Fabryczny podgrzewacz paliwa

Postprzez marcys45 » 4 mar 2010, 15:08

bardzo ci dziękuje za tak szybką odpowiedz pytałem się już kilku mechaników ale nikt nie umiał mi odpowiedzieć na to pytanie
Początkujący
 
Od: 4 sty 2010, 21:22
Posty: 22
Skąd: otwock
Auto: mazda 626 kombi 2.0 ditd 99r.

Postprzez frud » 11 lis 2010, 15:33

troche odkopie temat bo idzie zima... zamowilem sobie podgrzewacz paliwa i czy jest jakas szansa na sprawdzenie go przed zalozeniem czy musze stworzyc to podcisnienie bo inaczej nie da rady ? i czy wymiana mojej aktualnej pompki bez podgrzewacza nie wymaga czegos jeszcze np wsadzenia dodatkowego bezpiecznika do boxa ??

pytanie dodatkowe: tak samo z zegarkiem w srodku... chce sobie zmienic na wersje zegarek+termometr.. tylko wypiac stary i wpiac nowy czy jeszcze jakies czujniki trzeba montowac i kable ciagac ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez thy » 11 lis 2010, 18:55

Podgrzewacza nie sprawdzisz inaczej jak w warunkach bojowych.
Zegarek wymieniasz plug'n'play, wiązka jest kompletna, pamiętaj o montażu samego czujnika (dioda termiczna) nieopodal wzmocnienia czołowego od spodu zderzaka przedniego.
pozdrawiam,
thy
v8 lover
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2008, 21:49
Posty: 245 (1/1)
Skąd: Inowrocław
Auto: Lexus LS400
tatkowóz
.
Jazz 1.2 iDSI
dzieciowóz
.
było fajowe 626 ditd
silverlight beauty...

Postprzez pablitzo » 2 gru 2010, 21:45

Witam , mam pytanko, szukałem podgrzewacza oryginalnego do ditd ale na allegro ciężko z nim, znalazłem natomiast podgrzewacze uniwersalne przepływowe takie jak:
http://aukcja.interia.pl/podgrzewacz-pa ... 10240.html
lub
http://allegro.pl/podgrzewacz-paliwa-bo ... 94693.html
Czy ktoś ma zamontowane coś takiego , jak się sprawuje, czy montaż w mazdach ditd to wo gule ma sens? Wygląda całkiem nieźle jak na moje oko....
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 22:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

Postprzez Bandit » 2 gru 2010, 21:57

viewtopic.php?f=90&t=91247
No baaa, masa ludzi się już takim cieszy :P
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez frud » 2 gru 2010, 22:58

ja juz sie ciesze oryginalnym podgrzewaczem do ditd za ok 150 PLN stan idealny, jestes zainteresowany to zadzwon do goscia u ktorego i ja sie zaopatruje w rozne potrzebne mi (z rozbiorki) rzeczy do madzi... 502 650 537 – Mazda czesci; facet sprawdzony, wysyla za pobraniem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez Neonixos666 » 2 gru 2010, 23:34

A skąd będziemy wiedzieli czy ten podgrzewać na filtrze działa czy się zepsuł?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Grzyby » 2 gru 2010, 23:37

Niestety znikąd.
Nie da się go również sprawdzić domowymi sposobami bo jest podciśnieniowy.
Ja polecam elektryczny (Bandit dał linka z montażem)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez pablitzo » 2 gru 2010, 23:53

A czy mógłbym dostać taki link z montażem podgrzewacza na prv ??
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 22:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

Postprzez Grzyby » 2 gru 2010, 23:57

A ten link który jest cztery posty wyżej (w poście napisanym przez Bandita) nie może być?
Musi być na pw? Dziwne zachcianki :P

viewtopic.php?p=1852058#p1852058
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Bandit » 3 gru 2010, 00:03

Grzyby napisał(a):A ten link który jest cztery posty wyżej (w poście napisanym przez Bandita) nie może być?
Musi być na pw? Dziwne zachcianki :P

viewtopic.php?p=1852058#p1852058

<lol> (Jutro w pracy tu ogarnę) <lol> <lol> <rotfl> <rotfl> <rotfl> hahaha hahaha hahaha
P.S.
Właśnie się piwem oplułem hahaha
You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.

Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2010, 19:04
Posty: 4424 (9/13)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Obecnie:
znowu Oplem / za kare :(
Astra Bertone 2.2 coupe

Dawniej:
126p,
Escort Mk5,
626 GF,
323F BG,
Audi 80 B4,
Matiz,
Agila
Mazda 2 DY

Postprzez pablitzo » 3 gru 2010, 00:13

nie zauważyłem go ;P
Początkujący
 
Od: 19 lis 2008, 22:53
Posty: 22
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 2.0 DiTD 1999 r. GW

PostTen post został usunięty przez Bandit 8 gru 2010, 22:23.

Postprzez rexwolf » 3 sty 2011, 01:31

też kupiłem i zamontowałem taki podgrzewacz, bo mi ponownie parafinę wytrąciło. Jeśli chcesz sprawdzić czy działa możesz to zrobić w prosty sposób. Rurka odpływu paliwa(do pompy) w buzie (polecam jednak na sucho bez ropy) podciągasz powietrze do siebie podłączasz zasilanie i sprawdzasz czy płynie prąd, lub do wtyczki (tej od podgrzewacza) podłączasz zwykły omomierz i sprawdzasz czy zamyka obwód.

We wtyczce zasilającej podgrzewacz normalnie powinno być napięcie. Nie musisz montować dodatkowych bezpieczników i przekaźników. Jak wytworzysz odpowiednie podciśnienie słychać kliknięcie – znak załączenia styków w podgrzewaczu.

Opór grzałki jest niewielki a prąd pobierany to kilka amperów. Można wstawić szeregowo niewielki opornik – mniej jak 1 om w przewód dodatni (są dwa masa idzie na śrubkę do podgrzewacza, drugi to plus) i do niego równolegle diodę LED, która będzie świeciła podczas pracy podgrzewacza. Myślę, że do zwykłych testów wystarczy żarówka H4 wpięta szeregowo w przewód dodatni. Im mniejsza moc żarówki tym mniej prądu do podgrzewacza.

U mnie zdecydowana poprawa odpalania. Ne murze grzać świec zbyt długo. A jeśli podgrzewacz pracuje dłużej niż tylko kilka sekund to i spalanie przy rozruchu mniejsze (wyższa temperatura paliwa).
Forumowicz
 
Od: 3 sie 2006, 14:55
Posty: 134
Skąd: warszawa
Auto: 323F 2.0 DITD z IV 1999r.

Postprzez Enzoo » 16 lis 2011, 14:47

Chcę nabyć obudowę filtra paliwa z podgrzewaczem i zaoferowano mi taką jak na zdjęciach.

Obrazek

Obrazek

Ktoś wie gdzie tu jest podgrzewacz? Mnie to wygląda na zwykłą obudowę.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez frud » 16 lis 2011, 18:35

nie ma podgrzewacza...
viewtopic.php?f=89&t=27106&start=20
została jedynie wtyczka z odcietymi kabelkami od pompki ktora miala podgrzewacz...
<głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez pioczel » 16 lis 2011, 21:38

mam ciekawe pytanie -czy kto może kombinował z podgrzewaczem z innego auta np fiata jdt albo wizualnie pasuje z toyoty -wychodzi to duzo taniej niż STANADYNE(już około 260zł)
ewetualnie widziałem na allegro przepływowy pod nagrzwwnice :D (70 zl) i to może być ciekawe rozwiązanie-byle madzia odpali a póżniej ropka jak latem :D
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez Neonixos666 » 16 lis 2011, 21:45

pioczel napisał(a):pasuje z toyoty


bo ten sam filtr tam wchodzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Enzoo » 16 lis 2011, 22:21

MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Postprzez kierownik » 16 lis 2011, 23:25

pioczel napisał(a):ewetualnie widziałem na allegro przepływowy pod nagrzwwnice :D (70 zl) i to może być ciekawe rozwiązanie-byle madzia odpali a póżniej ropka jak latem :D

ciekawe jak to jest rozwiązane ;)
no i szkoda, że dopiero jak silnik i płyn się zagrzeje, to grzeje dopiero paliwo, a wtedy i tak już jest trochę ogrzewane przez zagrzaną pompę i przewody, które idą blisko silnika... jak dla mnie średnia opcja – podgrzewacz powinien podgrzać ropę w filtrze (tam najczęściej zamarza) tuż po uruchomieniu auta, lub pokręceniu rozrusznikiem jak już zamarzło i nie chce zapalić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6