Brak ogrzewania
Strona 1 z 1
Zaczyna się okres palenia i zauważyłem w mojej madzi taki problem. Brak ogrzewania. W ostatnim czasie wymieniłem termostat, pompe wody, i była niedawno robiona chłodnica. W lecie chłodzenie było idealne. Ale teraz jest problem. Jak się długo jeździ to ogrzewanie czasami zaskoczy i jest tak gorąco że nie idzie wytrzymać. Zaznaczam że nie ma klimy. Proszę o pomoc bo zima tuż tuż.
czesc
mialem to samo (ten sam model tylko 93).
problem znajduje sie nie pod maska a na desce rozdzielczej. konkretnie wine za to ponosi "suwak" cieple – zimne (chyba sterowanie jest elektryczne).
za wymiane calego tego ustrojstwa (modul z przyciskami od nawiewu i suwakiem)krzykneli mi 280 zetow, ale znajomy elektryk (tez posiadacz Cronosa) zrobil to za 50 zlociszy i teraz mam cieplo lub zimno wtedy kiedy ja chce.
pozdrawiam
mialem to samo (ten sam model tylko 93).
problem znajduje sie nie pod maska a na desce rozdzielczej. konkretnie wine za to ponosi "suwak" cieple – zimne (chyba sterowanie jest elektryczne).
za wymiane calego tego ustrojstwa (modul z przyciskami od nawiewu i suwakiem)krzykneli mi 280 zetow, ale znajomy elektryk (tez posiadacz Cronosa) zrobil to za 50 zlociszy i teraz mam cieplo lub zimno wtedy kiedy ja chce.
pozdrawiam
witam,niestety u mnie jest troszke inaczej,grzeje ale z bocznych wylotow natomiast w srodkowych to leci letnie powietrze,dodam ze suwak ustawiony na maxa,jak zalacze zamkniety obieg powietrza to grzeja az parzy i z bocznych i srodkowych,co moze byc przyczyna??
- Od: 25 sie 2004, 21:06
- Posty: 29
- Skąd: Koszęcin
- Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.
batforever
nie mam pojęcia.
Może jest zupełnie prozaiczny powód – w CRONOSACH jest (przynajmniej w moim) obok środkowych nawiewów pokrętło którym można włączyć/wyłączyć – właśnie na środkowe nawiewy powietrze z zewnątrz (zimne) pomimo właczonego ogrzewania. Może masz je w "górnej" pozycji tzn. włączony nawiew zewnętrzny?
A może nie reaguje na przełączenie bo np. linka jest urwana czy coś w tym stylu?
Wiem że może piszę o rzeczy oczywistej ale ze swojego doświadczenia wiem że często szukamy usterek nie tam gdzie powinniśmy.
powodzenia przed zimą z tym ogrzewaniem
pozdrawiam
nie mam pojęcia.
Może jest zupełnie prozaiczny powód – w CRONOSACH jest (przynajmniej w moim) obok środkowych nawiewów pokrętło którym można włączyć/wyłączyć – właśnie na środkowe nawiewy powietrze z zewnątrz (zimne) pomimo właczonego ogrzewania. Może masz je w "górnej" pozycji tzn. włączony nawiew zewnętrzny?
A może nie reaguje na przełączenie bo np. linka jest urwana czy coś w tym stylu?
Wiem że może piszę o rzeczy oczywistej ale ze swojego doświadczenia wiem że często szukamy usterek nie tam gdzie powinniśmy.
powodzenia przed zimą z tym ogrzewaniem
pozdrawiam
no dzieki,jutro dam znac czy jest cos takiego oczym pisałes.pozdrawiam
- Od: 25 sie 2004, 21:06
- Posty: 29
- Skąd: Koszęcin
- Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.
znalazła sie przyczyna, niezwracalem uwagi na jeden suwak o ktorym pisales byl w pozycji srodkowej,on byl powodem. chyba bede musiał sie dokładniej zapoznac z tym autem.pozdrawiam
- Od: 25 sie 2004, 21:06
- Posty: 29
- Skąd: Koszęcin
- Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.
Cześć witam klubowiczów. Odnośnie tematu jeszcze nie poradziłem sobie z ogrzewaniem. Mam pytanie czy powietrze z zewnątrz jest czymś podgrzewane. Bo może to ustrojstwo mi się wywaliło. Po obserwacji zauważyłem że powietrze jest tylko delikatnie podgrzane ale to po długim czsie a pochwili leci zimne.Wskaźnik temperatury mam lekko poza połąwą tak jak to powinno być a w wozie jest lodówka. Proszę o pomoc bo jak tego nie zrobie to zamarzne.
Sebastian, zachęcam do przeszukania forum pod kątem ogrzewania w GE.
Było jush troche na ten temat.
Na szybko zapytam – masz LPG? Jesli tak – jak wpięty parownik?
Zakładam oczywiscie , ze stan cieczy chłodzącej masz full.
Prawdopodobnie masz zamuloną nagrzewnicę i/lub źle wpięty parownik (o ile go masz).
Pozdr
SM
Było jush troche na ten temat.
Na szybko zapytam – masz LPG? Jesli tak – jak wpięty parownik?
Zakładam oczywiscie , ze stan cieczy chłodzącej masz full.
Prawdopodobnie masz zamuloną nagrzewnicę i/lub źle wpięty parownik (o ile go masz).
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Posiadam LPG jeżeli chodzi o parownik to tak szczerze nie zwróciłem uwagi jak jest wpięty. Jeżeli możesz mi powiedzieć gdzie powinien być wpięty to sprawdzę. Jeżeli chodzi o płyn to jest na ful. Odnośnie nagrzewnicy to można by podejrzewać że to może być to choć słyszałem że u niektórych potencjometr był przyczyną skoków temp. w wnętrzu samochodu. Na wakacjach miałem dzwon z jeleniem i rozwalił mi chłodnicę ale została zrobiona i płyn chłodniczy co prawda opornie ale ułożłożył się w całym układzie chłodzenia. I chłodnica chodzi bez zażutów.
No wiesz, ile montowni LPG tyle szkół na zamontowanie parownika.
Jak masz aparat, to cyknij zdjęcie komory silnika Twojej mazdy i zobaczymy gdzie masz parownik. Potem się bedziemy martwić.
Pozdr
SM
Jak masz aparat, to cyknij zdjęcie komory silnika Twojej mazdy i zobaczymy gdzie masz parownik. Potem się bedziemy martwić.
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
b2 napisał(a):Smirnoff napisał(a):Poszukiwany: bezwypadkowy Xedos .
No cóż, to nie jest śmieszne –> seryjnie poszukuję bezwypadkowego Xedosa 9 2.5V6 PDW MTX. Nie jest to sprawa na wczoraj, tylko na dłuższą metę. Szukajcie a znajdziecie – kierując się tym hasłem postanowiłem zacząć poszukiwania już teraz, to może w przeciągu kilku(nastu) miesięcy znajdę konkretnie takie auto w konkretnym stanie i wtedy zrobię małe "machniom" Tak więc looz Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś na w/w temat – niech da cynk.
Pozdr
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6