Strona 1 z 1

DITD – jaka wersja mocy, jak sprawdzić ?

PostNapisane: 19 lut 2010, 21:34
przez Bartt
Witam,
Na wstępie chciałem powiedzieć, że jest to mój pierwszy post, dlatego z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy i proszę o wyrozumiałość.
Tak naprawdę to już jestem posiadaczem owej Mazdy, ale nie wiedziałem gdzie umieścić ten wątek.
Problem polega na tym, że moja Mazda ma w dowodzie wpisane 90KM. Na wszystkich stronach jakie znalazłem na temat tej Mazdy jest podana informacja o silnikach mocy 101KM oraz 110KM. Nigdzie nie ma mowy o silniku 90 KM. I chciałem się dowiedzieć czy mój silnik jest z jakiejś innej Mazdy (np. Premacy) czy taki istniał, ale np. tylko w kilku egzemplarzach? Aha, używając stron typu VIN Decoder również widnieje informacja, że jest to silnik 110KM.
pozdrawiam,
Bartt

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 19 lut 2010, 21:51
przez sq2jul
popelnili gafe w urzedzie przy rejestracji. Ja bym sie tym nie przejmowal. Przenosze temat do dzialu, do ktorego powinien lepiej pasowac.

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 20 lut 2010, 09:21
przez Radex
mogli nawet wpisac 290 KM :P najlepiej sprawdz sobie VIN to sam zobaczysz na wlasne oczęta co masz pod maską lub jedź na hamownie to wtedy jeszcze dokładniej będziesz wiedział

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 21 lut 2010, 00:42
przez Riki
Występowały motory DiTD z mocą 90KM. Jednakże takie modele fabrykę opuszczały najczęściej w latach 98-99. W roku 2000 dominowała wersja 101KM a pod koniec dołączył motor "po lifcie" o mocy 110KM.
JMZGF14R...... jeśli tak wygląda Twój VIN masz 101/110KM. Jeśli zamiast litery "R" widnieje litera "T"....90KM. Jak rozpoznać modele 101/110KM po szybkim zerknięciu pod maskę? Zapraszam –> dział Diesel –> Poradnik. (tam wszystko jest napisane)

Modele 90KM występowały głównie na rynku Niemieckim i Holenderskim.

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 21 lut 2010, 21:17
przez Bartt
W numerze VIN mam wspomnianą literke "T", czyli jednak mam 90KM. Już jestem spokojniejszy wiedząc, że taki silnik był wsadzany :) Riki dziękuję za wypowiedź. Z Poradnika chetnie skorzystam :)
Pozdrawiam

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 2 paź 2012, 17:38
przez barszczu
Witam! Czy mógłby mnie ktoś oświecić ilu konny mam silnik w mojej Mazdzie 626? Nr vin: JMZGF14R201450525. Na dowodzie pisze że jest to rocznik 2000 i moc 110KM. W poradniku pisze że może to być 101KM albo 110KM zależy czy auto było produkowane przed październikiem czy po październiku roku 2000. Ja czuję pod nogą że jest to raczej 101KM, a w dowodzie jest pomyłka lub silnik był zmieniany. Czy z nr VIN można wyczytać z którego miesiąca jest auto?

PostNapisane: 2 paź 2012, 19:40
przez chmooreck
barszczu napisał(a):Ja czuję pod nogą że jest to raczej 101KM

Pod nogą sobie możesz czuć... poza tym po 12 latach coś koników mogło tu i tam uciec.

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 3 paź 2012, 18:39
przez barszczu
No dobra, a jakieś konkrety? Czy ktoś rozszyfruje jaki mam silnik?

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 4 paź 2012, 10:05
przez Speed
Przenosze temat do dzialu, do ktorego powinien lepiej pasowac ewentualnie dzial Diesel

PostNapisane: 4 paź 2012, 10:32
przez niedzwiadek833
barszczu napisał(a):JMZGF14R201450525

Literka R w numerze VIN świadczy że masz 110 konny silnik.

Re: 626, 2.0 DiTD (GF) '00 – oryginalny silnik?

PostNapisane: 5 paź 2012, 21:12
przez barszczu
A jeśli silnik był zmieniany?

PostNapisane: 6 paź 2012, 12:02
przez niedzwiadek833
To poznasz to po sprężarce, górnej pokrywie silnika i osprzęcie silnika.

Re: DITD – jaka wersja mocy, jak sprawdzić ?

PostNapisane: 8 cze 2017, 15:16
przez Username1234
Witam, a mój? :-D JMZCP19R201139377. Wg dekoderów vinów w internecie wychodzi że słabsza wersja 90 konna. W książeczce do pojazdu Mazda po niemiecku też 90 pisze. Z drugiej strony jest literka R czyli niby mocniesza wersja heh. Premacy pochodzi z Austrii. Rocznik 2000 silnik rf2a na stałej geometrii turbo bez przepływki i z przewodem i wtyczką do egr-u.