Witam
Mam problem z trzeszczeniem/skrzypieniem przy skręcaniu kołami w mojej 626 GW. Problem występuje przy powolnym toczeniu się na "jedynce" i powolnych ruchach kierownicą. Nasila się po dłuższej jeździe i podczas upałów. Dodam, iż własnie wymieniłem łożyska na kolumnach McPhersona i nic to nie dało. Macie jakieś pomysły?
Pozdrawiam
Skrzypienie/trzeszczenie podczas skręcania przy małej prędkości 626 GW DiTD
Strona 1 z 1
mi kiedys skrzypalo przy mojej 323 BA, wymienilem amortyzatory i przestalo skrzypiec. lozyska oczywiscie zostaly stare i do tej pory tj juz okolo 3lat nic sie nie dzieje
osłony amorów OEM czy zamienniki
jesli tanie zameinniki to masz szanse ze sie poskrecały i tra same o siebie skrzypiąc
jesli tanie zameinniki to masz szanse ze sie poskrecały i tra same o siebie skrzypiąc
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Póki co zalałem olejem i WD-40 wszystkie elementy gumowe na wahaczu + wstrzyknąłem pod gumę końcówki drążka olej..wszystko z prawej strony, bo stamtąd dochodzą te dźwięki. Dodam, że z lewej strony kompletny wahacz wymieniałem, z prawej – oryginał..amortyzatory tez oryginalne, również zasmarowane w newralgicznych miejscach – zobaczę jutro, jak olej "spenetruje" wszystko porządnie. W czasie deszczu oczywiście cicho..
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
I jak tam po smarowaniu, bo ja mam dokładnie to samo, skrzypienie i zgrzytanie czasami takie że czuć całym ciałem i bardzo na kierownicy, zwykle właśnie po dłuższej jeździe kiedy pod maską jest gorąco i w upały, też chciałem już kupować poduszki amorków z łożyskami ale jak piszesz że to nie to, to co ?
- Od: 19 maja 2010, 12:16
- Posty: 120
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998
Najprawdopodobniej jest to hmm..no właśnie nie wiem jak to nazwać ale chodzi o element, gdzie kończy się sprężyna amortyzatora na dole...jest tam taka guma, u mnie sparciała na maksa, jak ją zalałem olejem to chyba się uspokoiło. Na pewno nic nie dała wymiana łożysk, a także "nasmarowanie" tulei i sworznia wahacza. Końcówki drążków to też nie to. Z ostateczną diagnozą trzeba poczekać do powrotu upałów i suchej pogody oczywiście.
- Od: 30 gru 2011, 00:19
- Posty: 67
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GW DiTD 90KM RF2A
U mnie też zgrzytało podczas skrętu , rozleciała się górna osłona sprężyny,
Element oznaczony na obrazku 34-340, niestety zamienników nie ma, dostępny oryginał tylko w aso, chyba że na szrocie. Jest ona tak zrobiona, że wszelkie błoto dostaje się do niej podczas jazdy, i zapycha otwory, co powoduje szybką korozję i przegnicie elementu. Po wymianie , przy skrętach jak makiem zasiał:)
Element oznaczony na obrazku 34-340, niestety zamienników nie ma, dostępny oryginał tylko w aso, chyba że na szrocie. Jest ona tak zrobiona, że wszelkie błoto dostaje się do niej podczas jazdy, i zapycha otwory, co powoduje szybką korozję i przegnicie elementu. Po wymianie , przy skrętach jak makiem zasiał:)
- Od: 13 cze 2009, 14:51
- Posty: 111
- Skąd: Radom
- Auto: MaZdA 626GF 2.0 1998
Nie wiem czy wierzyć w to że to guma tak skrzypi/trzeszczy i że ma na to wpływ temperatura w komorze silnika i otoczenia, wydaje się to co najmniej dziwne. To dużo pracy, żeby wyjąć całego MacPhersona, zdjąć sprężynę itd ! Chciałbym mieć co najmniej połowę pewności że cały dzień pracy i trochę kasy nie pójdzie na marne.
A ile kosztuje ten element 34-340 w ASO ?
A ile kosztuje ten element 34-340 w ASO ?
- Od: 19 maja 2010, 12:16
- Posty: 120
- Skąd: Kraków
- Auto: 626 GF 2,0 136 KM 1998
Ode mnie taka informacja: w madzi skrzypiało tak samo przy małych prędkościach i na postoju, dolałem płyn wspomagania, pomogło. Wspomaganie chodzi cichutko. Wiadomym jest, że wyciek ze zbiornika wspomagania jest typową przypadłością GF, ja nalałem ponad stan (aż pod tą gumową uszczelkę). Aha i oczywiście odpowietrzyłem układ. Na włączonym silniku powoli pokręciłem kołami w jedną i drugą stronę z odkręconym korkiem. wyleciało troche "bąbli" i pomogło. spróbuj, może akurat...
626 "giefka" MADE IN JAPAN
- Od: 17 lip 2012, 10:07
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: M 626 2002 kombi
2.0 DiTD (110km)
203000km
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6