Regeneracja tylnego zacisku

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez dgolf » 15 lip 2009, 19:43

Mazda 626 GE. Po kupnie auta nie było wcale ręcznego. Wymienione są klocki, bo prawie nie istniały. Teraz ręczny jest taki raczej delikatny i nie odbija do końca. Przy delikatnym ruszeniu czuć, że lekko trzyma. Planuję kupić zestawy naprawcze, jednak mam pytanko czy mogę spokojnie jechać w weekend prawie 1000km czy grozi to zagotowaniem płynu hamulcowego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Siw-y » 15 lip 2009, 19:53

dgolf napisał(a):mogę spokojnie jechać w weekend prawie 1000km

Możesz ale musisz ręcznie odciągnąć dźwignę przy zaciskach, i nie używać póki co ręcznego, bo po każdorazowym użyciu będziesz musiał ponownie włazić pod auto
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez sebastian223 » 24 lip 2009, 12:43

Czy ktoś się orientuje, czy taki zestaw naprawczy można kupić od auta marki KIA?
Być może jakość jest taka sama, a cena niższa.

Wiem, że kilka elementów zawieszenia pasuje.
Jak to jest
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 23:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez sebastian223 » 31 lip 2009, 12:01

Może jest ktoś, kto szuka do swojej mazdy (626 GF 2.0 benz.) oryginalnego zestawu naprawczego , tyle że na prawą stronę. Ja potrzebuje tylko na lewą stronę. Moglibyśmy zrzucić się na komplet, i podzielić koszty (po ok. 170-180 zł) np. u Riki'ego
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=87724
Sprzedam nowe reperaturki tylnych błotników do MAZDY PREMACY – Made by KLOKKERHOLM
697-991-984 lub PRIV
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 23:45
Posty: 259 (1/1)
Skąd: Zgierz (k. Łodzi)
Auto: Mazda 3 2,0 150KM 2006 (marzec) Active
Mazda Premacy 2002r. 101KM diesel

Postprzez dgolf » 12 sie 2009, 19:48

Nie wiem jakim cudem ręczny sam się naprawił. Blokuje lewe koło na piachu, natomiast prawe troszkę słabiej. Delikatnie trzyma, ale nic się nie grzeje. W wolnej chwili sprawdzę.

P.S. W Carinie mam bębny od 3 lat ram nie zaglądam i jest super, podobnie w 626 z 85 roku, a tu im się zachciało...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez zgrzes » 14 sie 2009, 09:34

Witam, czy w ten sam sposób należy rozbierać zaciski w GW z 2000r?
zGrzes
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2005, 13:39
Posty: 119
Skąd: Rzeszów
Auto: CX-30

Postprzez thy » 14 sie 2009, 10:43

zgrzes napisał(a):czy w ten sam sposób należy rozbierać zaciski w GW z 2000r?

tak
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 20:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez waleklsw » 6 wrz 2009, 23:11

Witam mam xedosa z 94 r i mam problem z recznym, rozkrecilem zaciski i wszystko w miare luzno chodzi hamulec odbija wszystko ok tylko ze nie trzyma, reczny w srodku na maxa podciagniety, po regulacji tloczkow tym kluczem ampulowym hamulec trzymal, zaciagalem reczny i dawalem gazu na 1 to tylek mu siadal ale po pewnym czasie tloczki znow sie cofnely i znow nie trzymal, ponownie docisnalem je kluczem i ponownie sie cofnely. Jaka moze byc tego przyczyna ? co zrobic zeby tloczki sie nie cofaly ?
waleklsw
 

Postprzez bob99 » 19 wrz 2009, 00:05

Piotr_323F napisał(a):Ok dzięki
Dzwoniłem do firmy która handluje łozyskami – i łozyska węższe i niż oryginał
wg Przemo
" Oglądając zacisk doszłem do wniosku że zamiast tulejki można zastosować dwa łożyska igiełkowe, które są ogólno dostępne.
Wymiary tych łożysk to 15,875x20,638x7,92. Jedno łożysko należy wbić do końca, natomiast drugie tylko tyle żeby się schowało" kosztują po 21 PLN za sztuke

Teraz pytanie czy ktoś juz tak zrobił czy to tylko pomysł ?
Jaksa jak myslisz jest szansa że będzie to działało ?
Zrobiłem manewr z dwoma łozyskami i na razie to funkcjonuje – informacja dla zainteresowanych .Łożyska firmy Timken .
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 3 gru 2007, 23:35
Posty: 17
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 GH 2.0 2008

Postprzez Siw-y » 19 wrz 2009, 14:27

bob99 możesz podać jakiś ich typ, oznaczenie czy co to innego po czym mógłbym je znaleźć.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez dgolf » 12 gru 2009, 21:44

Czy można zakupić same gumki do zacisków bez tłoczków?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez Siw-y » 12 gru 2009, 21:51

dgolf napisał(a):Czy można zakupić same gumki do zacisków bez tłoczków?


