ściągnąłem tapicerkę z drzwi kierowcy i doszełem do przewodów które sterują centranym zamkiem. Delikatnie zdjąłem izolację (nie przecianając kabelków) żeby dowiedzieć się który jest od otwierania a który od zamykania. I tu się dałem nabrać. Tylko jednym kabelkiem mogłem zamknąć i otworzyć drzwi, a pozostałe dwa (bo były trzy cieńkie kabelki od sterowania) do niczego mi się nie przydały. Na 100% one spełniają jakąś ważną rolę. Kombinowałem z podpinaniem masy i plusa i nic. Dopiero połączenie tych dwóch dało efekt. Do tego samego kabelka podpiąłem sygnał masy z centralki – od zamykania, oraz sygnał + z centralki – do otwierania. Troche dziwnie i inaczej niż opisujecie powyżej ale wg waszych opsiów u mnie nie działało. Nie wiem czy jest to zrobionie profesjonalnie (chyba nie) ale działa.

Pozdrawiam !!!!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez chudy » 16 lip 2007, 22:07

Bodek napisał(a):Nie wiem czy jest to zrobionie profesjonalnie (chyba nie) ale działa.

Skoro działa to znaczy że musi być dobrze :). Ja wczoraj u siebie instalowałem nowy alarm i aby sterować centralnym zamkiem wpinałem się w moduł przy prawej nodze pasażera. Jeśli ktoś chce opisze które kabelki odpowiadają za zamykanie i otwieranie :). Pozdrawiam!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Bodek » 16 lip 2007, 22:19

A i jeszcze jedno co zauwazyłem. Może to zależy od jakości samej centralki lub od firmy albo nie wiem od czego jeszcze, ale ja musiałem o ponad połowę skrócić przewody od centralki bo była zbyt duża strata mocy. Na oryginalnie długich kablach sygnał chyba dochodził za słaby, a po skróceniu śmigał jak fabryczny. Może się to przyda innym mającym problemy typu "dlaczego nie działa, przecież wszystko jest podłączone OK !!"

Pozdrawiam !!
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2005, 01:09
Posty: 418
Skąd: Jasło/Katowice
Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG

Postprzez Dziewczopol » 20 sie 2007, 15:14

Chudy– czy mógłbyś podac które to są te kabelki które odpowiadaja za zamykanie i otwieranie centralnego? Dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez chudy » 20 sie 2007, 22:05

Dziś już późno i ciemno – jutro sprawdze i napiszę :)
EDIT
Trochę późno ale nareszcie znalazłem chwilę. Sterowanie zamykaniem i otwieraniem to przewody kolorów: brązowy z białym paskiem i brązowy z czarnym paskiem. Jeśli ktoś miałby inne kolory to są to dwa środkowe przewody w sześcio-kablowej wtyczce sterowania siłownikami centralnego zamka.
Ostatnio edytowano 23 sty 2009, 21:59 przez chudy, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Łukasz » 26 sie 2007, 12:28

To ja się podepnę pod temat.Czt ktoś wie gdzie w Premacy się podpiąć pod moduł centralnego zamka aby móc otwierać i zamykać pilotem z alarmu,który kupiłem.Podpowiem,że moja mazda ma seryjny centralny zamek na pilota.I moje pytanie jest takie gdzie mam podpiąc przewody od alarmu sterujące centralnym zamkiem (otwieranie zamykanie).W opisie alarmu piszą,że podawana jest bodajże masa z tych przewodów. :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 21:52
Posty: 734
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon

Postprzez efer » 7 cze 2009, 15:20

Mam Pytanie.
Mam mazde 626 GE 96 r iw niej centralny zamek polaczony z alarmem
Na poczatku dzialo zamykanie na wszytskich dzrwiach lacznie z klapa bagaznika
A Teraz Dzialaja Tylko jedne dzrzwi i nawte jezeli zamykam kulczykiem tez zamykaja sie jedne
Nie wiecie co to moze byc? czym to jest spowodowane?
efer
 

Postprzez chudy » 7 cze 2009, 18:07

efer sprawdź siłowniki i czy dochodzi napięcie do tych które nie reagują. Jeśli napięcie się pojawia masz uszkodzone siłowniki, jeśli go nie ma to uszkodzone są przewody idące do siłowników.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez besthacker » 22 cze 2009, 05:37

Witam!!moja mazda 323f BG 1.6 16V 91r i mam takie pytanie mianowicie założyłem sobie centralke carprotect BX 30 wszystko działa ok tylko nie wiem gdzie i jak podłączyć ten brązowy kabelek od sterowania awaryjnymi?
Forumowicz
 
Od: 8 cze 2008, 03:05
Posty: 38
Skąd: Łódź
Auto: 323F 1.8 16V BA 95r Lpg-Sekwencja

Postprzez piryt » 9 lip 2009, 18:11

Witam.
Miesiąc temu kupiłem Mazde 626 GE 97 rok. Sprzedawca zaopatrzył mnie w pilot do centralnego zamka i powiedział, że pilot został odłączony. Z kluczyka centralny zamek działa bez poblemu.
W którym miejscu pilot mógł zostać odłączony? Gdzie mam tego szukać i jak to podłączyć?

