Wymiana rozrządu – różne szkoły

Postprzez dominikb » 26 lut 2013, 10:55

Rozumiem ze trza zwiększyc pułap :) 1000 zl wystarczy?
http://moto.allegro.pl/rozrzad-pompa-wo ... 35192.html
Początkujący
 
Od: 9 maja 2012, 14:15
Posty: 6
Skąd: Leszno
Auto: mazda DITD 2000r

Postprzez tadziol » 26 lut 2013, 12:54

bardzo rozsądnie <spoko>
dokładając 300 pln kupujesz spokojny sen i radość z jazdy.
a 100% pewności nabierasz kupując to u jednego ze sprzedawców polecanych na tym forum.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez dominikb » 26 lut 2013, 13:22

Dzieki Tadziol za wskazówkę. Tak na marginesie jestem po lekturze postu AlbatrosGrodno i wydaję mi się ze moja madzia tez wymaga dopieszczenia... Od czasu do czasu jakas kontrolka sie odezwie a błedów nie ma. Mam jednak nie maly kawalek drogi, a w mojej okolicy jakoś mechanicy nie chcą przyjąć madzi pod swoje skrzydla ;) Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 9 maja 2012, 14:15
Posty: 6
Skąd: Leszno
Auto: mazda DITD 2000r

Postprzez vagatrotter » 27 lut 2013, 13:26

Riki napisał(a):
dominikb napisał(a):Zależy mi na oryginale oczywiście?


no to niestety nie jest oryginał.


Riki, Ty powinieneś mieć zablokowany dostęp do tego wątku. Już widzę jak Cię krew zalewa czytając tysięczny post z linkiem do Allegro i rozrządem za 500zł oraz pytaniem "ten będzie dobry"? Skąd w Tobie tyle cierpliwości, ze odpisujesz tylko "no to niestety nie jest oryginał"?

Dopisano 27 lut 2013, 12:35:

dominikb napisał(a):Dzieki Tadziol za wskazówkę. Tak na marginesie jestem po lekturze postu AlbatrosGrodno i wydaję mi się ze moja madzia tez wymaga dopieszczenia... Od czasu do czasu jakas kontrolka sie odezwie a błedów nie ma. Mam jednak nie maly kawalek drogi, a w mojej okolicy jakoś mechanicy nie chcą przyjąć madzi pod swoje skrzydla ;) Pozdrawiam!

W Zaniemyślu (57 km od Leszna) jest polecany mechanik, który zna się na DiTD. Zerknij tutaj http://gawlak.net/ Wiem, że kawałek drogi, ale jest on chwalony więc chyba warto.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2012, 14:44
Posty: 52
Skąd: Poznań (Rataje)
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD

Postprzez alk80 » 27 lut 2013, 16:20

rozrząd w ditd jest na tyle prosty że można go wymienić samemu, wymiana to w zasadzie przekładka ze starego na nowy, trzeba tylko pilnować cech, nie trzeba mieć cudacznych blokad i ustawiać jakiś dziwacznych napinaczy ze wskaźnikiem, oprócz paru kluczy trzeba tylko mieć naprawdę mocne imbusy,

sam sobie wymieniłem i robiłem to pierwszy raz w życiu

zlecając wymianę mechanikowi zyskujesz tylko 2 lata "ubezpieczenia" na wypadek awarii rozrządu, ale na oryginalnych gratach bardzo rzadko do tego dochodzi, chyba że mechanik coś spartoli
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez pioczel » 27 lut 2013, 17:37

alk80 napisał(a):rozrząd w ditd jest na tyle prosty że można go wymienić samemu, wymiana to w zasadzie przekładka ze starego na nowy, trzeba tylko pilnować cech, nie trzeba mieć cudacznych blokad i ustawiać jakiś dziwacznych napinaczy ze wskaźnikiem, oprócz paru kluczy trzeba tylko mieć naprawdę mocne imbusy,

sam sobie wymieniłem i robiłem to pierwszy raz w życiu

zlecając wymianę mechanikowi zyskujesz tylko 2 lata "ubezpieczenia" na wypadek awarii rozrządu, ale na oryginalnych gratach bardzo rzadko do tego dochodzi, chyba że mechanik coś spartoli

potwierdzam,też sam robiłem 1 raz w życui i naprawdę nie trzeba wiedzy ,wystarczą klucze jakieś mocny imsus chyba 8 i 2 śruby do zablokowania kół ,,na znakach" dodam tylko że w takim golfie jest gorzej,
w ditd sam montaz rozrzadu to chwila ,najwięcej roboty to rozbieranie osłon ,koła pasowego i poduszki
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez kierownik » 27 lut 2013, 22:29

Z pompą zrobiłeś ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez pioczel » 28 lut 2013, 08:45

kierownik napisał(a):Z pompą zrobiłeś ?

bez pompy :(
Madzia 626 Gf diTd-101 KM 1999 r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2010, 21:59
Posty: 187 (1/0)
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda 626 sedan Gf DiTd '99
101KM,Skoda Fabia II 1.4 '10

Postprzez Riki » 28 lut 2013, 08:49

vagatrotter napisał(a):Riki, Ty powinieneś mieć zablokowany dostęp do tego wątku. Już widzę jak Cię krew zalewa czytając tysięczny post z linkiem do Allegro i rozrządem za 500zł oraz pytaniem "ten będzie dobry"? Skąd w Tobie tyle cierpliwości, ze odpisujesz tylko "no to niestety nie jest oryginał"?


