Centralny zamek 626 GE – pytania, problemy, usterki

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez mark.87 » 15 sty 2013, 01:28

bagaznik dzis puscil,
Twierdzisz kolego ze nowe silowniki nic nie daja???z tego co mi mowil gosciu ktory mi dokladal pilot do c.z to po tylu latach silownik ma 50%sprawnosci a przy mrozach nie daje rady otworzyc auta wiec nowe silowniki uwazam ze rozwiaza sprawe zamykania/otwierania zima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez MARSELUSS82 » 15 sty 2013, 11:15

mark.87 napisał(a):po tylu latach silownik ma 50%sprawnosci

A to ciekawe, to nie pneumatyka żeby coś się wytarło, co naj wyżej kostki za śniedzieją i prądu mniej dostanie wuwczas i sprawność mniejsza ale to nie wina siłownika.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez mark.87 » 15 sty 2013, 14:05

Czyli silowniki sa dozywotnie z tego co rozumiem, nigdy sie nie zuzyja???
A tak z ciekawosci spytam dlaczego gdy jest -15 centralka nie otwiera mi wszystkich drzwi tylko jedne???? silowniki nic do tego nie maja skoro tak twierdzicie to dlaczego nie puszczaja???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez pawelc » 15 sty 2013, 19:18

MARSELUSS82 napisał(a):
mark.87 napisał(a):po tylu latach silownik ma 50%sprawnosci

A to ciekawe, to nie pneumatyka żeby coś się wytarło, co naj wyżej kostki za śniedzieją i prądu mniej dostanie wuwczas i sprawność mniejsza ale to nie wina siłownika.


Raczej odwrotnie ,pneumatyka jak sprawna pompa i szczelne siłowniki ,przewody to w sumie nie ma co się popsuć ,w elektryce to tak jak napisałeś zaśniedziałe przewody ,ale nie tylko ..sam mechanizm centralnego zamka to silnik i przekładnia ,dostanie się przez lata wody wypiera smar i nie za ciekawie to wygląda w środku ..O ile nie uszkodzony jest mechanizm to wystarczy rozebrać przeczyścić i nasmarować i wszystko śmiga jak nowe
mark.87 napisał(a):wiec nowe silowniki uwazam ze rozwiaza sprawe zamykania/otwierania zima

Zastępowanie centralnego oryginalnego uniwersalnymi siłownikami to nie najlepszy pomysł ,bo jak domyślam się to nie zakupisz oryginalnych ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez noxes » 15 sty 2013, 23:05

mark.87 napisał(a):Czyli silowniki sa dozywotnie z tego co rozumiem, nigdy sie nie zuzyja??? A tak z ciekawosci spytam dlaczego gdy jest -15 centralka nie otwiera mi wszystkich drzwi tylko jedne???? silowniki nic do tego nie maja skoro tak twierdzicie to dlaczego nie puszczaja???

Se nasmaruj to będziesz miał dobrze.
Ja nie mam żadnych problemów z zamkami, czy zamykam z kluczyka, z pilota czy w klapie wszystko jest ok, ale mam nasmarowane.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MARSELUSS82 » 16 sty 2013, 00:19

mark.87 napisał(a):Czyli silowniki sa dozywotnie z tego co rozumiem, nigdy sie nie zuzyja???
A tak z ciekawosci spytam dlaczego gdy jest -15 centralka nie otwiera mi wszystkich drzwi tylko jedne???? silowniki nic do tego nie maja skoro tak twierdzicie to dlaczego nie puszczaja???

Bo masz wilgoć <faja> tak jak Noxej napisał smar taki zielony litowy czy jakoś tak i tak jak zeszłej zimy -20 i więcej nie chciał odpalić ale z pilota zawsze otwożyłem.
mark.87 napisał(a):Czyli silowniki sa dozywotnie z tego co rozumiem, nigdy sie nie zuzyja???

zużywają, ale ich sprawność nie spada tak byś to odczuł, opór przekładni ma kluczowe znaczenie- czytaj wilgoć+ujemna temperatura.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez mark.87 » 16 sty 2013, 11:10

Ze mam wilgoc w drzwiach to tyle wiem sam po ostatnim razie gdy smarowałem, jak smarowanie nie przyniesie efektu to na wiosne wszystko idzie w piz <dupa> i zakladam nowe silowniki,
Kolego pawelc uniwersalny silownik czym sie niby rozni od oryginalnego????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez kamilspider » 16 sty 2013, 13:31

Uniwersalny jest chiński, a ori japoński <serduszka>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 16 sty 2013, 13:38

Czyli niczym ten i ten sa robione przez małe raczki, wiec po co niby szukac ori i przeplacac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez noxes » 16 sty 2013, 23:18

mark.87 napisał(a):Kolego pawelc uniwersalny silownik czym sie niby rozni od oryginalnego????

jest coś takiego jak jakość, uniwersalny siłownik nie reprezentuje sobą zadnej jakości. A do tego trzeba wiercić ciąć giąć kombinować w drzwiach, brrr chu*** robota :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez mark.87 » 17 sty 2013, 00:25

Jesli chodzi o najtansze uniwersalki z allegro to zgodze sie, trzeba kombinowac zeby zamontowac,
Ja sie nie bede bawil w takie rzeczy tylko zaprowadze auto do alarmiarza i to on wlozy swoje silowniki,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez MARSELUSS82 » 17 sty 2013, 12:22

