Miętki pedał hamulca po wymianie pompki, klockow, odpowietrzani
1, 2
WITAM.mam nie maly problem.wymienilem pompke hamulcowa ,wszyctkie klocki[byly do wymiany]odpowietrzalem kilka razy .Niestety moje operacje nic nie zmienily nadal mam[gumowy pedal po odpaleniu auta.]przy kilka krotnym naciskaniu hamulca na zapalonym silniku zaczyna mrugac kontrolka recznego.[hamulec jest na samym dole [przy podlodze]
nie odpowietrzalem na zapalonym silniku,jeden mechanik mowil mi ze mam system ABS zapowietrzony.mial ktos takie problemy?
nie odpowietrzalem na zapalonym silniku,jeden mechanik mowil mi ze mam system ABS zapowietrzony.mial ktos takie problemy?
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
Tak pytam dla zasady.
Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?
Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?
- Od: 3 lis 2007, 18:07
- Posty: 27
- Skąd: Węglowice
- Auto: Mazda Xedos 2.0l V6 96r.
MariuszXedos napisał(a):Na pewno masz stan płynu?
wymieniłeś płyn?
sprawdziłeś przewody hamulcowe, lub połączenia gwintowe na nich?
nie ucieka Ci z cylinderka?
nie ma zadnych ubytkow plynu .plynu jest po korek nie ubywa absolutnie nic.czeski film.na zapalonym pedal guma
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
to naprawdę dziwne, nie spotkałem się z czymś takim
- Od: 3 lis 2007, 18:07
- Posty: 27
- Skąd: Węglowice
- Auto: Mazda Xedos 2.0l V6 96r.
nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos sie to w inny sposob robi przy pomocy jakiegos urzadzenia.Sorka za niekonkrety ale samemu wiem,ze nie da sie absu odpowietrzyc
-
waldii
Hazu napisał(a):thomass ile płynu przelałeś podczas odpowietrzania?
_________________
trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.
waldii napisał(a):nalezy odpowietrzyc abs ale to tylko w warsztacie.Jakos
naprawde nie da sie samemu?a na wlonczonym silniku?moze to pomoc?
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
thomass pisze nieprecyzyjnie,bo sam niegdy tego nie robilem.Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.
-
waldii
waldii napisał(a):Ale z tego co sie nasluchalem i naczytalem do tego jest potrzebne urzadzenie lub wymieniasz plyn zalewajac nowy i jak z odpowietrznikow zlatuje czysty to konczysz sprawe.Niestety taki myk.
cos pomieszałeś?
thomass napisał(a):trzy zbiorniczki na kolo .okolo 45 minut przy jednym kole spedzilem.
pompowałeś pedałem hamulca ?
3 zbiorniczki to 5 minut na koło powinno wystarczyć
3 zbiorniczki to nawet chyba nie będzie 0,5 l.?
Może zalewasz płyn odkręcasz odpowietrznik i czekasz aż sam spłynie?
Jak tak to wiadomo dlaczego nie da się odpowietrzyć.
nie wiem jak to odpowietrzasz.
ale nie powinieneś dopuscić aby przy odpowietrzniu płyn spadł poniżej min
Hazu napisał(a):cos pomieszałeś?
eee no troche.Chodzilo mi,ze jesli masz sprawny uklad ze starym plynem to mozna go przelac nowym bez zapowietrzania ukladu
-
waldii
wiem gdzie lezy problem.uklad nie jest zapowietrzony.bylem dzis u mechanika i wyglada na to ze cos jest nie tak z ukadem wsmomagania hamulca
jak wypina sie kabel od czujnika na serwie to kontrolka recznego nie daje sygnalu [silnik zapalony]serwo jest ok.cos z zasilaniem serwa?macie jakies pomysly?co moglo siasc?,zabrudzic sie ,nie wiem od czego zaczac
jak wypina sie kabel od czujnika na serwie to kontrolka recznego nie daje sygnalu [silnik zapalony]serwo jest ok.cos z zasilaniem serwa?macie jakies pomysly?co moglo siasc?,zabrudzic sie ,nie wiem od czego zaczac
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
waldii napisał(a):nagle cos siadlo po wymianie plynu??Teee mechaniory
waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu.akurat tak sie zlozylo ze jeszcze wtedy wymienialem plyn.ale to nic wspolnego z tym nie ma.nie wiem dokladnie co sie stalo w kazdym razie cos z ukladem zasilania serwa.nawet nie wiem od czego zaczac.jak bym chcial cos szukac.wyglada na brak cisnienia.
- Od: 15 kwi 2008, 19:23
- Posty: 265
- Skąd: Przeclaw
- Auto: MAZDA 626 GW DITD KOMBI 98
thomass napisał(a):waldi czytaj dokladniej to zrozumiesz.siadlo juz miesiac temu
yyyy czytajac tekst
jakos nie wpadlem na to,ze awaria byla przed wymiana tych rzeczy.Sorki,ze taki glupi jestemthomass napisał(a):to ZAGADKA MIESIACA
-
waldii
thomass napisał(a):no i jest ok.wymienilem filtr powietrza i hamulec wrocil.
...we wszystko uwierzę, ale jakoś w to mi się nie chce... Zawsze myślałem, że sterowanie jest podciśnieniem z kolektora ssącego
www.osk-karo.pl
- Od: 27 wrz 2007, 23:24
- Posty: 116
- Skąd: Libiąż/Skawina
- Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6