Fabryczny podgrzewacz paliwa
troche odkopie temat bo idzie zima... zamowilem sobie podgrzewacz paliwa i czy jest jakas szansa na sprawdzenie go przed zalozeniem czy musze stworzyc to podcisnienie bo inaczej nie da rady ? i czy wymiana mojej aktualnej pompki bez podgrzewacza nie wymaga czegos jeszcze np wsadzenia dodatkowego bezpiecznika do boxa
pytanie dodatkowe: tak samo z zegarkiem w srodku... chce sobie zmienic na wersje zegarek+termometr.. tylko wypiac stary i wpiac nowy czy jeszcze jakies czujniki trzeba montowac i kable ciagac
pytanie dodatkowe: tak samo z zegarkiem w srodku... chce sobie zmienic na wersje zegarek+termometr.. tylko wypiac stary i wpiac nowy czy jeszcze jakies czujniki trzeba montowac i kable ciagac
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
Podgrzewacza nie sprawdzisz inaczej jak w warunkach bojowych.
Zegarek wymieniasz plug'n'play, wiązka jest kompletna, pamiętaj o montażu samego czujnika (dioda termiczna) nieopodal wzmocnienia czołowego od spodu zderzaka przedniego.
Zegarek wymieniasz plug'n'play, wiązka jest kompletna, pamiętaj o montażu samego czujnika (dioda termiczna) nieopodal wzmocnienia czołowego od spodu zderzaka przedniego.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
thy
v8 lover
Witam , mam pytanko, szukałem podgrzewacza oryginalnego do ditd ale na allegro ciężko z nim, znalazłem natomiast podgrzewacze uniwersalne przepływowe takie jak:
http://aukcja.interia.pl/podgrzewacz-pa ... 10240.html
lub
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-bo ... 94693.html
Czy ktoś ma zamontowane coś takiego , jak się sprawuje, czy montaż w mazdach ditd to wo gule ma sens? Wygląda całkiem nieźle jak na moje oko....
http://aukcja.interia.pl/podgrzewacz-pa ... 10240.html
lub
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-bo ... 94693.html
Czy ktoś ma zamontowane coś takiego , jak się sprawuje, czy montaż w mazdach ditd to wo gule ma sens? Wygląda całkiem nieźle jak na moje oko....
- Od: 19 lis 2008, 22:53
- Posty: 22
- Skąd: Hajnówka
- Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW
viewtopic.php?f=90&t=91247
No baaa, masa ludzi się już takim cieszy
No baaa, masa ludzi się już takim cieszy
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
ja juz sie ciesze oryginalnym podgrzewaczem do ditd za ok 150 PLN stan idealny, jestes zainteresowany to zadzwon do goscia u ktorego i ja sie zaopatruje w rozne potrzebne mi (z rozbiorki) rzeczy do madzi... 502 650 537 – Mazda czesci; facet sprawdzony, wysyla za pobraniem.
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
A skąd będziemy wiedzieli czy ten podgrzewać na filtrze działa czy się zepsuł?
Niestety znikąd.
Nie da się go również sprawdzić domowymi sposobami bo jest podciśnieniowy.
Ja polecam elektryczny (Bandit dał linka z montażem)
Nie da się go również sprawdzić domowymi sposobami bo jest podciśnieniowy.
Ja polecam elektryczny (Bandit dał linka z montażem)
A ten link który jest cztery posty wyżej (w poście napisanym przez Bandita) nie może być?
Musi być na pw? Dziwne zachcianki
viewtopic.php?p=1852058#p1852058
Musi być na pw? Dziwne zachcianki
viewtopic.php?p=1852058#p1852058
Grzyby napisał(a):A ten link który jest cztery posty wyżej (w poście napisanym przez Bandita) nie może być?
Musi być na pw? Dziwne zachcianki
viewtopic.php?p=1852058#p1852058
(Jutro w pracy tu ogarnę)
P.S.
Właśnie się piwem oplułem
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
też kupiłem i zamontowałem taki podgrzewacz, bo mi ponownie parafinę wytrąciło. Jeśli chcesz sprawdzić czy działa możesz to zrobić w prosty sposób. Rurka odpływu paliwa(do pompy) w buzie (polecam jednak na sucho bez ropy) podciągasz powietrze do siebie podłączasz zasilanie i sprawdzasz czy płynie prąd, lub do wtyczki (tej od podgrzewacza) podłączasz zwykły omomierz i sprawdzasz czy zamyka obwód.
