Wielkość kół w GF/GW

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez matu_zex » 15 lut 2016, 21:01

Sonek, sebekle a jakie macie ET felgi aluminiowej ??
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez Sonek » 15 lut 2016, 21:20

Nie nie ja mam stalówki i jakie tam jest ET nie mam pojęcia xd
Forumowicz
 
Od: 22 lip 2015, 19:33
Posty: 304 (0/8)
Skąd: Poznań
Auto: Volvo S60 2.5T

Postprzez matu_zex » 15 lut 2016, 22:08

:D a tu chodzi właśnie o felgę aluminiową:) i jej ET przy okazji :)
Na stalówkach mam zimowe opony:)
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez sebekle » 15 lut 2016, 22:49

to trzeba było odpowiednią felgę kupić a nie teraz kombinować z oponą, która nie pasuje
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez matu_zex » 16 lut 2016, 08:01

Tak masz racje:) i tak bym zrobił:)
Ale jak się kupuje auto już z takimi felgami:) to wpływu się nie ma ;)
Wiesz poprzedni właściciel na takich jeździł, ja sam też jeździłem parę miesięcy, tylko że te felgi są zbyt równo z nadkolem więc przy obciążeniu może obcierać. Gdzieś w necie znalazłem, że ET powinno być 50 do GF a ja mam 38:)
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez Dominator » 16 lut 2016, 10:28

Zroluj ranty jesli spachli nie ma;) opona min 195/60/15 w samochodzie bez gleby. Reszta to gowniany wyglad.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez matu_zex » 16 lut 2016, 10:54

Rolowania nie chce;)
Mam robione nadkola (reperaturki) ;)
No nic najwyżej felgi pójdą do żyda:)
I się przesiądę na stalówki :)
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez ZdzichuZ » 16 lut 2016, 15:10

Ja mam koła 15 cali z ET 38 szerokie na 7 cali i opona 195/60 nie obciera. Jedyne co to kamyki trafiają bardziej w rant nadkola i to może nieco szkodzić.
ZdzichuZ
 

Postprzez matu_zex » 16 lut 2016, 15:22

ZdzichuZ jeździsz sam? czy z kimś i czy pod obciążeniem? Bo koniec opony jest na równi z rantem nadkola.
Bo pamiętam jak miałem je na Madzi to jak stała to też było ok ale właśnie nie wiem jak jest pod obciążeniem.
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez ZdzichuZ » 16 lut 2016, 15:27

Zazwyczaj sam. Ale jak jeżdżę z kimś to mam komplet ludzi i nie chuderlaków. I też jest ok.
ZdzichuZ
 

Postprzez matu_zex » 16 lut 2016, 15:33

Dzięki za odp .
Początkujący
 
Od: 8 lip 2015, 14:27
Posty: 26
Auto: Mazda 626 2.0 (GF) 136KM 2000 rok

Postprzez Rafi » 11 kwi 2016, 10:25

Witajcie!

Wiem, że w tym wątku już trochę było w temacie o który chcę zapytać, ale...
Chciałbym zmienić w GF felgi na 17-tki, 7j, te od 6-tki GG 2.3 litra.
Obecnie mam 16-tki 6,5j z oponą 195/55.
Na felgi o rozmiarze 17" zamierzałem założyć gumę 205/45.
I teraz pytanie do Was.
Czy GF 2.0 116 KM poradzi sobie z 17-mi? Głownie chodzi mi o efekt wizualny, ale jeśli miała by
stracić 1/3 mocy to sobie daruje...
Na 16-ach było ok, tzn. nie odczuwałem spadku mocy w porównaniu do zimowych felg 15'
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 19:54
Posty: 66
Skąd: okolice Radomia
Auto: 626 GF FS 115 KM, 01r.

