Ustawienie zapłonu – brak mocy

Postprzez IVM » 12 maja 2006, 23:44

Wiecie może czy w kolicach w-wy w sobotę(jutro 13 maja) jest możliwość ustawienia pompy wtryskowej w diselku?? i ile to kosztuje??? Np. u Jaksy ??? Bo po założeniu nowego rozrządu i ustawieniu go po znakach fabrycznych masda nie zapala natychmiast tak jak wcześniej no i nie ma wogóle mocy na żadnym biegu. Chyba za późny zapłon albo za wcześny, ustawiony.
Ostatnio edytowano 15 maja 2006, 23:28 przez IVM, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez Jaksa » 13 maja 2006, 00:04

IVM napisał(a):Np. u Jaksy
W soboty mamy wolne , w tym silniku nic sie nie ustawia ( pompa ma własny soft i tyle ) pewnie coś spapraliscie przy składaniu :P sprawdz rozrzad i zawory . Wiesz ze przy regulacji zaworow obowiązuje specjalistyczna procedura ( 16 ventyli na jednym wałku )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez IVM » 13 maja 2006, 08:39

hmmm tylko właśnie zastanawiam się czy pompa wtryskowa jest dobrze na pasku ustawiona może o ząbek za "daleko albo za blisko", bo odpaliła dzisiaj rano koszmarnie (biały dym i to niezła hmura), a wcześniej paliła na dotyk. A co do zaworów to są ustawione dźwigienki ssące na 0,15mm a wydechowe na 0,35mm, tylko nie wiem o co to jest ta specjalistyczna procedura przy ustawianiu?? :| Może mógłbyś zdradzić???
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez xANDy » 13 maja 2006, 09:35

Pompa jest niezależna od wałka rozrządu – ma swoje czujniki schowane gdzie indziej. Jeden jest na kole pasowym na korbowodzie a drugi gdzieś indziej (nie wiem dokładnie gdzie).
A takie małe pytanie – czy nie zapomnieliście podłączyć tego czujnika, którego kabel ciągnie się przez osłonę rozrządu?? Czy masz jakieś "znaki" na desce (kontrolki)?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez Jaksa » 13 maja 2006, 13:43

IVM napisał(a):tylko nie wiem o co to jest ta specjalistyczna procedura przy ustawianiu??
Nie wiem czy wiesz ze masz 16 zaworow i nie wszystkimi srubkami regulujesz luzy , pomagałem już po regulacjach u fachowca ktory mazdę zna tylko z folderów ( bez obrazy oczywiscie – stwierdzam tylko fakty )
IVM napisał(a):zastanawiam się czy pompa wtryskowa jest dobrze na pasku ustawiona
Jest na kole wyrazny znak , cięzko chyba spartolić tę operację w mazdzie
IVM napisał(a):wcześniej paliła na dotyk.
Tak one odpalają , trudno mi coś doradzic w tej chwili . Mamy na widelcu ustawienie rozrzadu , złe luzy zaworowe albo ich brak ( podparte zawory ) mam nadzieje ze nie jest to wina krzywego trzonka zaworu.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 13 maja 2006, 22:02

Jaksa napisał(a):mam nadzieje ze nie jest to wina krzywego trzonka zaworu.....


Moim zdaniem mało prawdopodobne, że na 4 garkach się pokrzywiło...szczególnie w DITD...Gdyby to był jeden – moim zdaniem powinien palić "od kopa", tylko nierówno się kręcić
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 14 maja 2006, 00:24

magicadm napisał(a):Moim zdaniem mało prawdopodobne, że na 4 garkach się pokrzywiło...szczególnie w DITD...Gdyby to był jeden – moim zdaniem powinien palić "od kopa", tylko nierówno się kręcić
Masz rację ale mozemy sobie tylko gdybac co sie stało , wrózka jest na Hozej 9 <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez IVM » 14 maja 2006, 16:44

