Silnik kręci ale się nie uruchamia.

Postprzez xxxROMxxx » 18 mar 2011, 15:56

Boross-1-6 napisał(a):xxxROMxxx dostałeś już ten zawór od opla? Jeśli tak to napisz czy i jak działa. Szkoda wydać 1,4k na nowy oryginał.

Tak dostałem ten zawór od opla i działa tak samo jak ten do Mazdy tj.niechce palić na ciepłym silniku.Wykręcałem stary i popieściłem go 12v,ale pstrykał bez zarzutu.Pierścień też chodzi bez zacięć.Teraz mam delemat bo umówiłem się na regeneracje pompy,ale niewiem czy wysyłać z tym od opla,w końcu nowy,czy zmieniać na ten od Mazdy(bardzo poobijany,ale po przez wcześniejszego właściciela)bo nie chcę żeby mi wymieniali na nowy.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Boross-1-6 » 18 mar 2011, 16:07

ja proponuje z tym nowym w celu weryfikacji czy się połapią. A skoro nie ma różnicy to raczej nie jest SPV. Taka jest moja opinia. Potraktowałem dopiero co ten mój prosto z aku i odpalił, więc u mnie na bank jest SPV. Teraz muszę znaleźć jakiś tani nowy, albo używke w dobrym stanie
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez xxxROMxxx » 21 mar 2011, 17:37

skoro tak,to mogę ci sprzedać używkę,bo mam na zbyciu (sprawny) hahaha
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Boross-1-6 » 21 mar 2011, 19:09

Napisz mi na PW za ile
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez mazad » 24 mar 2011, 09:15

Nie jest to tanie.
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 11:26 przez mazad, łącznie edytowano 2 razy
Początkujący
 
Od: 8 mar 2011, 22:15
Posty: 19
Auto: MAZDA 626 2000r. 2.0 DITD. 100KM

PostTen post został usunięty przez Bandit 26 mar 2011, 04:49.
Powód: Post pod postem

Postprzez xxxROMxxx » 24 mar 2011, 16:16

nie pisz post po poście,bo moderator zaraz skarci,(do tego służy edytuj)a pompe to kto sprawdzał?,bo nie zrobi tego pierwszy lepszy mechanik.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez mazad » 25 mar 2011, 08:41

Sorki
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 11:01 przez mazad, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 8 mar 2011, 22:15
Posty: 19
Auto: MAZDA 626 2000r. 2.0 DITD. 100KM

Postprzez YgooR » 25 mar 2011, 15:41

Wrzuć w forumową wyszukiwarkę słowo "Mabi" i wszystko będzie jasne(jedyny serwis Denso w Polsce), nie życzę Ci padniętej pompy ale sprawdzenie na stole to około 1000zl. Są też inne warsztaty, trochę tańsze.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez xxxROMxxx » 25 mar 2011, 16:43

Wcale Mabi nie jest jedyne,moim zdaniem to ostateczność.Zamiast wydawać 1000zł w Mabi za diagnoze polecam wyjąć pompę i wysłać do Nadarzyna lub Hoffmana w Rzeszowie.U tych drugich diagnoza 70zł,i powiedzą co jest zepsute,jeśli jest dobra,lub jest za droga naprawa,składają pompę z powrotem i wysyłają do ciebie,w cenę dodatkowo wchodzi tylko kurier.Potrafią naprawiać i są nawet w poradniku.(piszę z własnego doświadczenia),oczywiście u ciebie nie musi być pompa. ;)
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez YgooR » 25 mar 2011, 17:33

xxxROMxxx napisał(a):Wcale Mabi nie jest jedyne

Zgadza się, są inne warsztaty, na pewno tańsze. Opinie są różne podobnie jak o Mabi. Niestety Mabi jest jedynym serwisem Denso i mają odpowiedni sprzęt (wyspecjalizowany). Ale czy warto z nich korzystać... to już musisz sam sobie odpowiedzieć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 23:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez xxxROMxxx » 25 mar 2011, 17:52

YgooR napisał(a):Niestety Mabi jest jedynym serwisem Denso i mają odpowiedni sprzęt (wyspecjalizowany).

