Jaki ja mam w końcu silnik?? 90, 101 czy 110
przem1806 napisz jeszcze jaki masz model madzi i 8 literkę vinu (r/t)
RF2A 101 KM w 626 (w 323/
premacy 90, 101)
RF4F 110KM w 626 (w 323/
premacy RF3F 90 i 101)
R mocniejszy T słabszy
RF2A 101 KM w 626 (w 323/
premacy 90, 101)
RF4F 110KM w 626 (w 323/
premacy RF3F 90 i 101)
R mocniejszy T słabszy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Coś mi się wydaje że to kolejny wątek który do niczego nie prowadzi, a było już kilka. Tylko hamownia prawdę Ci powie
I tu nie byłbym taki pewny, w tym wątku viewtopic.php?f=89&t=79883&start=20&hilit=moc Riki pisze że mam 90KM pomimo że mam literę "R" na 8 pozycji vinu.
Poprzedni właściciel wpisał do dowodu 90KM a upierał się że ma 101KM. Dlatego pozostaje hamownia i zdrowy silnik bo inaczej też się nie dowiecie.
bandit266 napisał(a):RF2A 101 KM w 626 (w 323/premacy 90, 101)
I tu nie byłbym taki pewny, w tym wątku viewtopic.php?f=89&t=79883&start=20&hilit=moc Riki pisze że mam 90KM pomimo że mam literę "R" na 8 pozycji vinu.
Poprzedni właściciel wpisał do dowodu 90KM a upierał się że ma 101KM. Dlatego pozostaje hamownia i zdrowy silnik bo inaczej też się nie dowiecie.
Poprzedni właściciel wpisał do dowodu 90KM a upierał się że ma 101KM
Wydaję mi się że nie ma tutaj dowolności, Wydział Komunikacji wpisuje dane z poprzednich dokumentów, moja była z Niemiec i miała 74 KW i tak zostało wpisane (silnik RF4F). Dzisiaj pewnie ma już mniej ale nadal daje satysfakcjonujące osiągi a to jest dla mnie najważniejsze.
Wydaję mi się że nie ma tutaj dowolności, Wydział Komunikacji wpisuje dane z poprzednich dokumentów, moja była z Niemiec i miała 74 KW i tak zostało wpisane (silnik RF4F). Dzisiaj pewnie ma już mniej ale nadal daje satysfakcjonujące osiągi a to jest dla mnie najważniejsze.
- Od: 20 lut 2010, 14:35
- Posty: 24
mapit napisał(a):nadal daje satysfakcjonujące osiągi a to jest dla mnie najważniejsze
I z tym się zgadzam, bo nie wiem ile mam koni ale wiem że auto daje dużą frajdę z jazdy.
Jeżeli już wątek jest o mocy to chciałem się spytać czy oznaczenie na klapie ma związek z mocą?
W 626 110KM widziałem oznaczenie DITD, a w 323 101KM spotkałem się z DITD (takie jest u mnie) są też same srebrne DITD.
i to by chyba dawalo jasnosc, ja mam 626 GF fl – RF2A, 101KM i na tylnej klapie DiTD (było bo usunąłem) i tylko 'i' czerwone a w vinie lit. 'R'
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Witam! Czy mógłby mnie ktoś oświecić ilu konny mam silnik w mojej Mazdzie 626? Silnik ma górną osłonę od 110KM, turbinę również, ale na bloku silnika, głowicy i niektórych częściach jest oznaczenie RF2A co oznacza że jest to jednostka 101KM. Nr vin: JMZGF14R201450525. Na dowodzie pisze że jest to rocznik 2000 i moc 110KM ale mogło dojść do pomyłki albo mógł być zmieniany silnik. W poradniku pisze że może to być 101KM albo 110KM zależy czy auto było produkowane przed październikiem czy po październiku roku 2000. Czy z nr VIN można wyczytać z którego miesiąca jest auto?
