Regeneracja tylnego zacisku

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez geno77 » 21 gru 2011, 22:05

Wielkie dzieki kolego. Przewalilem forum i wiem, ze te zdjecia byly ale teraz nie chca sie otwierac.
Początkujący
 
Od: 29 lis 2010, 23:57
Posty: 9

Postprzez geno77 » 22 gru 2011, 14:08

Czy te blaszki po ktorych poruszaja sie klocki mozna posmarowac smarem grafitowym, czy musi to byc jakis specjalny smar? Nie wiem dlaczego ale przed wymiana tych blaszek na nowe kolo mialo duzo mniejsze opory a teraz sa one wyraznie odczuwalne tak jakby klocki nie cofaly sie.
Początkujący
 
Od: 29 lis 2010, 23:57
Posty: 9

Postprzez Siw-y » 22 gru 2011, 14:59

Na grafitowy się zacisków i klocków nie składa bo zasycha i kruszeje powodując blokowanie się elementów ruchomych !!
Są specjalne smary
Do klocków np. ten: http://www.ate-info.de/en/products/data ... ube-35-ml/
a do tłoczków i prowadnic ten: http://www.ate-info.de/de/products/data ... -180-ml../


Cały tydzień walczę czyszcząc zaciski po jakimś "fachowcu". A ponoć rok temu były regenerowane <lol>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez geno77 » 22 gru 2011, 19:54

Dzieki SIW-Y za info. Jeszcze dzisiaj powycieram ten smar.
Kurka wodna nie dostane tego u mnie, bede musial na allegro zamowic.
Ostatnio edytowano 22 gru 2011, 20:12 przez geno77, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 29 lis 2010, 23:57
Posty: 9

Postprzez Siw-y » 22 gru 2011, 20:04

W zasadzie to chodziło mi o smar miedziowy bo to on się zachowuje tak jak napisałem wyżej.
Co nie zmienia faktu, że to zacisków smaru grafitowego nie należy stosować bo on także wysycha.

Te pasty co podałem to nawet po dwóch latach zachowały swoją smarowność i niezmienioną konsystencję.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez geno77 » 28 gru 2011, 16:34

Panowie ponawiam prosbe o zdjecia tulejek.
Początkujący
 
Od: 29 lis 2010, 23:57
Posty: 9


Postprzez geno77 » 29 gru 2011, 01:17

Wielkie dzieki. Jak tylko bede mial czas zabieram sie za robote.
Kolego jak mozesz to napisz jak sie te tuleje u Ciebie sprawdzily, czy dlugo wytrzymaly i czy te wymiary ktore sa na zdjeciach to juz sa ostateczne czy moze jakies poprawki byly?
Początkujący
 
Od: 29 lis 2010, 23:57
Posty: 9

Postprzez 89matthew89 » 26 lut 2012, 18:51

Czy któryś z zestawów w linku będzie pasował ? SEIKEN-JAPAN
http://moto.allegro.pl/listing/user.php ... d=11126772
jeżeli nie to zna ktoś sklep gdzie mogę dostać zestaw naprawczy "SEIKEN-JAPAN"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 18:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez alk80 » 26 lut 2012, 19:15

z tego co widzę to chyba żaden, napisz do gościa czy ma zestawy do 626 GF (V generacji)
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez 89matthew89 » 27 lut 2012, 19:38

Widzę że zestawu "Seiken Japan" nigdzie nie dostane a wiec zainteresowałem się autofren
http://moto.allegro.pl/zestaw-naprawczy ... 76803.html
czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ? (chodzi mi o małą uszczelkę sworznia na który wkręca się tłoczek) każdy zestaw autofren tak wygląda ?
edit.
jeżeli tłoczek zardzewiał to można go porostu oczyścić i ponownie zamontować ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 18:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez Siw-y » 27 lut 2012, 19:48

89matthew89 napisał(a):czy zestaw z poniższej aukcji jest kompletny ?

Z powyższej ;)

Nie, nie jest kompletny. Brakuje właśnie tego małego oringu do sworznia tłoczka.
Kompletny zestaw wygląda tak:

Obrazek
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez motylek322 » 27 lut 2012, 20:03

Może sprzedawcy z Alle.... zapomniało się ująć na fotografii mały oring. Robiłem regenerację przy pomocy zestawy autofren i było wszystko w komplecie. Zestaw kupowałem w sklepie z częściami do japończyków.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 533 (1/15)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez alk80 » 27 lut 2012, 20:05

matthew a nie masz nigdzie sklepu z częściami do japońców? choć może być ogólny
nie wiem czy się opłaca kupować na allegro
ja w sklepie za 2 kpl. zapłaciłem 78zł za autofren, minęły dwa lata od regeneracji i jest ok
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez 89matthew89 » 27 lut 2012, 20:11

InterCars dwie ulice dalej 50zł/szt i jak do końca tyg. nic innego nie znajdę to chyba wezmę bo w weekend chce się za to wziąć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 18:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Postprzez alk80 » 27 lut 2012, 20:22

intercars dla klienta indywidualnego jest drogi żeby zniechęcić klientów którzy przychodzą po jedną lub kilka rzeczy, ja mam dwa sklepy niedaleko siebie które zaopatrują się w "IC" i mam u nich ze 15-20% taniej,
zapytaj w zwykłym sklepie moto
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 11:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez muchos2 » 28 lut 2012, 21:52

Potwierdzam w zestawie Autofren D4-527 znajduje się 8 części i jest tam mały oring sworznia. Sklepy "moto" kupują ten zestaw w IC za około 27 zl tak że po dodaniu marzy sklepu (około 35%) nie opłaca się iść do IC
Początkujący
 
Od: 8 sie 2011, 05:53
Posty: 10

Postprzez Madziek » 12 mar 2012, 23:36

Witam :)
Mam pytanie czym wkręcacie tłoczek do środka tylnego zacisku przy np. wymianie klocków?
Znalazłem taki klucz firmy YATO o nr YT- 0683 ale nie wiem czy będzie pasował, bo nie jest wyszczególnione w opisie że pasuje do mazdy 626.
http://allegro.pl/uniwersalny-klucz-do-zaciskow-hamul-yato-yt-0683-i2175422799.html.
Używał ktoś z Was czegoś takiego, a może macie jakieś inne patenty jak tak to proszę o info.
Mazda 626 GW 1.8 101 KM (74 kw) 16v 2000r. + LPG sekwencja ElpiGaz Stella i wtryski I-PLus + Wariator Zapłonu STAG TAP01.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2009, 20:24
Posty: 76 (0/1)
Skąd: BYDGOSZCZ
Auto: 626 GW 1.8 101KM 16v + LPG

Postprzez Siw-y » 12 mar 2012, 23:43

Powinien pasować, ale nie widzę sensu. Bez problemów można wkręcić kombinerkami, a jak tłoczek luźno chodzi to i szczypcami do segerów pójdzie.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 12:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez 89matthew89 » 17 mar 2012, 18:38

Pomocy !!
Właśnie siedzę nad rozebranym zaciskiem i za chiny nie mogę założyć pierścienia osłony kurzowej zna ktoś jakiś patent na to ????
edit
jakoś poszło <jupi> ale z ręcznego jestem średnio zadowolony myślałem że poprawa będzie bardziej widoczna(czyżby wyciągnięte linki) miały być wstawiane tulejki ale jednak zostały łożyska w dosyć dobrym stanie
regulacja ręcznego w GF jest tylko przy dźwigni ręcznego ?
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lip 2009, 18:15
Posty: 202
Skąd: Ostrowiec Św.
Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6