Witam.
Przeglądam temat, bo również mam do wymiany tylne wahacze wzdłużne, a dokładniej przednie tuleje.
Wiele osób szuka jakiś zamienników z innych aut, w katalogu IC, znalazłem takie pozycje :
tuleja drążka tylnego wzdłużnego (przednia) MAZDA, 626, GV / GD, FP/FS/RF/KL, 1.8->2.5, 91/08-> , UWAGI: FI-12 nr.kat. 00393764
TULEJA DRĄŻKA TYLNEGO WZDŁUŻNEGO (TYLNA) MAZDA, 626, V/ GF/ GW, ALL, 1.6-> 2.0, 1997-05-01-> 2002-10-31 323 BA,BJ nr.kat. 00390746
Za całość 4szt. wychodzi 118zł, za robotę nie liczę, jedynie mój czas.
Chyba to lepszy pomysł niż wymieniać całe wahacze ? Lub szukać innych zamienników ?
Czy wymienić tylko te tuleje które są wyrobione ?
Dorzucam zdjęcia podglądowe.
Pozdrawiam.
Wymiana całych tylnych wahaczy, czy tylko tulei metalowo-gumowych ?
grzech_z napisał(a):Ja bym wymienił tylko wyrobione. Jednak co oryginał montażowy to oryginał
Też tak myślałem. Znajomy tylko dodał, żeby wziąć komplet, bo gdy wymieni się tylko te wyrobione, pomimo że dolne są ok, to za jakiś czas one mogą uleć zniszczeniu. I ponownie będzie trzeba pruć
Czy się mylił ?
kakiel napisał(a):Co myślicie o zestawach FEBEST GMBH? Chciałem wymienić komplet wahaczy bo nie chce mi się bawić w wprasowywanie tulei.
jedyny wahacz z zamienników który wygląda dokładnie jak oryginał sam takie nabyłem wymiary wzgledem ori zachowane. polecam
Ja zapytam też o tuleje drążka tylnego wzdłużnego(przednie).
Robiłem przegląd madzi(GW) i diagnosta mówił że lewy do wymiany, prawy jeszcze jeszcze. Pytanie czy wymienić obie tuleje czy tylko jedną wskazana? Obawiam się czy jak wymienię lewą to za miesiąc mi prawa nie wyskoczy do wymiany bo lewa jest ok i prawa się dobiła
Robiłem przegląd madzi(GW) i diagnosta mówił że lewy do wymiany, prawy jeszcze jeszcze. Pytanie czy wymienić obie tuleje czy tylko jedną wskazana? Obawiam się czy jak wymienię lewą to za miesiąc mi prawa nie wyskoczy do wymiany bo lewa jest ok i prawa się dobiła
- Od: 27 mar 2016, 09:43
- Posty: 213 (0/5)
- Skąd: KN/DW
- Auto: Mazda 626 2.0 115 1998 GW
VeryCoolMan napisał(a):kakiel napisał(a):Co myślicie o zestawach FEBEST GMBH? Chciałem wymienić komplet wahaczy bo nie chce mi się bawić w wprasowywanie tulei.
jedyny wahacz z zamienników który wygląda dokładnie jak oryginał sam takie nabyłem wymiary wzgledem ori zachowane. polecam
VeryCoolMan jak trzymają Ci się te nowe wahacze wzdłużne Febesta? Ile już mają nalatane? Czy wymontowując te wahacze trzeba jakoś coś podpierać zawieszenie czy wystarczy podnieść tył auta i odkręcić 2 śruby, wyjąć stary, wstawić nowy i się to poskłada łatwo? Zawieszenie nie będzie jakoś prężyło w nietypowym kierunku uniemożliwiając łatwe zapięcie nowego wahacza? Przypuszczam że w M626 jest to pewnie rozwiązane tak jak u mnie w M323 BJ po liftingu końca produkcji, która odziedziczyła trochę rozwiązań z wyższego modelu.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6