Postprzez Dominator » 11 kwi 2016, 14:00

Felgi o których mówisz to idealny wzór do 626. Siada świetnie. Opona 205/45 lub 215/45 i będzie jak malina. Jedynie z tyłu zapewne trzeba będzie dystans założyć, ale max 5mm na stronę. Zależy od konkretnej opony(modelu),może obejdzie się bez. Komfort już na 16 jest słaby, więc wiele się nie zmieni.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Rafi » 11 kwi 2016, 21:35

Dominator,najbardziej mi się spodobało że GF "siada świetnie " na tych felgach, bo to mnie jeszcze bardziej do nich przekonuje :D
Czy sądzisz że spadek mocy auta będzie bardzo odczuwalny na takich 17-ach? Myśle że założyłbym 205/45, żeby jak najmniej zwiększać opory toczenia i może obyło by się bez dystansów <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2004, 19:54
Posty: 66
Skąd: okolice Radomia
Auto: 626 GF FS 115 KM, 01r.

Postprzez Dominator » 11 kwi 2016, 22:45

Przy takim przejsciu jak chcesz zrobic, roznica bedzie marginalna. Niczego sie nie boj, poza tym ze trzeba bardziej uwazac na dziury i krawezniki. Jak bym mial terza zalozyc ladne a tanie alu, to zalozyl bym wlasnie te.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez FARAON23 » 6 gru 2016, 12:57

!!!!!!!!!potrzebna pomoc szybka!!!!!!!!!!!!!

siema bracia mazdowicze . mam duży problem z moimi oponami w mazde 626 v gw 2001 rok 2.0 td 110km
. otóż tak auto zakupiłem około 2 LAT TEMU (NIECAŁE). PRZY ZAKUPIE MAZDA MIAŁA ZAŁOŻONE OPONY 195/60/15. na zimę założyłem micheliny alpin 5 o roz. 195/65/15 (większe ze względu na drogę którą jeżdżę) i tak auto jeździło i nic się nie działo złego. no i przyszło lato zmieniłem na Klebery dynamxer też o roz 195/65/15 i tez nic sie nie działo ale przyszedł czas na robienie zawieszenia tylnego robiłem wszystko oprócz sprężyn . przed wymianą tylnego zawieszenia mazda była strasznie twarda to chyba zasługa była amorów ale nie wiem co to były za amory. po wymianie amorów na KYB tył mazdy nie siadł ale zrobił się miękki jak cholera i zaczęły się problemy w postaci obcierania o nadkole tylne (przód nie był ruszany i jest ok nic się nie dzieje) jeżeli wsiądą ogółem 3 osoby do mazdy to zaczyna szarpać opona o nadkole . felgi mam oryginały aluminiowe.

pomóżcie muszę zmienić na zimowe i nie wiem co robić czy mam kupić inny rozmiar opon czy co PPPPOOOMMMOOOOOCCCYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Początkujący
 
Od: 6 gru 2016, 12:19
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.

Postprzez lukaszrg » 10 gru 2016, 11:09

Może nowe amortyzatory mają mniejszą bądź większa długość? Są takie specjalne gumy które wsadza się w sprezyne. Powinno pomóc. Utwardzi zawieche
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2015, 13:02
Posty: 227 (0/2)
Auto: 626 gf 2.0b 16v 115hp

Postprzez tadziomaru1 » 10 gru 2016, 16:40

Te gumy to se można wsadzić <dupa>
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Postprzez Dominator » 10 gru 2016, 22:31

Masz napewno ori felgę? Nawet jeśli wejdzie max w nadkole to nie powinno trzeć.
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4908 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez FARAON23 » 11 gru 2016, 00:18

Dzisiaj juz zmienilem na zimowe na te co pisalem i musialem dla pewnosci troche nadkole od srodka przyklapac <cisza> i troche chaotycznie <glupek2> to robilem bo mialem jedna godzine ale to nie maybach jakos bedzie. W przyszlosci musze to uporzadkowac zeby rdza nie poszla <płacze> .
Początkujący
 
Od: 6 gru 2016, 12:19
Posty: 8
Auto: MAZDA 626 V GW 2.0 TD 110KM 2001r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6