Strona 18 z 32

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 21 gru 2011, 23:05
przez geno77
Wielkie dzieki kolego. Przewalilem forum i wiem, ze te zdjecia byly ale teraz nie chca sie otwierac.

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 22 gru 2011, 15:08
przez geno77
Czy te blaszki po ktorych poruszaja sie klocki mozna posmarowac smarem grafitowym, czy musi to byc jakis specjalny smar? Nie wiem dlaczego ale przed wymiana tych blaszek na nowe kolo mialo duzo mniejsze opory a teraz sa one wyraznie odczuwalne tak jakby klocki nie cofaly sie.

PostNapisane: 22 gru 2011, 15:59
przez Siw-y
Na grafitowy się zacisków i klocków nie składa bo zasycha i kruszeje powodując blokowanie się elementów ruchomych !!
Są specjalne smary
Do klocków np. ten: http://www.ate-info.de/en/products/data ... ube-35-ml/
a do tłoczków i prowadnic ten: http://www.ate-info.de/de/products/data ... -180-ml../


Cały tydzień walczę czyszcząc zaciski po jakimś "fachowcu". A ponoć rok temu były regenerowane <lol>

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 22 gru 2011, 20:54
przez geno77
Dzieki SIW-Y za info. Jeszcze dzisiaj powycieram ten smar.
Kurka wodna nie dostane tego u mnie, bede musial na allegro zamowic.

PostNapisane: 22 gru 2011, 21:04
przez Siw-y
W zasadzie to chodziło mi o smar miedziowy bo to on się zachowuje tak jak napisałem wyżej.
Co nie zmienia faktu, że to zacisków smaru grafitowego nie należy stosować bo on także wysycha.

Te pasty co podałem to nawet po dwóch latach zachowały swoją smarowność i niezmienioną konsystencję.

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 28 gru 2011, 17:34
przez geno77
Panowie ponawiam prosbe o zdjecia tulejek.

PostNapisane: 28 gru 2011, 18:17
przez rumunn95

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 29 gru 2011, 02:17
przez geno77
Wielkie dzieki. Jak tylko bede mial czas zabieram sie za robote.
Kolego jak mozesz to napisz jak sie te tuleje u Ciebie sprawdzily, czy dlugo wytrzymaly i czy te wymiary ktore sa na zdjeciach to juz sa ostateczne czy moze jakies poprawki byly?

PostNapisane: 26 lut 2012, 19:51
przez 89matthew89
Czy któryś z zestawów w linku będzie pasował ? SEIKEN-JAPAN
http://moto.allegro.pl/listing/user.php ... d=11126772
jeżeli nie to zna ktoś sklep gdzie mogę dostać zestaw naprawczy "SEIKEN-JAPAN"

PostNapisane: 26 lut 2012, 20:15
przez alk80
z tego co widzę to chyba żaden, napisz do gościa czy ma zestawy do 626 GF (V generacji)

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 27 lut 2012, 20:38
przez 89matthew89
Widzę że zestawu "Seiken Japan" nigdzie nie dostane a wiec zainteresowałem się autofren
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 76803.html
czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ? (chodzi mi o małą uszczelkę sworznia na który wkręca się tłoczek) każdy zestaw autofren tak wygląda ?
edit.
jeżeli tłoczek zardzewiał to można go porostu oczyścić i ponownie zamontować ?

PostNapisane: 27 lut 2012, 20:48
przez Siw-y
89matthew89 napisał(a):czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ?

Z powyższej ;)

Nie, nie jest kompletny. Brakuje właśnie tego małego oringu do sworznia tłoczka.
Kompletny zestaw wygląda tak:

Obrazek

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 27 lut 2012, 21:03
przez motylek322
Może sprzedawcy z Alle.... zapomniało się ująć na fotografii mały oring. Robiłem regenerację przy pomocy zestawy autofren i było wszystko w komplecie. Zestaw kupowałem w sklepie z częściami do japończyków.

PostNapisane: 27 lut 2012, 21:05
przez alk80
matthew a nie masz nigdzie sklepu z częściami do japońców? choć może być ogólny
nie wiem czy się opłaca kupować na allegro
ja w sklepie za 2 kpl. zapłaciłem 78zł za autofren, minęły dwa lata od regeneracji i jest ok

PostNapisane: 27 lut 2012, 21:11
przez 89matthew89
InterCars dwie ulice dalej 50zł/szt i jak do końca tyg. nic innego nie znajdę to chyba wezmę bo w weekend chce się za to wziąć

PostNapisane: 27 lut 2012, 21:22
przez alk80
intercars dla klienta indywidualnego jest drogi żeby zniechęcić klientów którzy przychodzą po jedną lub kilka rzeczy, ja mam dwa sklepy niedaleko siebie które zaopatrują się w "IC" i mam u nich ze 15-20% taniej,
zapytaj w zwykłym sklepie moto

PostNapisane: 28 lut 2012, 22:52
przez muchos2
Potwierdzam w zestawie Autofren D4-527 znajduje się 8 części i jest tam mały oring sworznia. Sklepy "moto" kupują ten zestaw w IC za około 27 zl tak że po dodaniu marzy sklepu (około 35%) nie opłaca się iść do IC

Re: Regeneracja tylnego zacisku [fotorelacja]

PostNapisane: 13 mar 2012, 00:36
przez Madziek
Witam :)
Mam pytanie czym wkręcacie tłoczek do środka tylnego zacisku przy np. wymianie klocków?
Znalazłem taki klucz firmy YATO o nr YT- 0683 ale nie wiem czy będzie pasował, bo nie jest wyszczególnione w opisie że pasuje do mazdy 626.
http://allegro.pl/uniwersalny-klucz-do-zaciskow-hamul-yato-yt-0683-i2175422799.html.
Używał ktoś z Was czegoś takiego, a może macie jakieś inne patenty jak tak to proszę o info.

PostNapisane: 13 mar 2012, 00:43
przez Siw-y
Powinien pasować, ale nie widzę sensu. Bez problemów można wkręcić kombinerkami, a jak tłoczek luźno chodzi to i szczypcami do segerów pójdzie.

PostNapisane: 17 mar 2012, 19:38
przez 89matthew89
Pomocy !!
Właśnie siedzę nad rozebranym zaciskiem i za chiny nie mogę założyć pierścienia osłony kurzowej zna ktoś jakiś patent na to ????
edit
jakoś poszło <jupi> ale z ręcznego jestem średnio zadowolony myślałem że poprawa będzie bardziej widoczna(czyżby wyciągnięte linki) miały być wstawiane tulejki ale jednak zostały łożyska w dosyć dobrym stanie
regulacja ręcznego w GF jest tylko przy dźwigni ręcznego ?
Obrazek
Obrazek