Raf08 napisał(a):ale czy to normalne ze po zgaszeniu silnika słychać jak kręcąca się turbina urgocze przez 4 sekundy ?
co masz na myśli urgocze? Turbo nie zatrzyma się od razu i po zgaszeniu silnika jeszcze przez chwilę kręci się wirnik.
www.mazdaspeed.pl
Raf08 napisał(a):ale czy to normalne ze po zgaszeniu silnika słychać jak kręcąca się turbina urgocze przez 4 sekundy ?
przemo12345 napisał(a):Raczej podciśnienia.
dzul napisał(a):U mnie przy przegazowaniu na wolnych wcale ciegno sie nie rusza. Po podaniu cisnienia ze sprężaki owszem (nie wiem dokladnie jakiego. nie bylo barometra).
thy napisał(a):Inne ciśnienie potrzebne do ruszenia cięgna w trakcie postoju, inne w trakcie jazdy.
tadziol napisał(a):prawie wcale przy powolnym rozpędzaniu silnika na luzie i prawie natychmiast przy ostrym przyspieszeniu w czasie np.wyprzedzania.
dzul napisał(a):W jaki sposob dzwignia zaworu potrafi sie zaciac w pozycji otwartej? w zamknietej rozumiem. Co powinno skutkowac nadmiernym doładowaniem niż niedoładowaniem. Zacięta domyślam się jest wtedy jak nie wraca z powrotem do gruszki (mowa o rf2a).
dzul napisał(a):Dopiero po zmianie IC dowiem się jaki wplyw ma mala dziurka w rf2a.
dzul napisał(a):zatkałem otwory i pod woda małe bąbelki leciały.
Riki napisał(a):xANDy napisał(a):pociągnąć "skrót" rury omijając IC
właśnie... muszę w koncu u siebie tak zrobić na próbę..
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6