We wtyczce zasilającej podgrzewacz normalnie powinno być napięcie. Nie musisz montować dodatkowych bezpieczników i przekaźników. Jak wytworzysz odpowiednie podciśnienie słychać kliknięcie – znak załączenia styków w podgrzewaczu.
Opór grzałki jest niewielki a prąd pobierany to kilka amperów. Można wstawić szeregowo niewielki opornik – mniej jak 1 om w przewód dodatni (są dwa masa idzie na śrubkę do podgrzewacza, drugi to plus) i do niego równolegle diodę LED, która będzie świeciła podczas pracy podgrzewacza. Myślę, że do zwykłych testów wystarczy żarówka H4 wpięta szeregowo w przewód dodatni. Im mniejsza moc żarówki tym mniej prądu do podgrzewacza.
U mnie zdecydowana poprawa odpalania. Ne murze grzać świec zbyt długo. A jeśli podgrzewacz pracuje dłużej niż tylko kilka sekund to i spalanie przy rozruchu mniejsze (wyższa temperatura paliwa).
We wtyczce zasilającej podgrzewacz normalnie powinno być napięcie. Nie musisz montować dodatkowych bezpieczników i przekaźników. Jak wytworzysz odpowiednie podciśnienie słychać kliknięcie – znak załączenia styków w podgrzewaczu.
Opór grzałki jest niewielki a prąd pobierany to kilka amperów. Można wstawić szeregowo niewielki opornik – mniej jak 1 om w przewód dodatni (są dwa masa idzie na śrubkę do podgrzewacza, drugi to plus) i do niego równolegle diodę LED, która będzie świeciła podczas pracy podgrzewacza. Myślę, że do zwykłych testów wystarczy żarówka H4 wpięta szeregowo w przewód dodatni. Im mniejsza moc żarówki tym mniej prądu do podgrzewacza.
U mnie zdecydowana poprawa odpalania. Ne murze grzać świec zbyt długo. A jeśli podgrzewacz pracuje dłużej niż tylko kilka sekund to i spalanie przy rozruchu mniejsze (wyższa temperatura paliwa).
- Od: 3 sie 2006, 14:55
- Posty: 134
- Skąd: warszawa
- Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.
Chcę nabyć obudowę filtra paliwa z podgrzewaczem i zaoferowano mi taką jak na zdjęciach.
Ktoś wie gdzie tu jest podgrzewacz? Mnie to wygląda na zwykłą obudowę.
Ktoś wie gdzie tu jest podgrzewacz? Mnie to wygląda na zwykłą obudowę.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
nie ma podgrzewacza...
viewtopic.php?f=89&t=27106&start=20
została jedynie wtyczka z odcietymi kabelkami od pompki ktora miala podgrzewacz...
viewtopic.php?f=89&t=27106&start=20
została jedynie wtyczka z odcietymi kabelkami od pompki ktora miala podgrzewacz...
- Od: 30 cze 2007, 21:32
- Posty: 103
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001
mam ciekawe pytanie -czy kto może kombinował z podgrzewaczem z innego auta np fiata jdt albo wizualnie pasuje z toyoty -wychodzi to duzo taniej niż STANADYNE(już około 260zł)
ewetualnie widziałem na allegro przepływowy pod nagrzwwnice (70 zl) i to może być ciekawe rozwiązanie-byle madzia odpali a póżniej ropka jak latem
ewetualnie widziałem na allegro przepływowy pod nagrzwwnice (70 zl) i to może być ciekawe rozwiązanie-byle madzia odpali a póżniej ropka jak latem
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
pioczel napisał(a):pasuje z toyoty
bo ten sam filtr tam wchodzi
O tym piszeta (Toyota Rav 4 D-Cat 06r)?
http://allegro.pl/podajnik-podgrzewacz-paliwa-toyota-rav-4-d-cat-06r-i1924073675.html
http://allegro.pl/podajnik-podgrzewacz-paliwa-toyota-rav-4-d-cat-06r-i1924073675.html
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
pioczel napisał(a):ewetualnie widziałem na allegro przepływowy pod nagrzwwnice (70 zl) i to może być ciekawe rozwiązanie-byle madzia odpali a póżniej ropka jak latem
ciekawe jak to jest rozwiązane
no i szkoda, że dopiero jak silnik i płyn się zagrzeje, to grzeje dopiero paliwo, a wtedy i tak już jest trochę ogrzewane przez zagrzaną pompę i przewody, które idą blisko silnika... jak dla mnie średnia opcja – podgrzewacz powinien podgrzać ropę w filtrze (tam najczęściej zamarza) tuż po uruchomieniu auta, lub pokręceniu rozrusznikiem jak już zamarzło i nie chce zapalić
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6