Witam!
Cały paln spalił na panewce... ale od poczatku
odebralem tarcze klocki, zestawy montazowe tylnych zacisków ale bez gumek... tłoczka za to z zaslepkami trzpienia łączącego jarzmo z zaciskiem. Dokupiłem 2 butelki płynu hamulcowego i 4 Żubry po czym do garazu sie udałem.
I tak zacisk z jarzma zdiąłem wg Waszych wskazówek z tym że nie uzywałem nafty a dobrego środka penetrującego (nie mylić z wd40) Rzeczywiście zeszło bez problemu jak juz puściło, cały zacisk wyczysciłem i wygląda to mniej wiecej tak:
Odpowietrznik nie urwany a odkręcony, byłem delikatny i cierpliwy boscie uczulali
Dalej oczyściłem jarzmo założyłem nową tulejkę :
Uploaded with
ImageShack.usi po złożeniu zacisku i jarzma wraz z nową zaślepką której nie miałem i przez to mi woda sie dostawała na tą tulejkę wygląda to tak:
Uploaded with
ImageShack.usW tak zawanym miedzyczasie wyczyściłem i pomalowałem cokolwiek już sfatygowaną ocłonę tarczy hamulcowej:
Uploaded with
ImageShack.usPonieważ nie miałem gumek tloczka a typ w sklepie powiedział że nawet na zamówienie mi nei ściągnie bo nigdzie nie ma to stanąłem z robota a plan był zupełnie inny....
Gumek oczywiście zaraz gdzies poszukam bo gdziej je kupic musze , ale mam dodatkowe pytania :
Jakiego płynu hamulcowego mam użyć do zalania układu? oczywiście jak juz kupie te cholerne gumiki)
Pytam bo na forum wyczytałem DOT4 i taki tez kupiłem natomiast na korku mam takie zaklecie wybite:
Uploaded with
ImageShack.usOczywiście paragon mam i wymienić nie problem jednak chciałbym sie upewnić czy DOT3 czy DOT4?
Ponadto chętnie usłyszę czym czyścicie srodek zacisku (pasta scierna a może papier ścierny wodny?) U mnie wygląda to mniej wiecej tak:
Uploaded with
ImageShack.usUploaded with
ImageShack.usoraz jaki smar idzie do tego gniazda popychacza hamulca recznego?Uploaded with
ImageShack.usi tłoczek:
Uploaded with
ImageShack.usA teraz najbardziej oczekiwana przez wszystkich część rozrywkowa!!!!
Takie oto znalazłem zwierzątko w moim aucie
Uploaded with
ImageShack.uskto zgadnie co to?