Kopci z wlewu oleju DiTD 98
1, 2
Witam Odkrecając wlew na ciepłym silniku wydobywa sie z niego powietrze. Sadziłem ze to podkładki pod wtryskami, ale dzisiaj wymieniłem na nowe i zupełnie tak samo. Co prawda podkładni nie oryginalne ale o tych wymiarach zakupione w dieselcentrum. Co jeszcze moze byc przyczyną jakiegokolwiek cisnienia w tym miejscu??? Pzdr
Aa jeszcze drugie pytanie, przykrecajac przelewy przesadziłem z siłą i podkładka padła a nie miałem takiej samej, zastosowalem wiec dwie okrągłe miedziane o podobnej grubości, czy takie rozwiązanie bedzie bezpieczne??? Jak narazie przejechalem 50km madzia nie wybuchła .
Aa jeszcze drugie pytanie, przykrecajac przelewy przesadziłem z siłą i podkładka padła a nie miałem takiej samej, zastosowalem wiec dwie okrągłe miedziane o podobnej grubości, czy takie rozwiązanie bedzie bezpieczne??? Jak narazie przejechalem 50km madzia nie wybuchła .
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
[quote="niebieski20"]Witam Odkrecając wlew na ciepłym silniku wydobywa sie z niego powietrze.
Witam. Wydobywa się dużo powietrza czy mało? Jak mało to jest dobrze. Regulowałeś zawory? Powietrze może się wydobywać też przez źle wyregulowane zawory. Jeżeli nie przepuszczają paliwa to mogą być. Pozdrawiam
Witam. Wydobywa się dużo powietrza czy mało? Jak mało to jest dobrze. Regulowałeś zawory? Powietrze może się wydobywać też przez źle wyregulowane zawory. Jeżeli nie przepuszczają paliwa to mogą być. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Duzo, jak z rury wydecowej. Zawory nie byly regulowane.
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
A czy jest mozliwosc uruchomienia silnika bez tego dekla?? to by rozwiazalo tajemnice skad spaliny sie przedostają. Czy to jest bezpieczne?? Pewnie bedzie chalpac olejem ale wystarczy kilkanascie sekund zeby zorientowc sie co i jak. Pzdr
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
niebieski20 napisał(a):A czy jest mozliwosc uruchomienia silnika bez tego dekla??
Witam. Jest możliwość tylko bedzie bardzo chlapać olejem. Ja na Twoim miejscu bym wyregulował zawory, bo i tak musisz to zrobić.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Witam.
Dzisiaj w koncu zrobilem te zawory. Były dosc znacznie rozregulowane bo dochodziły do 0,55mm, a na tych dłuższych w drugą strone 0,02 wiec prawie w ogole luzu nie było. W kazdym badz razie jest juz dobrze. Ale problem pozostał nadal kopci stamtąd. Jak zciągłem odme to co ciekawe powietrze leci tez od strony wlotu powietrza, a chyba powinno tam byc podcisnienie a nie dmuchac. Także i od strony silnika i od wlotu powietrza cyklicznie bucha powietrzem. Ma ktos na to jakąs teorie?? Pozdrawiam
Dzisiaj w koncu zrobilem te zawory. Były dosc znacznie rozregulowane bo dochodziły do 0,55mm, a na tych dłuższych w drugą strone 0,02 wiec prawie w ogole luzu nie było. W kazdym badz razie jest juz dobrze. Ale problem pozostał nadal kopci stamtąd. Jak zciągłem odme to co ciekawe powietrze leci tez od strony wlotu powietrza, a chyba powinno tam byc podcisnienie a nie dmuchac. Także i od strony silnika i od wlotu powietrza cyklicznie bucha powietrzem. Ma ktos na to jakąs teorie?? Pozdrawiam
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Hmm
Miło tak poniedziałek zacząc z taką świadomością . Ale nadal nie moge dojsc ktoredy ta kompresja ucieka bo uszczelki pod wtryskami nowe dałem, no nic teraz to jedynie sprawdzic uruchamiając silnik bez pokrywy zaworów co przepuszcza. W każdym badz razie dzieki za zainteresowanie.
Miło tak poniedziałek zacząc z taką świadomością . Ale nadal nie moge dojsc ktoredy ta kompresja ucieka bo uszczelki pod wtryskami nowe dałem, no nic teraz to jedynie sprawdzic uruchamiając silnik bez pokrywy zaworów co przepuszcza. W każdym badz razie dzieki za zainteresowanie.
