Regeneracja tylnego zacisku

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez alk80 » 13 lip 2010, 16:33

przednie hamulce mają bardzo dużo do zrobienia, tył hamuje słabiej bo inaczej blokowały by się koła, można by to porównać do jazdy na rowerze czy motorze, w zasadzie tył hamuje po to, żeby nie wyprzedził przodu w czasie hamowania
jeśli masz wątpliwości jedź na stacje diagnostyczną
gorzej gdyby tył nie hamował wcale ale ja bym się nie martwił
a jak chcesz zużyć trochę tylne hamulce poszalej trochę na ręcznym :)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez rafi201 » 13 lip 2010, 21:39

Dzięki :)
W takim razie nic nie będę kombinował.
Pozdrawiam...
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez Tanku84 » 3 sie 2010, 22:52

A ja mogę się pochwalić że udało mi się zdjąć łożysko igiełkowe w jednym kawałku. Potrzebny był do tego ściągacz bezwładnościowy do łożysk wewnętrznych. Jednak jest to droga zabawka do której miałem dostęp, na własny użytek do tego jednego zadania raczej bym nie kupił. Kto byłby jednak skory wydać te kilkaset złotych na taki ściągacz to informuję że bez trudu sobie z tym łożyskiem poradzi.
Początkujący
 
Od: 26 cze 2010, 23:55
Posty: 9
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GF `00 DITD RF2A

Postprzez szkodnik_byd » 16 sie 2010, 21:25

powiem tak odswieżając temat jeżeli ktoś chce regenerowac złożyskami igiełkowymi włącznie to pojawiły wię w necie dobre alternatywy regenerowane w niemczech zaciski z 2 letnią gwarancją i bardzo mocno mnie to zastanawia ;p około 350zł / sztukę niby prawie fabryki bez zabawy i stare można sprzedać na części :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez alk80 » 16 sie 2010, 23:14

a to nie ma tak że stare do zwrotu ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Riki » 17 sie 2010, 08:58

szkodniku ;) gdzie wykukałeś te zaciski? allegro?
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez szkodnik_byd » 18 sie 2010, 00:50

http://allegro.pl/item1191455535_zacisk ... 23_bj.html

http://allegro.pl/item1183058624_zacisk ... obe_i.html

http://allegro.pl/item1178721811_zacisk ... 6_mx6.html

w sumie mysle ze ten ostatni sprzedawca bedzie najlepszym rozwiazaniem trzeba tylko napisać czy do GF też ma ale raczej na 90% będzie miał zkoro na innych aukcjach są :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez Abaddon » 18 sie 2010, 22:26

Ciekawa sprawa – wygląda to porządnie. Cena też w sumie przystępna...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 13:38
Posty: 85
Skąd: Bytom
Auto: 6 GH 2,0 140km, 2010

Postprzez motylek322 » 19 sie 2010, 18:20

Niby jak cena ma być przystępna skoro części do regeneracji zacisku to ok. 50,00 plus własna robocizna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez rumunn95 » 19 sie 2010, 19:51

kompletu regeneracyjnego nie kupisz za 50 zl napewno :P chyba ze kilka gumek na alledrogo ktore nie zalatwiaja sprawy bo jest ich tylko kilka ,(nie na caly zacisk) taki zestaw na oś razem ze smarami to koszt okolo 120 130 zl dolicz jeszcze do tego lozysko igielkowe 120zl lub tuleje z brazu za okolo 35 zl sztuka
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez szkodnik_byd » 19 sie 2010, 21:37

no dokładnie u mnie zaciski chodza ok, gorzej igiełkowe łożyska ktore są raczej słabo dostępne więc jest to dobra alternatywa jak juz wszystko zawiedzie
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez alk80 » 19 sie 2010, 23:23

rumunn95 napisał(a):kompletu regeneracyjnego nie kupisz za 50 zl napewno :P chyba ze kilka gumek na alledrogo ktore nie zalatwiaja sprawy bo jest ich tylko kilka


nie zgodze sie że tylko kilka "gumek", pisałem już wcześniej, kupiłem komplety samych "gumek" za niecałe 80zł za dwa kpl i były wszystkie, nie wsadziłem ani jednej starej z powrotem i nie kupiłem na "alledrogo" tylko w sklepie z częściami do japońców, co prawda smarów nie było w komplecie tylko kupiłem osobno a to przecież nie kłopot
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez motylek322 » 20 sie 2010, 00:00

Regenerowałem zaciski na zestawach Autofren. Koszt jednego 40,00 plus smary. W zestawie jest pełen komplet gum. Fakt, że nie musiałem wymieniać łożysk igiełkowych. Były sporo zabrudzone, wyczyściłem je i przesmarowałem. Minął ponad rok i zaciski działają OK.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 11:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez rumunn95 » 20 sie 2010, 17:14

ja kupilem taki zestaw i jet dobrze http://www.hdmot.pl/index.php?p4318,rep ... iski-35-mm
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez szkodnik_byd » 21 sie 2010, 00:03

a jakis link do tych łozysk igiełkowych ?? ktoś to wymieniał
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez rafi201 » 22 sie 2010, 07:46

Łożyska igiełkowe raczej tylko oryginalne (np. w serwisie) – koszt ok. 118zł/szt.
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2009, 19:57
Posty: 150
Skąd: Warka
Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r

Postprzez szkodnik_byd » 22 sie 2010, 20:21

hmm musze zadzwonic wtakim bądz razie w kilka miejsc i popytac ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez SterylY » 31 sie 2010, 00:50

Witam,

Mój problem z ręcznym hamulcem polega na tym, że jedna linka (prawa) jest ładnie napinana natomiast druga (lewa) jest luźna. Dodam że obie są nowe.
Dźwignie przy zaciskach (z prawej i lewej) w zasadzie chodzą tak samo.
Co może być przyczyną tak nierównomiernego napinania się linek, a co za tym idzie "braku ręcznego" z lewej strony?

Pzdr
Początkujący
 
Od: 21 sie 2007, 11:20
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: M6 GH 2.0 benzyna kombi 2010
i jeszcze
Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98

Postprzez rumunn95 » 31 sie 2010, 16:54

zobacz nad oslona srodkowego tlumika moze cos tam jest nie teges glupie pytanie jak wymieniales linki to obydwie byly tej samej dlugosci?
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 16:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez SterylY » 31 sie 2010, 17:48

linki są takie same, i niby wszystko jest dobrze założone ale po zaciągnięciu dźwigni jedna jest napinana a druga nie <co?>
Tak samo było przy starych linkach, które po zdjęciu okazały się dobre (luźno chodziły)
Początkujący
 
Od: 21 sie 2007, 11:20
Posty: 24
Skąd: Wrocław
Auto: M6 GH 2.0 benzyna kombi 2010
i jeszcze
Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6