Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki
Teraz mi coś nawaliło jak przekręcam kluczyk to już żadne drzwi się nie otwierają . Słychać że zamek chodzi, ale chyba cięgno puściło może tak być ?
Dopisano 24 sty 2014, 19:21:
dostałem się do bagażnika przynajmniej , otworzyłem drutem między szybą a uszczelką i pociągnołem za dźwignię bagażnika, ale tu znowu pojawia się problem teraz nie mogę złożyć siedzeń od strony bagażnika ... ciągnę za te sznurki, ale siedzenia się nie składają te druty chyba są pourywane, albo poprzedni właściciel pourywał bo ja nigdy nie otwierałem od środka. czy można to jakoś rozmontować żeby zoabczyć, lub naprawić ten mechanizm ? Ewnetualnie może uda się głośnik wyjąć i wsadzić tam rękę żeby ten guzik na siedzeniu wcisnąć. Czy mam szybę wybić, to by było najlepsze rozwiązanie ...
Dopisano 24 sty 2014, 19:21:
dostałem się do bagażnika przynajmniej , otworzyłem drutem między szybą a uszczelką i pociągnołem za dźwignię bagażnika, ale tu znowu pojawia się problem teraz nie mogę złożyć siedzeń od strony bagażnika ... ciągnę za te sznurki, ale siedzenia się nie składają te druty chyba są pourywane, albo poprzedni właściciel pourywał bo ja nigdy nie otwierałem od środka. czy można to jakoś rozmontować żeby zoabczyć, lub naprawić ten mechanizm ? Ewnetualnie może uda się głośnik wyjąć i wsadzić tam rękę żeby ten guzik na siedzeniu wcisnąć. Czy mam szybę wybić, to by było najlepsze rozwiązanie ...
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
szkoda szyby.
na pewno znajdziesz sposób,żeby obalić siedzenia.
na pewno znajdziesz sposób,żeby obalić siedzenia.
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Z kopa nawet je brałem i nic ... coś dobrze je trzyma tam
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Te sznurki to blokada żeby nie złożyć kanapy od środka,
Jak od środka nie mogłeś ich poskładać daj te wajchy w drugą stronę i jakimś hakiem wcisnij przyciski a oparciach.
Jak od środka nie mogłeś ich poskładać daj te wajchy w drugą stronę i jakimś hakiem wcisnij przyciski a oparciach.
- Od: 21 gru 2011, 22:50
- Posty: 110
- Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
- Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon
Wywaliłem głośnik i rękę włożyłem przez dziurę i ręką dostałem do guzika na oparciu i otworzyłem wreszcie
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Panowie Okazało się że po prostu centralka zamarzła ;O
2 dni w ocieplonym garażu i zamki działają jakby nigdy nic.
2 dni w ocieplonym garażu i zamki działają jakby nigdy nic.
A czy ten guzik na klapie bagażnika można przełożyć z wersji J-spec do wersji a-spec ? W wersji a-spec można otworzyć klape ze środka i guzika nie da się wcisnąć .
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Aha bo troszkę denerwuje otwieranie tylko z kabiny, ale teraz będę nową centralkę zakładał to klapa będzie otwierana z pilota
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Fajna rzecz, też zrobiłem sobie żeby się z pilota klapa otwierała. Szkoda tylko że nie działa to do końca tak jak powinno czyli klapa nie wstaje sama (albo jeszcze nie doszedłem jak to zrobić) , więc wracając z zakupami w rękach i tak je musisz postawić żeby sobie klapę otworzyć. W 206 sw, tam można samą szybę z tyłu otworzyć i jak masz w miarę sprawne siłowniki to fajnie to działa, ale kwestią jest znaczną to że sama mała szybka jest dużo lżejsza niż klapa w 626. Ale z drugiej strony w voyagerach też jest kawał klapy a z pilota otwierasz i zamykasz nawet, gdzie sama po cichu delikatnie jedzie w dół. Trzeba obadać jak to jest zrobione
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
- Od: 12 sty 2014, 16:05
- Posty: 46
- Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6
elfik napisał(a):Szkoda tylko że nie działa to do końca tak jak powinno czyli klapa nie wstaje sama (albo jeszcze nie doszedłem jak to zrobić)
Da się jak najbardziej, wstawiając mocniejsze siłowniki, ale to dość mocno obciąży zawiasy więc nie polecam.
