Schemat inst. elektrycznej potrzebny

Postprzez Gość » 6 cze 2006, 22:50

poszukuje schematu elektrycznego do silnika 2,0 DiTD mazdy 626 99'. Kupiłem samochód z jakimiś przeróbkami (mam dołożony jakiś przekaźnik i obcięty jakiś kabel). mam przez to kłopoty z zapalaniem. Może ktoś by przesłał na mój adres wygoda4@wp.pl lub podał mi hasło do download'u. Wielkie dzięki!
Gość
 

Postprzez magicadm » 7 cze 2006, 08:39

leonn31 napisał(a): Kupiłem samochód z jakimiś przeróbkami (mam dołożony jakiś przekaźnik i obcięty jakiś kabel). mam przez to kłopoty z zapalaniem.


Ja bym raczej się skupił na szukaniu nowej pompy... :(
Schemat nie potrzebny – wystarczy drugie autko "na wzór"
A obcięty kabel zapewne od czujnika temperatury...


I obym sie mylił...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez tadziol » 7 cze 2006, 18:06

magicadm napisał(a):A obcięty kabel zapewne od czujnika temperatury...


prorok,czy jak? ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez magicadm » 7 cze 2006, 20:26

tadziol napisał(a):prorok,czy jak? ;)


Czytacz FORUMowy tylko... :)

Było już o obciętych kablach w DITD i problemach z paleniem
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 7 cze 2006, 20:34

magicadm napisał(a):Czytacz FORUMowy tylko...

Było już o obciętych kablach w DITD i problemach z paleniem

<diabełek>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xANDy » 7 cze 2006, 20:47

odcięty czujnik temperatury ustawia agonalną pompę w stan -40stopni celsjusza... [o ile dobrze pamiętam]
Odpali (prawie) na pewno...
Ale to może być coś innego oczywiście
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 7 cze 2006, 21:13

xANDy napisał(a):odcięty czujnik temperatury ustawia agonalną pompę w stan -40stopni celsjusza... [o ile dobrze pamiętam]


a ten przekaźnik to pewnie patent z Allegro – dodatkowe sterowanie świecami żarowymi – coby na ciepłym też grzały...

Mam nadzieję, że nie jest aż tak źle...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Gość » 8 cze 2006, 17:28

źle się trochę wyraziłem odpala bardzo dobrze, ale coś go od razu wyłącza. Moj kolega (fachowiec od innych samochodów) doszedł do tego że wyłącza silnik zamiast odłączać rozrusznik. Jak się w porę puści kluczyk to nie gaśnie. Jak wcześniej napisałem potrzebny mi schemat żeby mógł on odbudować instalację.
Gość
 

Postprzez magicadm » 8 cze 2006, 21:58

Ale namieszałeś :)
Troszkę nie rozumiem tego "odłączania silnika" – że niby, jak krótko kręcisz – nie ma problemu???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Gość » 8 cze 2006, 22:10

tak, jak tylko zapali puszczam kluczyk i niema problemu. Jak dłużej przytrzymam to zapala i od razu gasi i to też nie zawsze
Gość
 

Postprzez magicadm » 9 cze 2006, 14:10

Podejrzewam, że ten układ emuluje brak/uszkodzenie jakieś elementu istotnego podczas rozruchu silnika.
Nadal wydaje mi się, że prościej byłoby podjechać do kogoś kto ma taki silnik i porównać...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Janusz626 » 11 wrz 2007, 18:01

Podobna sprawa była u mnie i skończyło sie u speców od alarmów i odcięć zaponu, rozruszników itp
-pomogło do dziś.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2007, 16:14
Posty: 1880 (49/17)
Skąd: PTR
Auto: Mazda 6 2.0 Sky-G 2017 SkyPassion

Postprzez Pawel D. » 4 sty 2008, 20:39

Jeśli ktoś ma to ja bym poprosił o schemat instalacji elektrycznej do silnika. 626 2.0 DITD 2000r. Chodzi mi o schemat uwzględniający kolorki kabelków.

Z góry dziękuję.
...Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie do końca atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć z kieliszkiem Chardonnay w jednej ręce, tabliczką czekolady w drugiej, narąbany w trzy pupy, krzycząc... " ALE TO BYŁA JAZDA..."
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 2 paź 2007, 23:40
Posty: 10
Skąd: Piastów / Warszawa
Auto: Mazda 626 2.0 DITD '01

Postprzez misiak76 » 1 kwi 2008, 07:43

U mnie też jest jakiś przełącznik który omija czujnik temperatury, przez co mam problemy z odpaleniem. Po prostu długo kręci jak jest ciepły a jak zimny to odpala praktycznie po przekręceniu kluczyka w stacyjce. Po podłączeniu do komputera wyskoczył defekt czujnika temperatury. Instalacja elektryczna jest tak zamieszana i rozp... że nie wiadomo co gdzie i jak. Kabla są poprzecinane i jakieś podłączone, fenomenem jest to, że wentylator do chłodzenia silnika jest podłączony do gazu i przy dodaniu gazu do maksa się włącza. Pewnie jak się rozpoczną wysokie temperatury to się dowiem czemu tak jest :( Odradzam kupowania samochodów z Holandii ja się przejechałem i szwagier też, potwierdza się to co mówią, że z Holandii sprowadza się samochody podpicowane na sprzedaż i są w tym dobrzy skoro Polaka potrafią oszukać. Jak ma ktoś schemat instalacji elektrycznej do Mazdy 626 2.0 DiTD 1999-2000 r. 74kW to niech podrzuci albo doradzi gdzie znaleźć. dariusz.zuk@gmail.com
Początkujący
 
Od: 10 sty 2008, 22:07
Posty: 11
Skąd: Świecie
Auto: 626 GW TD 2.0 – 1999 r. 74kW

Postprzez xANDy » 5 kwi 2008, 21:45

Pawel D. – umów się z tadziolem.
misiak76 Ty masz trochę daleko...

Niestety co do kolorów, to dość skomplikowane to – popatrzcie w manualu, może się uda dopatrzeć. Tadziol robi to po prostu na czuja i mu wychodzi.
Przynajmniej wychodziło.
Ale skoro czujnik jest podpicowany to znaczy, że pompa jest "kaput".
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6