Palacy się bezpiecznik od pozycji.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez noxes » 11 lip 2011, 23:06

Po zapaleniu świateł na zgaszonym silniku jest wszystko ok, natomiast po odpaleniu silnika i zapaleniu świateł bezpiecznik się pali. Dlaczego? Zdarza się również, że kontrolki mi przygasają (pulsują) Ładowanie około 14.7V trochę za dużo, czy to alternator się kończy.
P.S kontrolka od ładowania i oleju ciemniej świeci, po odpaleniu wszystkie gasną. Mazda 626 sedan.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Speed » 12 lip 2011, 10:45

noxes napisał(a):Po zapaleniu świateł na zgaszonym silniku jest wszystko ok, natomiast po odpaleniu silnika i zapaleniu świateł bezpiecznik się pali. Dlaczego? Zdarza się również, że kontrolki mi przygasają (pulsują) Ładowanie około 14.7V trochę za dużo, czy to alternator się kończy.
P.S kontrolka od ładowania i oleju ciemniej świeci, po odpaleniu wszystkie gasną. Mazda 626 sedan.


Mi ładowanie dochodziło do 14,6v później rzecz jasna spada podajże do 13,3V ? wiec raczej masz w porządku , stawiam na masy albo przetarty kabel.
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez virus99 » 12 lip 2011, 12:44

tez tak mialem 2 dni pozniej poszedl mi regulator napiecia i mazde probuje uruchomic juz 7 miesiecy ale czyje ze jestem juz blisko:) polecam sprawdzic alternator( moze to zwykly zbieg okolicznosci...)
626 2.5 V6 Cronos B-)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2008, 23:49
Posty: 46
Skąd: Nowa Ruda
Auto: 626 Cronos 2.5V6

Postprzez noxes » 12 lip 2011, 12:49

Hmm w sumie może być i alternator, ale podłączając miernik nie ma skoków napięcia. Widać to tylko na kontrolkach, światłach i radiu poprostu pulsuje i nie zawsze. Trochę dziwne że palą się tylko pozycyjne i to tylko wtedy gdy silnik odpalony. Speed tak samo myślę, ale miałem nadzieję, ze miał ktoś taki przypadek i wskaże mi gdzie jest uszkodzenie. Ok będę szukał.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 7 sie 2011, 23:21

sprawdz wszystkie przekazniki japonce tak maja ze jak jakis przekaznik sie przepala to robi dyskoteke na desce rozdzielczej itp... po prostu wyciagnij zobacz czy nei przypalone nozki :) i wsadz spowrotem ;] kazdy przekaznik oblukaj to nic nie kosztuje pozniej oblukaj wszystkie bezpieczniki najlepiej wymien wszystkie te plaskie wiec koszt kolo 10-15 zl. a najlepiej tez zacznij od zarowki zobacz czy moze juz izolacja gdzies sie nie przetopila czy cos w tym stylu. i na koniec papier scierny 100 i mase popraw od aku oraz wszedzie gdzie reka siegniesz tzn masa silik buda. swiatla buda. aku buda . itp td.... moze byc ze traci mase skoro nie alternator :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 8 sie 2011, 11:14

Alternator był popsuty, ale to nie on był powodem. Powodem natomiast było zwarcie w złączu elektrycznym do przyczepki(pełno wody tam było) Temat do zamknięcia.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6