xANDy napisał(a):Jeśli głowica rozdzielaczowa jest padnięta a czujnik ustawiony w stan -30 to pali za każdym razem i wcale nie ciężko...
w takim przypadku chyba dużo by paliła, a u mnie spalanie nigdy nie przekroczyło 5,5l/100km.
www.mazdaspeed.pl
xANDy napisał(a):Jeśli głowica rozdzielaczowa jest padnięta a czujnik ustawiony w stan -30 to pali za każdym razem i wcale nie ciężko...
lopezn1 napisał(a):Mechanik stwierdzil ze moze to byc zanieczyszczenie ukladu wtrysku i wlal mi jakis specyfik do baku, co o tym myslicie?
MACIEKbm napisał(a):Silnik pracuje równo,nie ma muła,dobrze przyśpiesza,v-max 195km/h spalanie średnie w trasie ok.6.5l/100km autostrada min 150km/h ...NIBY wszystko o.k, a czasami NIE PALI na rozgrzanym...
nightcomer napisał(a):tylko trzeba dlugo chechlac na goracym
ale czy tylko SPV? to drogi element a ja nie mam jak sie upewnic co do jego niesprawnosci.xANDy napisał(a):Czyli SPV – on najczęściej daje takie objawy
Śmigło87 napisał(a):odłączyłem wtyczkę od zaworu SPV i gdy chciałem odpalic zachował sie jak na rozgrzanym-brak reakcji.
thomass napisał(a):narazie jest ok.ale auto nie nowe .przy mrozie nie palila tak dobrze [jakby na trzy gary na poczatku]tarakowala a po kilku sekundach na 4.alpaliwo wlalem kiepskie.tera zaleje sprawdzonei zobacze
Paweł M. napisał(a):Jeżeli przy mrozie są takie objawy to może czas przyjrzeć się świecom żarowym?!
Wykręcasz delikatnie, bierzesz dwa kable, podłączasz prąd z aku i sprawdzasz czy grzeją się do czerwoności (do białości?) ale całe a nie tylko w jednym punkcie. Każdą po kolei.thomass napisał(a):macie jakis prosty sposob na diagnoze czy swiece sa ok?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6