Wymiana rozrządu – różne szkoły

Postprzez Dariushinio » 14 sty 2015, 17:36

GMB do diesla czemu nie ? chciałbym jakiś tańszy zamiennik oryginalnego...
100k km nie zrobię tą mazdą wiec nie potrzebuje na lata
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez kierownik » 15 sty 2015, 01:13

był ostatnio u mnie koleżka, który też nie zamierzał 100kkm zrobić, ale ściągałem mu rozrząd po 15kkm, bo ciekł jakiś zamiennik madeinjapan ;)
ale niektórym wytrzymują i sobie chwalą – jak kto lubi
ja zmieniam ludziom tylko na ori (w dieselu), nie było jeszcze reklamacji i chciałbym żeby tak zostało
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Dariushinio » 17 sty 2015, 09:46

czy przy wymianie rozrządu pasowało by jeszcze coś wymienić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez kierownik » 19 sty 2015, 11:31

uszczelniacz wałka rozrządu i wału ;)
płyn chłodniczy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Dariushinio » 19 sty 2015, 22:05

200 zł za wymianę rozrządu i płynu chłodniczego właśnie zapłaciłem mechanikowi , za dużo? ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez Neonixos666 » 19 sty 2015, 22:15

Myślę ze jest to nie duża kwota.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 20 sty 2015, 09:39

raczej podejrzanie bardzo nieduża...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez smile » 20 sty 2015, 22:11

200 to można dać za wymianę samego paska z rolkami... ale jeżeli w to wchodziła wymiana pompy wody to ciesz się, że tak tanio... Zazwyczaj koszt takiej operacji to jakieś 400 zł
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Neonixos666 » 21 sty 2015, 01:40

smile napisał(a):to jakieś 400 zł


tyle płaciłem bez pompy, dziś pewnie miał bym to za darmo :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Dariushinio » 21 sty 2015, 10:01

smile napisał(a):200 to można dać za wymianę samego paska z rolkami... ale jeżeli w to wchodziła wymiana pompy wody to ciesz się, że tak tanio... Zazwyczaj koszt takiej operacji to jakieś 400 zł


o kurde :D no to się jednak ciesze bo z pompą wymiana u takiego starszego sprawdzonego przez mojego ojca mechanika ponoć tyle pieprzenia z tym aby do pompy się dostać co niemiara, mówił że z garażu nie wychodził od 10 do 20 xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez Neonixos666 » 21 sty 2015, 15:52

pompa jest z tyłu silnika i dostęp jest trudny ale dla ogarniętego człowieka nie powinno być problemu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 22 sty 2015, 16:35

problemu nie ma, ale czasu trochę schodzi. a czas to piniondz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Siwuszek » 5 sie 2015, 20:10

Witam

Pozwolę podpiąć sie do tematu. Podczas prac związanych z regeneracją pompy, pasek rozrządu był luźno na kołach. Czy hydronapinacz po demontażu, ściśnięciu i zamontowaniu bedzie spełniał swoje zadanie?
Rozrzad kompletny wynieniany 50kkm.
Siwuszek
 

Postprzez alk80 » 5 sie 2015, 21:02

Siwuszek napisał(a):pasek rozrządu był luźno na kołach. Czy hydronapinacz po demontażu, ściśnięciu i zamontowaniu bedzie spełniał swoje zadanie?
nie sądzę, czy ciężko było ci ścisnąć hydronapinacz ?? nie był przypadkiem mokry z oleju ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Siwuszek » 10 sie 2015, 11:56

Napinacz suchy, bardzo powoli ściskany (szedł powoli i opornie)
Siwuszek
 

Postprzez alk80 » 10 sie 2015, 16:01

jeżeli jest suchy, oporny i od momentu zdemontowania do ściśnięcia był cały czas w pionie to można by zaryzykować, ale to TWOJE ryzyko
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6