Ostatnio edytowano 4 paź 2012, 09:41 przez barszczu, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 gru 2011, 21:12
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2000r. TDVI
Ojj..smile, no to pewnie zasmuciłeś barszcza całe 9 koni w plecy
Swego czasu myślałem że mam 101, a tu jednak 90...i tez byłem rozczarowany
No i mam taki emblemat DiTD,
Swego czasu myślałem że mam 101, a tu jednak 90...i tez byłem rozczarowany
No i mam taki emblemat DiTD,
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Ja też mam RF2A, a wiec w moim przypadku to jedynie 90KM. Auto ma prawie 300tyś km przebiegu a jednak potrafi się rozpędzić do 190 km/h, raz nawet liznełem 200
Więc nie ma co się smucić a jedynie rozruszać ten silnik
Więc nie ma co się smucić a jedynie rozruszać ten silnik
Witam! Kolego SMILE po czym wnioskujesz że jest to silnik 101KM? Nie mówię że się mylisz ale czytając poradnik silników diesla wszystko wskazuje że jest to 110KM. Tak jak pisałem: osłona silnika ta większa, turbina od 110KM z katalizatorem, przepływomierz w obudowie filtra powietrza, z tyłu na klapie TDVI. I jeszcze w poradniku jest napisane że (głowica, blok silnika, część elementów i osprzętu ma wygrawerowane RF2 nawet w najnowszych MZR-CD)".
- Od: 3 gru 2011, 21:12
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2000r. TDVI
Na pewno masz silnik 110 konny.
Dekoder VIN pokazujący wyposażenie, np. http://www.mazda-fun.net.ru/vin/
- Od: 3 wrz 2009, 15:55
- Posty: 105
- Skąd: Lębork / Gdańsk
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'
Wrobcio napisał(a):Moim zdaniem masz 110KM. Nie patrz na dekoder, bo dla 110KM zawsze pokazuje 101KM. Sprawdziłem to na kilku przykładach.
A jak sprawdzałeś, że ma 110 KM?
Wg mnie ma 101KM. Były wersje 90KM, 101KM i 110. Kolega ma STANDART-POWER a więc 101 KM
A VIN rozkodowywałem dwoma aplikacjami Mazdowymi a nie jakimś ruskim szitem
Ósmy znak numeru VIN określa jaki jest silnik w aucie. Chodzi o literkę R. Jeśli jest literka R to jest silnik 110 konny, a jeśli T to 101 konny.
Tym bardziej że masz turbinę od 110 konnego silnika. Tak że na 100% masz 110 koników.
Tym bardziej że masz turbinę od 110 konnego silnika. Tak że na 100% masz 110 koników.
smile napisał(a):A jak sprawdzałeś, że ma 110 KM? Wg mnie ma 101KM. Były wersje 90KM, 101KM i 110. Kolega ma STANDART-POWER a więc 101 KM A VIN rozkodowywałem dwoma aplikacjami Mazdowymi a nie jakimś ruskim szitem
Swego czasu sprawdziłem wszystkie DiTD 110KM z otomoto z podanym VIN (kilkanaście sztuk) i wg dekodera miały zawsze 101KM. Kłamali wszyscy czy wadliwy jest dekoder? Z moim jest to samo, a na hamowni wyszło nawet 114M w serii.
Stan taki jest zresztą zgodny z poradnikiem odnośnie osłony silnika i turbo.
Do aplikacji mazdy też kiedyś miałem dostęp i twierdzę, że działają w ten sam sposób, co dekoder – niepoprawnie w przypadku 626 DiTD.
- Od: 3 wrz 2009, 15:55
- Posty: 105
- Skąd: Lębork / Gdańsk
- Auto: 626 GF 2.0 DiTD 02'
No to może, dla swojej pewności i satysfakcji podjedź na hamownie i niech Ci zmierzą:)
Ja na Twoim miejscu, jeżeli Magdalena by pięknie przyśpieszała to wcale bym sobie nie zaprzątał głowy ile mam koni, co to 9 koni;p do V-max +około 10-15km/h więcej:P a przyśpieszenie do 100km/h to samo.
Jednak z 2 strony rozumiem Cię, bo fajnie by było wiedzieć ile koni drzemie pod maską:D
Ja na Twoim miejscu, jeżeli Magdalena by pięknie przyśpieszała to wcale bym sobie nie zaprzątał głowy ile mam koni, co to 9 koni;p do V-max +około 10-15km/h więcej:P a przyśpieszenie do 100km/h to samo.
Jednak z 2 strony rozumiem Cię, bo fajnie by było wiedzieć ile koni drzemie pod maską:D
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6