Luzik :) chociaż w tym kraju ludzie sprzedają wszystko... to fakt :P ale myślę, że przekazać różne opcje należy i każdy wybierze to co uważa za stosowne. Klient życzy sobie zamiennik? proszę bardzo, nie dajemy gwarancji :) bo jestem więcej niż pewny, że to się urwie.
Mamy jako firma ofertę na pompy wodne w cenie kartonu małego Snickersa. Chiny. Wiesz ile tego się sprzedaje? ponoć najwiecej <faja>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 28 lut 2013, 09:12

Riki napisał(a):Klient życzy sobie zamiennik? proszę bardzo, nie dajemy gwarancji :) bo jestem więcej niż pewny, że to się urwie.

ja w dieslach nie montuje ludziom zamienników, jak się uprze i chce to włożyć, to nie u mnie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez vagatrotter » 28 lut 2013, 13:37

kierownik napisał(a):ja w dieslach nie montuje ludziom zamienników, jak się uprze i chce to włożyć, to nie u mnie

Bardzo dobre podejście – gdybym był mechanikiem stawiałbym identyczny warunek.
Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2012, 14:44
Posty: 52
Skąd: Poznań (Rataje)
Auto: Mazda 323F BJ 2001 2.0 DiTD

Postprzez maxpayne25 » 2 maja 2014, 18:08

Może i ja się podepnę pod temat (choć już pewnie do odgrzania ;) ). Na dniach wymieniam rozrząd – nie kwestionuję ORi bo to moja 2-ga wymiana. Wczesniej na częściach ze sklepu Fox Rzeszów – pasek Unitta, rolki NTN, hydronap. NTN. Teraz czas na wymianę z pompą wody – na forum nie natrafiłem na konkretne odpowiedzi więc czas zadać konkretne pytania:
1. Nowe paski Ori są sygnowane napisem producenta (?) (na pasku) PowerGrip i kolorem niebieskim. 6 lat temu wymieniałem pasek i oznaczenia były żółte – czy to jest Ori, czy mam się bać ?
2. Pompa wody – Ori za ok. 450 zł (nie znam producenta ale chętnie poznam jeśli ktoś zna) czy "jakiś" zamiennik może być ? Z forum wyczytałem, że SKF cacy (Jaksa), NPW – niedobrze.
Jaka pompa poza Ori – Może Jaksa pomoże lub każdy inny użytkownik mający z pompami doświadczenie.

Aha, zapomniałbym – sprawa nie cierpiąca zwłoki <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez tadziol » 3 maja 2014, 10:55

lubisz swoje auto ? to nie kombinuj,tylko zakładaj pompę ori.
kto ją produkuje to nie wiem,ale wiem, że można spać (jeździć ?) spokojnie.
pasek ma być w pudełku MAZDA i mieć napis RF2A-12-205.
a kolor napisu ? no cóż,tusz w drukarce się skończył i zalali innym kolorem ? <lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez maxpayne25 » 3 maja 2014, 17:27

I tak zrobię ! Pompa ORI i tyle w temacie <glupek2>


Rozrząd OE Mazda zakupiony (gratis – obudowa termostatu razem z pompą) 960 zł całość. Do tego 2 szt. paski Bando (20 zł sztuka) i jazda do mechanika hahaha


I zrobione – Wymiana koszt 200 zł z rachunkiem (ten sam mechanik co 6 lat temu – więc pewniak ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez Riki » 6 cze 2014, 13:35

maxpayne25 napisał(a):(gratis – obudowa termostatu razem z pompą)


i co? wykorzystałeś ten gratis ? ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez kierownik » 6 cze 2014, 13:44

Riki napisał(a):i co? wykorzystałeś ten gratis ? ;)

śmiesz sądzić, że była od innego modelu? <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez maxpayne25 » 7 cze 2014, 16:32

kierownik napisał(a):
Riki napisał(a):i co? wykorzystałeś ten gratis ? ;)

śmiesz sądzić, że była od innego modelu? <nie powiem>


Pytanie jak najbardziej zasadne – nie wykorzystałem bo jest do innego silnika <rotfl> a była już obudowa skręcona z pompą. hahaha
Więc gratis jest niepotrzebny :P (mam na myśli obudowę bo pompa jest ok).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2007, 14:16
Posty: 43 (1/0)
Skąd: Dębica
Auto: Było – 626 GW DiTD '99

Postprzez kierownik » 9 cze 2014, 20:35

maxpayne25 napisał(a):nie wykorzystałem bo jest do innego silnika

jakbyśmy nie wiedzieli... buehehehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Dariushinio » 14 sty 2015, 11:50

Witam, czym różnią się pompy wody GMB / NTY /NPW?
która jest najbardziej polecana?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2013, 20:14
Posty: 126 (2/0)
Auto: Mazda 6 2003 --->
Mazda 6 GH 2008

Postprzez kierownik » 14 sty 2015, 12:16

do diesla? oryginalna
do benzyny np GMB się fajnie sprawdza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6