Z tego co wiem to każdy zawór na dźwigence kumpel regulował, (ale nie wiem jak można wyregulować zawory nie ruszając śrubek na dźwigienkach) przekręcił i znowu sprawdzał jaki jest luz, zobaczymy w poniedziałek jak podłączymy ją do kompa i zobaczymy co pokaże, i żadna kontrolka na desce się nie świeci. No i jeszcze sprwdzaliśmy kompresję na cylindrach to wychodzi pięknie. nawet wzorowo.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez IVM » 14 maja 2006, 16:50

a no i jeszcze czujnik na kole pasowym jest okej ten który ma kabelek przyczepiony do plastikowej osłony paska. Tylko zastanawia mnie jeszcze sprawa pompy czy czasami nie przestawił sie trzon w kółku pomy o kilka milimetrów, wtedy ustawwienia fabryczne są na swoich miejsach a pompa i tak za późno pompuje ropę, no i jeszcze kumpla ździwiło że przy odpowietrzaniu jak już ją odpalaliśmy i kręciłem rozrusznikiem to z przewodów słabo ropa leciała a powinna (chyba lać się strumieniami) ??? Okaże się wszystko w poniedziałek.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez magicadm » 14 maja 2006, 21:44

IVM napisał(a): Z tego co wiem to każdy zawór na dźwigence kumpel regulował, (ale nie wiem jak można wyregulować zawory nie ruszając śrubek na dźwigienkach)


Z tego co kojarzę, to luz reguluje się na mostku nad parami zaworów – ale ja tylko podlądałem :D
Skoro kompresja ok, nie tutaj bym szukał problemu...

IVM napisał(a):Tylko zastanawia mnie jeszcze sprawa pompy czy czasami nie przestawił sie trzon w kółku pomy o kilka milimetrów


Tak bez powody by się to przestawił??? Dziwne raczej...
Gdzie obserwowaliście ten wypływ paliwa? Na przelewach?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Jaksa » 14 maja 2006, 21:58

magicadm napisał(a):Na przelewach
Przelewy ( jak widziałes ) są pod pokrywą
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez magicadm » 14 maja 2006, 22:11

Jaksa napisał(a):
magicadm napisał(a):Na przelewach
Przelewy ( jak widziałes ) są pod pokrywą


Miałem na mysli przewód powrotny paliwa;)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez Grzyby » 15 maja 2006, 14:00

IVM – skoryguj nazwę tematu
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez IVM » 15 maja 2006, 20:38

nie wiem jak zmienić ten temat, ale jeszcze mam pytanie do Jaksy, " czy w twojej mazdzie tez troche szarpnie budą jak go gasisz??" Bo nie wiem czy szukać przyczyny tego szarpania silnikiem przy gaszeniu i zapalaniu czy tak powinno być?? Podłożyłem kawałek gumy pod wyjście z intercoolera i już nic nie stuka ale jeszcze to szarpanie ...
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez Jaksa » 15 maja 2006, 20:52

IVM napisał(a):czy w twojej mazdzie tez troche szarpnie budą jak go gasisz??
Jasne , przeca to "rechot" <lol> ale mozna to przęłknąc.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez IVM » 15 maja 2006, 21:04

a no i dzięki za zlokalizowanie tych stuków bo nie wiem ile jeszcze bym jeździł i rozmyślał co to by mogło być.
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2006, 17:36
Posty: 37
Skąd: wwa
Auto: 626 99' 2.0 DiTD

Postprzez Grzyby » 15 maja 2006, 21:18

IVM napisał(a):nie wiem jak zmienić ten temat

w pierwszym poście klikasz na przycisk "zmień" (po prawej stronie)
Model auta wpisz w drugiej linijce
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Grzyby » 16 maja 2006, 11:02

GF 2.0 DiTD. (udało się dobry moderator)

IVM – to jest poprawnie nazwany temat?
Łobuzie jeden :] :)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 16 maja 2006, 15:40

IVM trzeba bylo podjechac do Jarka i tyle uniknal bys tych wszystkich lamiglowek :] ... jestes przeciez z W-wy ale dobrze ze juz udalo ci sie to wszystko rozwiazac ... i mozesz nadal sie cieszyc " rechotem " hehe
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez magicadm » 16 maja 2006, 16:18

Marcin ( Pycia ) napisał(a): dobrze ze juz udalo ci sie to wszystko rozwiazac ... i mozesz nadal sie cieszyc " rechotem " hehe


To już wszystko ponaprawiane???
Czy coś przeoczyłem, ale ostatnio było o kiepskim paleniu. Moc wróciła?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6