Można
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez MAZDA11 » 15 gru 2009, 16:48

Witam.
Mam problem z ręcznym hamulcem, zupełny jego brak.Dziś zdjołem koło i i mimo zaciągnjęcia ręcznego hamulca klocki się nie zaciskajo .Zluzowałem linke (przy zacisku) i stwierdziłem że trzpień trzymający linke wogule nie odbija mimo sprawnej sprężyny .Po zdjęciu sprężyny , trzpieniem moge dowolnie poruszać i nie ma żadnej reakcji na klocki .Moje pytanie brzmi czy to są objawy zatartego zacisku? Zaznacze że hamulec zasadniczy jest wpożądku .Brak jest hamulca ręcznego na obydwóch kołach .Trzeba kupić zestaw naprawczy ,czy wystarczy rozebranie i przeczyszczenie ,jak kupić to jaki ?Prosze o odpowieć bo nie chce mi podbić przeglądu .
Początkujący
 
Od: 25 sty 2008, 20:54
Posty: 19
Skąd: OPOLE LUBELSKIE
Auto: 626 20DITD GW 1998

Postprzez dgolf » 16 gru 2009, 12:11

MAZDA11 – Stary popraw ten post pod względem błędów ortograficznych. To nie forum BMW ;)

Siwy – mógłbyś podać jakieś namiary na takie zestawiki bez tłoczków czy tylko ASO?
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez masakrator » 16 gru 2009, 12:38

dgolf napisał(a):MAZDA11 – Stary popraw ten post pod względem błędów ortograficznych. To nie forum BMW ;)

Siwy – mógłbyś podać jakieś namiary na takie zestawiki bez tłoczków czy tylko ASO?


Kupowałem swego czasu zestawy SEINSA Autofren, gdzieś była o nich mowa na forum, póki co działają nie było problemu z montażem wszystkie uszczelki pasowały bez problemu. W zastawie wszystkie uszczelki – jeśli znajdę gdzieś opakowanie od tego zestawu to wrzucę numer katalogowy.
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 09:21
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: 626 GF 2.0i FS

Postprzez dgolf » 16 gru 2009, 20:21

Dzięki. Tak na marginesie: tak mocno trzymało mi lewe koło, że teraz spalanie spadło o 1l LPG/100 km i przy wyprzedzaniu kolumny aut na piątce nawet nie zauważyłem kiedy pojawiło się 1,60.

P.S. Tak po ciuchutku spytam: gdzie można pochwalić się swoim autkiem? Pokazałbym wam stan naszego GLX'a '85.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez MAZDA11 » 16 gru 2009, 20:34

masakrator napisał(a):
dgolf napisał(a):MAZDA11 – Stary popraw ten post pod względem błędów ortograficznych. To nie forum BMW ;)

Siwy – mógłbyś podać jakieś namiary na takie zestawiki bez tłoczków czy tylko ASO?


Kupowałem swego czasu zestawy SEINSA Autofren, gdzieś była o nich mowa na forum, póki co działają nie było problemu z montażem wszystkie uszczelki pasowały bez problemu. W zastawie wszystkie uszczelki – jeśli znajdę gdzieś opakowanie od tego zestawu to wrzucę numer katalogowy.
Czekam na ten numer katalogowy,a czy byly w tym zestawie łożyska igiełkowe?
Początkujący
 
Od: 25 sty 2008, 20:54
Posty: 19
Skąd: OPOLE LUBELSKIE
Auto: 626 20DITD GW 1998

Postprzez masakrator » 16 gru 2009, 21:15

MAZDA11 napisał(a):Czekam na ten numer katalogowy,a czy byly w tym zestawie łożyska igiełkowe?


Nie, zestaw kosztował kolo 40zl na jedną stronę i zawierał tylko uszczelki – łożysko to koszt 110zl.
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2008, 09:21
Posty: 33
Skąd: Białystok
Auto: 626 GF 2.0i FS

Postprzez Siw-y » 16 gru 2009, 21:44

dgolf, popytaj w InterCarsie albo u Smirnoffa z forum, www.carspeed.pl
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez arti154 » 16 gru 2009, 21:59

Witam,
mam w ofercie japońskie zestawy naprawcze SEIKEN (jakość oryginału). Jeśli ktoś będzie zainteresowany to zapraszam na PW.
Obrazek
Oleje Mazda Dexelia i Honda, części, akcesoria i materiały eksploatacyjne do samochodów osobowych___ sklep@dexelia.pl, tel: 505 949 900, → SKLEP DEXELIA←
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2007, 09:05
Posty: 86
Skąd: Piaseczno
Auto: Mazda 5 2.0B 2007

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6