Kiedyś doczytałem że wymiarowo pasowały od vw, kupiłem, założyłem i zdjąłem. Po odblokowaniu zamka niestety nie wstawała, a jak się ją ręką podniosło to wyrywała momentalnie do góry (chwila nieuwagi i podbródkowy przyjęty). Na jednym było znośnie bo nie opadała samoczynnie, ale jak założyłem antenę od cb to masa anteny odświeżyła problem niestety.
trzeci raz docinam tą samą deskę i nadal jest za krótka...
- Od: 12 sty 2014, 16:05
- Posty: 46
- Auto: mazda 626 GE, 2,5 V6
Dokładnie mocne siłowniki wystarczą, ale ja nie potrzebuję zamykania i otwierania klapy, samo otwieranie to będzie dla mnie rarytas ;d
W sumie wystarczy mi się tylko lekko się uniesie a resztę mogę ręką otworzyć
W sumie wystarczy mi się tylko lekko się uniesie a resztę mogę ręką otworzyć
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Jako że dzisiaj u siebie zakładałem centralny z pilota postaram się wytłumaczyć łopatologicznie jak to wyglądało u mnie. Mazda 626 GE 1.8 96'
Moduł znajduje się po prawej stronie nóg pasażera jak już ktoś wcześniej wspominał. Zamek sterowany jest minusem
kable modułu:
biało-zielony = zasilanie stałe +12v
czarny = masa
brązowo-żółto-czerwony = zamykanie
brązowo-czerwony = otwieranie
schemat sterownika MaxiCar mówi że kable:
czerwony = plus
czarny = minus
brązowy = masa
niebieski = zamykanie
biały = otwieranie
pomarańczowy = kierunki
No więc czerwony ze sterownika wpinamy w biało-zielony z modułu
czarny i brązowy ze sterownika wpinamy w czarny z modułu
niebieski ze sterownika wpinamy w brązowo-żółto-czerwony z modułu
biały ze sterownika wpinamy w brązowo-czerwony z modułu
u mnie centralka działa tylko po zamknięciu drzwi.
tyle
Moduł znajduje się po prawej stronie nóg pasażera jak już ktoś wcześniej wspominał. Zamek sterowany jest minusem
kable modułu:
biało-zielony = zasilanie stałe +12v
czarny = masa
brązowo-żółto-czerwony = zamykanie
brązowo-czerwony = otwieranie
schemat sterownika MaxiCar mówi że kable:
czerwony = plus
czarny = minus
brązowy = masa
niebieski = zamykanie
biały = otwieranie
pomarańczowy = kierunki
No więc czerwony ze sterownika wpinamy w biało-zielony z modułu
czarny i brązowy ze sterownika wpinamy w czarny z modułu
niebieski ze sterownika wpinamy w brązowo-żółto-czerwony z modułu
biały ze sterownika wpinamy w brązowo-czerwony z modułu
u mnie centralka działa tylko po zamknięciu drzwi.
tyle
Pany a ja mam w swojej 626 GE Sedan dokładaną centralkę i niefabryczny zamek.
Dokopałem się do centralki i wtyczka w aucie wygląda tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de150c5342079cfe.html
sama centralka tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2270bf3dc167068.html
,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064d895170f25d07.html
Carprotect nic więcej nie pisze ..
a ja zakupiłem na allegro sterownik cyklop i schemat podpięcia wygląda tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b64b0f2818588aae.html
pomoże ktoś z podpięciem ?
kierunki już znalazłem
Dokopałem się do centralki i wtyczka w aucie wygląda tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/de150c5342079cfe.html
sama centralka tak:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2270bf3dc167068.html
,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064d895170f25d07.html
Carprotect nic więcej nie pisze ..
a ja zakupiłem na allegro sterownik cyklop i schemat podpięcia wygląda tak :
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b64b0f2818588aae.html
pomoże ktoś z podpięciem ?
kierunki już znalazłem
-
chez
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6