Zgadzam się w stu procentach <ok> .
Miałem rok temu w zimie podobnie jak mazad,silnik niechciał wkręcać się na obroty,ale powodem była parafina w filtrze paliwa,a do tego nieszczelna pompka na filtrze,która puszczała powietrze.Kupiłęm na allegro drugą,odrazu z podgrzewaczem i problem znikł.Może warto sprawdzić układ paliwowy czy jest szczelny.
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez Boross-1-6 » 25 mar 2011, 18:17

xxxROMxxx
masz namiar na tyck od hoffmana?
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2010, 11:12
Posty: 31
Skąd: Nowa Wioska k. Kwidzyna
Auto: Mazda Tribute 3.0 v6 197KM 2001r.

Postprzez xxxROMxxx » 25 mar 2011, 18:25

Napisałem na PW
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez mazad » 28 mar 2011, 11:46

sprawdzę ten układ,
Ostatnio edytowano 28 lut 2012, 11:12 przez mazad, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 8 mar 2011, 22:15
Posty: 19
Auto: MAZDA 626 2000r. 2.0 DITD. 100KM

PostTen post został usunięty przez Bandit 30 mar 2011, 21:23.
Powód: Post pod postem

Postprzez xxxROMxxx » 28 mar 2011, 12:25

Witam!
Nie jestem pewny na 100% ,ale u ciebie nie ma przekażnika B5B4(u mnie przed liftem nie ma) jest on odpowiedzialny za zawór SPV,Jest natomiast podobny i znajduje się przy komputerze,ale nawet uszkodzony nie będzie miał wpływu na większe spalanie tylko na odpalanie.
Hoffman Serwis Samochodowy *BOSCH*
ul.Armii Krajowej 18
35-307 Rzeszów
tel.502-618-689
http://www.hoffman.auto.pl/
Kiedyś,ktoś z Hoffmana był zalogowany u nas na forum.
Znowu post,po poście <nie>
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2010, 12:54
Posty: 75
Skąd: Hajnówka
Auto: 626 GF DITD GLX 101KM 1999r

Postprzez mazad » 29 mar 2011, 21:37

Dzięki za namiary.


To co może łączyć te dwie przypadłości???? Miał ktoś podobne problemy???
Początkujący
 
Od: 8 mar 2011, 22:15
Posty: 19
Auto: MAZDA 626 2000r. 2.0 DITD. 100KM

Postprzez bombastian » 31 mar 2011, 11:44

Witam, już trochę było mowy na ten temat, jednak tak to się rozbudowało że się trochę gubię. Chodzi mi o to że jestem świeżym użytkownikiem mazdy 323 f bj2.0 ditd 2001 rocznik. Madzia gaśnie mi na zimnym silniku. Chociaż jak były teraz te mrozy to paliła bez problemu. Problem pojawił się jakoś 1 miesiąc temu. Mianowicie rano jak ją zapalam to odpala bez problemu pochodzi parę minut na wolnych obrotach i gaśnie odpalam ją drugi raz również bez problemu i już nie gaśnie jak tylko jest ciepły silnik to niem mam problemu. Są również takie objawy jak to że jak opale na zimnym ruszam i mi gaśnie a potem nie chce odpalić kręci ale nic sieę nie dzieje potrafi mi również gasnąć na zimnym silniku podczas jazdy parę razy. Jak juz silnik sie rozgrzeje to jest ok. Wcześniej miałem jeszcze takie objawy że puki nie był ciepły to przy przyspieszaniu szarpał mi silnik tak jakby sie dławił 3000 obrotów i nie chciał iść dalej. Aha jak odpalam madzię to skaczą mi obroty do 1100, 1200 dopiero jak silnik pochodzi trochę na lusie to przestają po 5 ,6 min falować i sie trzymaja juz na 800 obrotach na stałe. Auto miło wymieniony rozrząd 2009 roku jeszcze nie ma przejechane polwy na nim, do tego mam wymieniony czujnik tcv, nie dawno wymieniana był chłodnica wody i intercoler, filtry wymieniałm około 7000 tys km w lipcu 2010. możecie mi podpowiedziec co to może być co mogę sam zrobic i ile moze kosztować mnie naprawa.
pozdrawiam
Sebastian Wrocław
bombastian
 

Postprzez say » 31 mar 2011, 13:23

Sprawdź u siebie ten nieszczęsny B5B4 (o ile jest)
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6