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Witam,
Mam podobny problem z kopceniem z wlewu oleju. Miesiąc temu robiłem regulację zaworów w firmie polecanej na forum we Wrocławiu. I w ostatnią sobotę coś mnie naszło i podczas pracy silnika odkręciłem wlew oleju i tu zonk: wydobywający się no właśnie co dym czy para i lekkie chlapanie oleju wiadomo z powodu ciśnienia. Padł na mnie blady strach dzwonie do tej firmy co regulowani zawory a oni mówią, że tak będzie i nie jest to nic niepokojącego. Oleju nie ubywa ani nie przybywa, płynu chłodniczego również. Więc jak z tym dymieniem?? norma czy szukać dalej, co może być przyczyną może wypowiedzą się guru w dziedzinie mechaniki np. Jaksa, xAndy
Mam podobny problem z kopceniem z wlewu oleju. Miesiąc temu robiłem regulację zaworów w firmie polecanej na forum we Wrocławiu. I w ostatnią sobotę coś mnie naszło i podczas pracy silnika odkręciłem wlew oleju i tu zonk: wydobywający się no właśnie co dym czy para i lekkie chlapanie oleju wiadomo z powodu ciśnienia. Padł na mnie blady strach dzwonie do tej firmy co regulowani zawory a oni mówią, że tak będzie i nie jest to nic niepokojącego. Oleju nie ubywa ani nie przybywa, płynu chłodniczego również. Więc jak z tym dymieniem?? norma czy szukać dalej, co może być przyczyną może wypowiedzą się guru w dziedzinie mechaniki np. Jaksa, xAndy
-
Celco20
Jakie jeszcze objawy mogą wskazywać na wymianę podkładek pod wtryskami, no i czy przy regulacji zaworów nie było widać, że należy je wymienić? przecież koszt byłby już chyba niewielki przy tym stadium pracy nad silnikiem (koszt podkładek) chyba, że jestem w błędzie.
A z innej beczki gdzie można kupić podkładki pod wtryski no i jaki koszt jest podkładek i ewentualnie ich wymiany. dzięki za info.
Czy wzrost spalania też może świadczyć o tym? bo zauważyłem, że jakby wzrosło do 8-8,5 litrów w cyklu miejskim.
A z innej beczki gdzie można kupić podkładki pod wtryski no i jaki koszt jest podkładek i ewentualnie ich wymiany. dzięki za info.
Czy wzrost spalania też może świadczyć o tym? bo zauważyłem, że jakby wzrosło do 8-8,5 litrów w cyklu miejskim.
-
Celco20
Podkładki wynieniałem juz drugi raz za pierwszym razem tylko je, i w ta sobote przy regulacji zaworów.
Mozna je kupic w dieselcentrum, koszt ponizej 1 zł/szt.
Mozna je kupic w dieselcentrum, koszt ponizej 1 zł/szt.
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Dieselcentrum.pl dzwonisz mowisz jaki rozmiar podkładek (masz w poradniku o dieslach) i Ci przyslą poczta. Zamów też od razu podkładki pod przelewy 5 szt, bo przy wymianie tych od wtrysków te też bedziesz musiał wstawic nowe.
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Zawory miałem regulowane a domyślam się, że piszesz o tych podkładkach przelewowych pod zawory (niklowanych) jeżeli nie to proszę o sprostowanie , ale nie wymienili mi podkładek po wtryski. Dzwoniłem do diselcentrum koszt. 0,85 zł szt. minimalna różnica w rozmiarówce 0,05 ale to chyba nie jest problem:)
-
Celco20
żeby zawory wyregulowac musisz odkręcic przelewy. A jak je odkrecisz to podkładki sie nie nadają najczesciej do ponownego urzycia.
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
- Od: 27 sty 2010, 22:26
- Posty: 33
- Skąd: cz-wa
- Auto: 2.0 DiTD 98r
Witam! Mam pytanie: Czy jak odkręcimy korek wlewu oleju to może trochę chlapać olejem czy nie powinno w ogóle, i jak natychmiast po odkręceniu korka delikatnie jakby para, czy troszkę dymku poszło a potem nic tylko delikatne chlapanie to jest ok? Czy informacją że należy wymienić podkładki pod wtryski jest dość mocne dymienie i cały czas?
- Od: 3 gru 2011, 21:12
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2000r. TDVI
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6