Po zapaleniu świateł na zgaszonym silniku jest wszystko ok, natomiast po odpaleniu silnika i zapaleniu świateł bezpiecznik się pali. Dlaczego? Zdarza się również, że kontrolki mi przygasają (pulsują) Ładowanie około 14.7V trochę za dużo, czy to alternator się kończy.
P.S kontrolka od ładowania i oleju ciemniej świeci, po odpaleniu wszystkie gasną. Mazda 626 sedan.
Palacy się bezpiecznik od pozycji.
Strona 1 z 1
noxes napisał(a):Po zapaleniu świateł na zgaszonym silniku jest wszystko ok, natomiast po odpaleniu silnika i zapaleniu świateł bezpiecznik się pali. Dlaczego? Zdarza się również, że kontrolki mi przygasają (pulsują) Ładowanie około 14.7V trochę za dużo, czy to alternator się kończy.
P.S kontrolka od ładowania i oleju ciemniej świeci, po odpaleniu wszystkie gasną. Mazda 626 sedan.
Mi ładowanie dochodziło do 14,6v później rzecz jasna spada podajże do 13,3V ? wiec raczej masz w porządku , stawiam na masy albo przetarty kabel.
tez tak mialem 2 dni pozniej poszedl mi regulator napiecia i mazde probuje uruchomic juz 7 miesiecy ale czyje ze jestem juz blisko:) polecam sprawdzic alternator( moze to zwykly zbieg okolicznosci...)
626 2.5 V6 Cronos B-)
- Od: 7 mar 2008, 23:49
- Posty: 46
- Skąd: Nowa Ruda
- Auto: 626 Cronos 2.5V6
Hmm w sumie może być i alternator, ale podłączając miernik nie ma skoków napięcia. Widać to tylko na kontrolkach, światłach i radiu poprostu pulsuje i nie zawsze. Trochę dziwne że palą się tylko pozycyjne i to tylko wtedy gdy silnik odpalony. Speed tak samo myślę, ale miałem nadzieję, ze miał ktoś taki przypadek i wskaże mi gdzie jest uszkodzenie. Ok będę szukał.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
sprawdz wszystkie przekazniki japonce tak maja ze jak jakis przekaznik sie przepala to robi dyskoteke na desce rozdzielczej itp... po prostu wyciagnij zobacz czy nei przypalone nozki i wsadz spowrotem ;] kazdy przekaznik oblukaj to nic nie kosztuje pozniej oblukaj wszystkie bezpieczniki najlepiej wymien wszystkie te plaskie wiec koszt kolo 10-15 zl. a najlepiej tez zacznij od zarowki zobacz czy moze juz izolacja gdzies sie nie przetopila czy cos w tym stylu. i na koniec papier scierny 100 i mase popraw od aku oraz wszedzie gdzie reka siegniesz tzn masa silik buda. swiatla buda. aku buda . itp td.... moze byc ze traci mase skoro nie alternator
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6