Stuki w zawieszeniu.
Strona 1 z 1
Witam. Ostatnio wymieniłem osłony i odboje w mazdzie. Przy zakładaniu mocowania amortyzatora tłok sam opadał w dół. Potrzebował jakieś 6 sekund żeby "opaść" na sam dół (został całkowicie wciągnięty). Czy tak powinno być, że ma opadać, czy powinien byç wypychany do góry? W styczniu byłem na przeglądzie i wyszło ok 78%, więc amory są niby ok. Tuleje i sworznie wymienione, łączniki stabilizatora też. Zostały tylko amorki lub mocowania drążka stabilizacyjnego (co mnie przeraża).
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Jednak tuleje. Odkręciłem łączniki, pojeździłem tak trochę i nie stukało. Sam drążek ma luzy na tulejach więc na pewno do wymiany. Mimo że amor ma 78% to może nadawać się do wymiany? Najbardziej stuka jak jadę powoli po "dziurawych" drogach.
to nie tuleje tylko tzw gumy stabilizatora,
zacznij już dziś psikać na śruby wd40, codziennie 1-2 razy, za tydzień spróbuj odkręcać, potem skręć na smar grafitowy albo miedziany
zacznij już dziś psikać na śruby wd40, codziennie 1-2 razy, za tydzień spróbuj odkręcać, potem skręć na smar grafitowy albo miedziany
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Łączniki są ok. Wymieniane jesienią. Na 100% tuleje bo na nich jest luz. Zamówiłem z febi (po 30 zł za szt.) i tedgum (15 zł za szt.). Które lepiej wziąść? Te febi aż tak dobre są? Mam nadzieję, ze więcej nie będę musiał ich wymieniać. Bo dostęp jest do pupy. Raczej mechanik to zrobi.
Wiem, bo raz mi mechanik nie dokręcił i stukało kilka dni. Jak się później okazało to były do wyrzucenia, bo nie było możliwości dokręcić, tak się wyrobiły. To które brać? Febi czy tedgum?
oryginalne tuleje to NOK, są dostępne ale czasem trzeba trochę poszukać
łączniki które mają logo JGR prosto od producenta na www.ramech.pl
łączniki które mają logo JGR prosto od producenta na www.ramech.pl
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Wziąłem Ashika. Były w cenie tedgum. Zobaczymy ile wytrzymają. Na alledrogo były oryginały ale czort wie kiedy wyprodukowane. Mają rok , a może 5 lat. Guma się starzeje.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6