Kod błędu 0403
ale autem przejechalem juz ponad 45kkm i dopiero taki blad wyskoczyl wiec mysle ze nie jest zaslepiony
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):ale autem przejechalem juz ponad 45kkm i dopiero taki blad wyskoczyl wiec mysle ze nie jest zaslepiony
u ciebie pewnie solenoid nie działa poprawnie.
Ha tylko który ? mowa o tym do którego idzie wezyk od EGR-a
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
jak dobrze pamiętam to masz dwa na rurze od IC do kolektora
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Ha tylko który ?
Neonixos666 napisał(a):na rurze od IC do kolektora
dokładnie to na rurze od turbo do IC
padnięty solenoid to na 99 % ten z trzema wężykami.
typ usterki : otwarty stale w trzech kierunkach,elektrycznie sprawny.
sposób naprawy : wymiana na sprawny.
Tadziol dzieki za sugestie cos pomysle nad uzywką w takim razie czyli reasumujac solenoid jest sprawny elektrycznie ale jednak nie dziala poprawnie. Czy jadac do ciebie z takim problemem rozwiazujesz go ( wskazujac przyzyne i co nalezy wymienic ) czy odsylasz do innego magika
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
tadziol napisał(a):dokładnie to na rurze od turbo do IC
mój błąd , masz rację
Neonixos666 napisał(a):tadziol napisał(a):dokładnie to na rurze od turbo do IC
mój błąd , masz rację
ale okolice dokładne
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Czy jadac do ciebie z takim problemem rozwiazujesz go ( wskazujac przyzyne i co nalezy wymienic ) czy odsylasz do innego magika
rozwiązuję jeśli diagnoza to potwierdza.oczywiście zawsze za aprobatą właściciela pojazdu.
a jeśli chodzi o używki,to chętnie pod warunkiem,że pochodzą z modeli GE/GD/BG/DB czyli "starszych" sprawdzonych mazd
A jak najlepiej ta diagnoze a propo solenoida przeprowadzic poprzez miernik napiecia czy cos innego
U mnie jest GF wiec chyba ze starszych modeli nie beda dzialac poprawnie
U mnie jest GF wiec chyba ze starszych modeli nie beda dzialac poprawnie
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Będzie. Będzie również pasować z BJ – ja w BJ-ce stosowałem z mojej w celu sprawdzenia. Miernikiem nie sprawdzisz bo jak ktoś wyżej już wspomniał elektrycznie może być sprawny ale na tym koniec .... zapytaj kogoś z Wawy może spotka się z Tobą i użyczy Ci zaworku na 5 minut .... jak nie to używki na alledrogo są od 30zł – ale musisz sam jechać odebrać zeby od razu sprawdzic czy działa. ..
- Od: 14 maja 2010, 18:01
- Posty: 164
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 626 GF liftback 1.8 Pb + LPG
Dzisiaj sprawdzilem na wtyczkach solenoidów przy zapalonym silniku bez dodawania gazu napiecie mam 6,5-7 V.
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Siema kup sobie wd i psyknij w środek potem przedmuchaj na styki w zaworku tez i we wtyczce tez przedmuchaj i ma cykać u mnie juz tak cyka 5000 kmMarcin ( Pycia ) napisał(a):Dzisiaj sprawdzilem na wtyczkach solenoidów przy zapalonym silniku bez dodawania gazu napiecie mam 6,5-7 V.
- Od: 27 lut 2010, 17:28
- Posty: 82
- Skąd: Okolice Biłgoraja
- Auto: Mazda 323F 2.0 Diesel 90KM
Witam
Po 5 dniach od momentu resetu kompa przez pedal hamulca znowu zapalila sie kontrolka swiec po dojechaniu do pracy miernikiem zmierzylem napiecie na wtyczkach od zaworków i stwierdzilem brak napiecia. Wczesniej mialem 6,5-7 V gdy wszystko bylo ok. Dodam iz pomiar byl na wlaczonym silniku na postoju.
Diagnoza : Usterka PCM Moze Tadziol by sie mógł wypowiedziec ...
Po 5 dniach od momentu resetu kompa przez pedal hamulca znowu zapalila sie kontrolka swiec po dojechaniu do pracy miernikiem zmierzylem napiecie na wtyczkach od zaworków i stwierdzilem brak napiecia. Wczesniej mialem 6,5-7 V gdy wszystko bylo ok. Dodam iz pomiar byl na wlaczonym silniku na postoju.
Diagnoza : Usterka PCM Moze Tadziol by sie mógł wypowiedziec ...
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Usterka PCM Moze Tadziol by sie mógł wypowiedziec ...
proszę:
Areksko napisał(a):Będzie również pasować z BJ – ja w BJ-ce stosowałem z mojej w celu sprawdzenia. Miernikiem nie sprawdzisz bo jak ktoś wyżej już wspomniał elektrycznie może być sprawny ale na tym koniec
gość mądrze prawi.....
Marcin ( Pycia ) napisał(a):znowu zapalila sie kontrolka swiec po dojechaniu do pracy miernikiem zmierzylem napiecie na wtyczkach od zaworków i stwierdzilem brak napiecia.
ponieważ PCM po wykryciu usterki układu EGR wyłącza solenoidy.
Dlatego :
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Wczesniej mialem 6,5-7 V gdy wszystko bylo ok.
a jaki kolega ma EGR? z czujnikiem położenia czy bez?
a kody jakie wypluła P0403 tylko,czy P1402 też?
tadziol napisał(a):Marcin ( Pycia ) napisał(a):Usterka PCM Moze Tadziol by sie mógł wypowiedziec ...
proszę:Areksko napisał(a):Będzie również pasować z BJ – ja w BJ-ce stosowałem z mojej w celu sprawdzenia. Miernikiem nie sprawdzisz bo jak ktoś wyżej już wspomniał elektrycznie może być sprawny ale na tym koniec
gość powyżej mądrze prawi.....Marcin ( Pycia ) napisał(a):znowu zapalila sie kontrolka swiec po dojechaniu do pracy miernikiem zmierzylem napiecie na wtyczkach od zaworków i stwierdzilem brak napiecia.
ponieważ PCM po wykryciu usterki układu EGR wyłącza solenoidy.
Dlatego :Marcin ( Pycia ) napisał(a):Wczesniej mialem 6,5-7 V gdy wszystko bylo ok.
a jaki kolega ma EGR? z czujnikiem położenia czy bez?
a kody jakie wypluła P0403 tylko,czy P1402 też?
Bez czujnika dochodzi tylko przewod od solenoida
Wypluwa tylko P0403
Wypluwa tylko P0403
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
tadziol napisał(a):padnięty solenoid to na 99 % ten z trzema wężykami.
typ usterki : otwarty stale w trzech kierunkach,elektrycznie sprawny.
sposób naprawy : wymiana na sprawny.
Marcin ( Pycia ) napisał(a):Tadziol dzieki za sugestie cos pomysle nad uzywką w takim razie czyli reasumujac solenoid jest sprawny elektrycznie ale jednak nie dziala poprawnie.
no i co podmieniłeś ten solenoid
Dziekuje Tadziol za diagnoze musze kogos w W-wie poprosic na podmianke w takim razie.
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
- Od: 27 maja 2005, 16:49
- Posty: 411
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006
a nie można podmienić tego od klapek w kolektorze? Jak myślisz Tadziol?
czy ktos ma numer do tadziola potrzebuje jednej cześci do mojej madzi Bk i jestem juz zdesperowany
- Od: 13 maja 2012, 14:40
- Posty: 7
- Auto: mazda 3 bk 1.6 benzyna 2005r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6