Regeneracja tylnego zacisku
Mam do zregenerowania tylny lewy zacisk. Chcę zregenerować oba z tyłu, mechanik mi mówi że nie ma takiej potrzeby. I teraz sam nie wiem czy zrobić jeden czy od razu dwa
Na allegro znalazłem parę ludzi którzy sprzedają regenerowane, warto kupić takie zaciski
Na allegro znalazłem parę ludzi którzy sprzedają regenerowane, warto kupić takie zaciski
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nie regenerowane wymienialem 4 razy chyba że robi to nk lub trw
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
bo mu się robić nie chce,danmazda napisał(a):Mam do zregenerowania tylny lewy zacisk. Chcę zregenerować oba z tyłu, mechanik mi mówi że nie ma takiej potrzeby
jak masz możliwość zregeneruj sobie sam, ja tak zrobiłem i mam spokój od 5 lat,
albo zmień mechanika,
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):bo mu się robić nie chce,
Oboje macie rację:) Sporo roboty i mechanikowi się to źle kalkuluje w roboczogodzinach, ale też ma rację bo drugi sprawny zacisk może też jeszcze przeżyć reperaturkę.
Ja wychodzę z założenia, że jak działa to nie ruszać.
jak jeden przestał działać to drugi może być na ostatnich nogach, ja wychodzę z założenia że lepiej zrobić komplet i mieć spokój na dłużej, wyjdzie taniej i szybciej niż robić pojedynczo, sam tak zresztą mam,grzech_z napisał(a):Ja wychodzę z założenia, że jak działa to nie ruszać.
a tak to będziesz tylko czekał kiedy ten drugi będzie wymagał regeneracji
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
alk80 napisał(a):jak jeden przestał działać to drugi może być na ostatnich nogach, ja wychodzę z założenia że lepiej zrobić komplet i mieć spokój na dłużej, wyjdzie taniej i szybciej niż robić pojedynczo, sam tak zresztą mam,grzech_z napisał(a):Ja wychodzę z założenia, że jak działa to nie ruszać.
no czekam już drugi rok – napiszę jak się doczekam:) Ale mi taniej – o przesyłkę:)
w zasadzie bym już nie polemizował ale zainteresowało mnie w zdaniu słowo "szybciej":)
Czynności robisz dokładnie te same a czy jednego dnia, czy po 3 latach – wychodzi na jedno – kwestia gustu kto jak lubi pić – raz a długo, czy 2x a krócej
regenerowałem sobie sam, z pierwszym zaciskiem zeszło mi 2h, a z drugim wiedziałem już co i jak i poszło mi w pół godzinygrzech_z napisał(a):zainteresowało mnie w zdaniu słowo "szybciej"
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Byłem dziś u mechanika "Jaksy" Z tego co się dowiedziałem to tylne zaciski w M6 są trochę skomplikowany i nie wiadomo czy da się je naprawić. Ale to się okaże jak się wszystko rozbierze i zobaczy. Dopiero w piątek jestem umówiony na ten zabieg. Opiszę co i jak.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Chcesz mi powiedzieć że jaksa nigdy wcześniej nie naprawiał zaciskow w M6
To co na twoich będzie się uczył
To co na twoich będzie się uczył
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Mechanizm ręcznego jest taki sam jak w innych, nawet wrócili do łożysk igiełkowych.
Inny jest tylko samoregulator w tłoczku ale raczej nie trzeba go rozbierać.
Jeżeli ktoś jakieś tylne zaciski kiedyś to zbierał to w 1-1,5 godziny powinien sobie dać radę.
Inny jest tylko samoregulator w tłoczku ale raczej nie trzeba go rozbierać.
Jeżeli ktoś jakieś tylne zaciski kiedyś to zbierał to w 1-1,5 godziny powinien sobie dać radę.
szkodnik_byd napisał(a):jaksa nigdy wcześniej nie naprawiał zaciskow w M6
Ja to za bardzo się nie znam, ale tłumaczył coś w tym stylu że jak ścianka jest za bardzo wytarta to się nie da zregenerować. To tak jak ja zrozumiałem.
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Podbijam temat gdyż chciałbym poznać opinię o zaciskach NTY, o których była mowa w tym wątku. Czy ich jakość poprawiła się i czy warto zaryzykować ich zakup?
Generalnie mam problem z hamulcem ręcznym, który nie trzyma mi z prawej strony i jak popatrzyłem to nie chodzi mi to cięgno z sprężyną. Czy ewentualnie można to jakoś rozruszać żeby zaczęło to normalnie chodzić. Zacisk na prowadnicach ogólnie działa dobrze.
Generalnie mam problem z hamulcem ręcznym, który nie trzyma mi z prawej strony i jak popatrzyłem to nie chodzi mi to cięgno z sprężyną. Czy ewentualnie można to jakoś rozruszać żeby zaczęło to normalnie chodzić. Zacisk na prowadnicach ogólnie działa dobrze.
darkaman napisał(a):mam problem z hamulcem ręcznym, który nie trzyma mi z prawej strony i jak popatrzyłem to nie chodzi mi to cięgno z sprężyną
kupujesz dwa zestawy naprawcze AutoFren, popołudnie pracy z pomocą fotorelacji, jak się przyłożysz to będziesz miał spokój z zaciskami aż ci się auto znudzi i sprzedasz
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
bo jak się okaże że łożyska nie są zniszczone (tak jak u mnie, lata temu) to dokończy i będzie miał z głowy za jedną robotą,
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Najpierw trzeba tam zajrzeć.
Można się zabezpieczyć i wcześniej kupić zestaw Autofren.
Ale wiesz o tym ze nawet jak linka w pancerzu, czy palec od linki pracuje czyli rusza się zgodnie z przeznaczeniem itd, to i tak praca stanie w miejscu jak wewnątrz zacisku kolega ujrzy zgnile rdzawe elementy przeniesienia ruchu obrotowego palca w ruch liniowy trzpienia, a co jeszcze będzie dalej wewnątrz?....
Można się zabezpieczyć i wcześniej kupić zestaw Autofren.
Ale wiesz o tym ze nawet jak linka w pancerzu, czy palec od linki pracuje czyli rusza się zgodnie z przeznaczeniem itd, to i tak praca stanie w miejscu jak wewnątrz zacisku kolega ujrzy zgnile rdzawe elementy przeniesienia ruchu obrotowego palca w ruch liniowy trzpienia, a co jeszcze będzie dalej wewnątrz?....
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6