W poprzedniej GD COUPE dokładałem siłownik w drzwi kierowcy bo kitajce doszli do wniosku że chyba nie trzeba no i uf siłowniki padały średnio co rok, potem dostałem od kolegi podobny tyle że slave i on był jusz był do puki murek nie porysował mi fury <płacze> .
mark.87 napisał(a):zaprowadze auto do alarmiarza i to on wlozy swoje silowniki,

Sam zakładam i osobiście zaopatruje się na giełdzie elek. we wrocku- to te same co na allegro.
Jedyne auto w którym zastąpiłem ori siłownik uniwersalnym to vectra b. Siłownik w drzwiach kierowcy jest przekombinowany i drogi a bolączką są siadające mikrostyki. Ty nie masz tego problemu, dobrze przesmaruj a zapomnisz o sprawie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2011, 22:50
Posty: 110
Skąd: DOLNOŚLĄSKIE
Auto: MX-6 FS+LPG
Lancer CS0 sportwagon

Postprzez noxes » 17 sty 2013, 19:09

Alarmiarz wsadzi Ci najgorsze g*** abyś tylko zaplacil i czym prędzej odjechał. Później to już Twoja sprawa co z tym będzie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 17 sty 2013, 20:24

mark.87 przesmaruj sobie te siłowniki, które masz teraz oraz wszystkie elementy ruchome zamków i będzie super. Jeżeli chcesz korzystać z auta jeszcze kilka lat to chińskie badziewie może więcej problemu sprawić.
Tam gdzie nie da się dojść zwykłym smarem to polecam Berner -syntetyczny smar w spreju. Dobry do smarowania zamków, kłódek itp.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez mark.87 » 18 sty 2013, 00:55

W sobote bede zabieral sie za to,trzeba niezle sie nagimnastykowac zeby nasmarowac a dojscie jest po prostu super ciasne az rece sie nie mieszcza no ale cuz jakos trzeba bedzie rece pozdzierac,
Co do alarmiarza i jego uslug to powiem tak, nie wszyscy robia tandetnie a jak daje gwarancje na usluge to raczej nie robi na sztuke,dokladal mi pilota do c.z i wiem ze robi dobrze,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez pawelc » 18 sty 2013, 05:40

mark.87 napisał(a):Ze mam wilgoc w drzwiach to tyle wiem sam po ostatnim razie gdy smarowałem, jak smarowanie nie przyniesie efektu to na wiosne wszystko idzie w piz <dupa> i zakladam nowe silowniki,
Kolego pawelc uniwersalny silownik czym sie niby rozni od oryginalnego????

Tym ze oryginal ma 20 lat i dalej ma checi do wspolpracy ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez Willy » 22 lut 2013, 08:30

Witam mam taki problem z centralnym zamkiem ,a mianowicie otwieram kluczykiem a po stronie pasażera z przodu widać delikatnie się unosi ale drzwi się nie otwierają próbowałem kluczykiem je otworzyć też zero reakcji (mazda 626 GE 2.0 93r) proszę o poradę dziękuję Poz.
Willy
 

Postprzez mark.87 » 22 lut 2013, 16:26

ja tak mialem zeszlej zimy, dopiero jak nagrzeje sie w aucie to puszcza,
niestety musisz sciagnac boczek drzwi, suszarka wysusz dobrze wilgoc ktora masz w drzwiach i przesmaruj sobie zamek smarem, dostep jest ciezki ale mozliwy, i po sprawie bedzie,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2011, 19:21
Posty: 816 (0/2)
Skąd: Wieluń
Auto: Renault Laguna 3 2.0 dCi 2008r
VW Passat b5 fl 2.0 20v ALT 2004r
była Mazda 626 GE 94r.2.0 16v +LPG

Postprzez szumki44 » 22 lut 2013, 17:10

na wzielem szczykawke i 5w-15 :D wtrysnelem; P i hahah czulem sie idiotycznie wkladajac i wyciagajac kluczyk :D z 40 razy i obkrecajac go na wszystkie strony zeby olej wciekl wszedzie .. . wyciagajac wycieralem nadmiar oleju i tak w kolko :) teraz zamki chodza idealnie nie zamraza sie


Jak ci zamek zamarza to wez kluczyk rozgrzej zapalniczka i wsadz go odpusci za drugim razem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez AleksanderVM » 17 kwi 2013, 09:54

Witam!

Od wczoraj mam tak, że po otwarciu drzwi otwiera się centralny zamek. To znaczy, przy zwarciu czujnika otwarcia drzwi podawany jest impuls otwarcia centralnego (niezależnie czy jest otwarty czy zamknięty). Ktoś ma pomysł co padło?

ps. Od miesiąca borykam się z zamkiem. Zaczęło się od ciągłego impulsu zamykania – odpiąłem centralkę. Jak ją podpiąłem dwa dni później objaw zniknął. Parę dni po tym pojawił się kłąb białego dymu tam, gdzie centralka. Odpiąłem. Wtedy zaczął szwankować wskaźnik otwarcia drzwi – po zamknięciu jarzył się delikatnie. W międzyczasie spalił się bezpiecznik "room" dwa razy.

Wczoraj postanowiłem to naprawić. Podłączyłem wszystko i działa. Ale teraz otwiera centralny czujnikiem drzwiowym :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2013, 09:32
Posty: 66
Skąd: Warszawa
Auto: MX6 GE 92 2,5i V6 KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6