Pozdrawiam.
piryt
 

Postprzez pawelc » 11 lip 2009, 08:27

jest to oryginalny pilot?,sterownik zamka znajduję się z prawej strony na słupku obok nóg pasażera i tam też były montowane oryginalne sterowniki mazdy na pilota
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez chudy » 12 lip 2009, 18:30

Pytanie dołączam do istniejącego tematu a centralnym w 626 GE
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez victorios1 » 25 lip 2009, 12:36

wicekk napisał(a):Sterownik w 626 GE znajduje sie z lewej strony nog kierowcy tuz za bezpiecznikami, taki dlugawy modul a w nim rowniez uklad odp. za czasowe wygaszanie podswietlania stacyjki, zamka w drzwiach z zewnatrz oraz ten bipeer przypominajacy o swiatalch przy wylaczonej stacyjce. Centralny jest sterowany (–) i jest dosyc ciezko to znalesc


Kolega ma racje ,dokladnie tak właśnie jest :) Taki długi moduł za bezpiecznikami.Szukałem go kiedyś 2 h
Sprzedam felgi z oponami "lato" 225/55/16 Stan felg jedna mała ryska na 1.Opony bez szału ale jeszcze w miarę na 1 sezon.
Felgi "ARTEC"
Opony "Kumho Supra"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2006, 14:45
Posty: 63
Skąd: Lubień Kujawski/Bydgoszcz
Auto: Mazda 626GE 1.8 LPG

Postprzez madziadriver » 9 wrz 2009, 19:13

Witam. Szukałem szukałem i nie znalazłem... Mianowicie mam problem z centralnym w swojej mazdzie – zamykają mi sie wszystkie drzwi ale otwierają tylko te od kierowcy. Czasem jak nastąpi jakiś cud to otworza sie wszystkie. Mam centralke na pilota i pilot kiedys przestał działac więc otwierałem z kluczyka i potem zaczęły sie te problemy z drzwiami.
Dzisiaj rozebrałem drzwi i niby wszystko ok a pilot nagle zaczął działać:P tylko problem tkwi w otwieraniu bo wkurza mnie otwieranie ręcze pozostałych drzwi czasem 3 razy...
madziadriver
 

Postprzez pablo604 » 24 wrz 2009, 22:12

Witam wszystkich.
Mam pewien problem.zakupiłem alarm do auta i podłączyłem go a szczególnie zależało mi na otwieraniu centralnego zamka z pilota.podłączyłem sie wyjściami ze sterownika(otwieranie i zamykanie) do 6-cio pinowej złączki od strony pasażera w nogach i działa ok tylko wogóle nie zamykają ani nie otwierają mi się drzwi od kierowcy.pozostale chodzą bez zarzutu.Czy może rozwiązaniem będzie wpięcie sie w 20-sto pinową złączke za bezpiecznikami od strony kierowcy(sygnał zamykania i otwierania)Co moze być problemem??czy mam spalony siłownik w drzwiach kierowcy??rozebrałem drzwi od kierowcy i widziałem ,że jest tam złączka z 5-cioma pinami(5 kabelków) więc siłownik jest:–)rozumiem ,że to jest master..czytałem wiele ale takiej konkretnej informacji na mój problem nie znalazłem.z kluczyka od strony kierowcy zamykam i otwieram wszystkie drzwi a od strony pasażera wszystkie oprócz tych od kierowcy.Jeśli ktoś zna temat i wie o co chodzi prosze o odpowiedź.Będe wdzięczny
Pozdrawiam wszystkich nie poddających sie:–) <paker>
Pablo:Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lut 2007, 15:37
Posty: 51
Skąd: Ostrowiec Św./Okół
Auto: Mazda 6 2.0 16v Liftback 2005 141HP

Postprzez kazik87 » 15 kwi 2011, 14:51

Witam. Podepnę się do tematu. Chce założyć sterownie centralnym z pilota. dostałem się do modułu NALDEC. I teraz pytanie: czy należy podłączyć się do tych dwóch kabli:

(zamykanie) przewod zielono-pomaranczowy-pomaranczowe kropki
(otwieranie) przewód fioletowy-pomarańczowe kropki)?

zdjęcie kostki z modułu NALDEC w linku.

Tylko że ja tam nie widzę żadnego zielono – pomarańczowego w pomarańczowe kropki
http://zapodaj.net/24918c7f6ba2.jpg.html
A to złącza w module NALDEC:http://zapodaj.net/66b547fc40a5.jpg.html

Moja madzia jest z 94 roku z silnikiem 1,8
kazik87
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6