Wymiana sworzenia czy calego wahacza?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez krzysiekpz » 15 cze 2010, 20:52

Witam

Mam do wymiany sworzeń w swojej mazdzie 626 GF 2.0i benzyna. Facet w serwisie powiedział mi ze trzeba wymienic caly wahacz gdyz sam sworzen nie jest mozliwy do kupienia i wymiany w tym modelu. Podal mi kwote wahacza 380zl. Jak dla mnie troche duzo dlatego zanim zdecyduje sie na wymiane wahacza w calosci chce prosic o porade. Czy napewno nie mozna wymienic tylko sworzen? Problem dotyczy lewego sworzenia z przodu.

dzieki z gory za pomoc i podpowiedz co zrobic.
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2007, 09:53
Posty: 34
Skąd: Poznań/Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 626 GF 2.0 116 KM 2000r.

Postprzez flinio » 15 cze 2010, 23:10

Witam! Sworzeń jak najbardziej. jest dostępny w sprzedaży, cena około 50 zł za sztukę,a cena za wahacze trochę wygórowana, ja ostatnio płaciłem za wahacz yamato 250zł za sztukę. A w warsztatach nie chcą wymieniać samych sworzni, bo im się nie opłaca,i wolą wymienić cały wahacz.
a tutaj podobny post
viewtopic.php?f=125&t=86202&p=1671356&hilit=[waaaco?]#p1671356
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 cze 2009, 14:51
Posty: 111
Skąd: Radom
Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998

Postprzez Riki » 17 cze 2010, 23:26

Trzeba wymienić cały wahacz ale nie musi on kosztować aż tyle.. w cenie nie przekraczającej 250PLN można kupić wspomniany przez kolegę firmy Yamato. Sworznie można kupić.. co z tego jak po wymianie zaczyna pukać (nie jest przykręcany tylko wciskany) no chyba, że ktoś "zdrutuje" i położy jakiś spaw.. nie polecam. Lepiej zainteresować się już dobrą używką.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez rumunn95 » 18 cze 2010, 22:26

a ja zdrutowalem;) i zapakowalem z samochodu kia cyknalem 3 punkty migomatem wiadomo ze ktos bez pojecia to spawa przegrzewajac plastik w srodku miedzy glowka a obodowa i puka najlepiej jak druga osoba stoi z woda i od razu leje po skonczeniu spawania przy migomacie spaw nie peknie jak w elektrodzie zrobile na tym 11tysi i ani puku puku;)
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Janusz626 » 18 cze 2010, 22:47

Kiedys kupilem do DiTD caly wahacz Yamato bo stukal na sworzniu. Po 30kkm znow sie wysypal sworzen.
Kupilem z 555 sam sworzen wcisnalem zaspawalem punktowo od dolu j/w rumun95 i przelatalem nastepne 50kkm <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6