problem z odpalaniem na ciepło Ditd

Postprzez Riki » 24 wrz 2012, 18:42

nie ma co robić wiochy.... :)

dzwoń do Tadziola – pogadaj, może przyjmie Twoja pompe i zrobi z niej to co należy. Gość zna temat.
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 24 wrz 2012, 20:34

teraz nawet regeneracja w zakładzie nie jest droga, cena i adresy są na forum Tadziol ogarnia ale nie jest cudotwórcą jak siadła głowiczka to i on nie pomoże.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 25 wrz 2012, 21:35

tomzwolin napisał(a):czy da się to jakoś ominąć oszukać czujnik?

Da się, ale i tak nie odwleczesz zbyt daleko tego, co nieuniknione... Odłączenie czujnika starczy może na miesiąc... Lepiej zamontuj wtrysk plaka za filtrem powietrza <lol>
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Irek.k » 25 wrz 2012, 23:44

Po dokręceniu zaworu SPV i korka w głowicy nastąpił odczuwalny przyrost mocy silnika, więc może po czyszczeniu i dokładnym poskręcaniu pompa "się wzmocni".
dzwoń do Tadziola
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez tadziol » 26 wrz 2012, 19:55

Irek.k napisał(a):Po dokręceniu zaworu SPV

jeśli znasz konstrukcję SPV,to chyba wiesz,co się stało,że:
Irek.k napisał(a):nastąpił odczuwalny przyrost mocy silnika

dokładnie chodzi mi o część z tłoczkiem zamykającym.... <oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez smile » 26 wrz 2012, 20:23

Teraz każdy weźmie klucz nastawny i megaprzedłużkę i po dociąga swoje zawory w poszukiwaniu utraconych wrażeń elastyczności DITD :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez tadziol » 26 wrz 2012, 20:33

ciekawe,tylko,który pierwszy sie przyzna,że "mazda zapaliła na dotyk i osiągnęła samoczynnie 5,5 tys. rpm,a tylko dzięki wrzuconej piątce i puszczeniu sprzęgła udało się ją zdławić" <oczy>
zaręczam,bardzo ciekawe doświadczenie......wiem z autopsji.... :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Irek.k » 26 wrz 2012, 21:24

Teraz każdy weźmie klucz nastawny i megaprzedłużkę i po dociąga swoje zawory
Tu mamy podane momenty dokręcania zaworów itd. http://www.kovsh.com/media/library/229/ ... 00246Z.pdf
jeśli znasz konstrukcję SPV,to chyba wiesz,co się stało
Nie wiem dokładnie co miało wpływ, dokręcenie SPV czy korka w głowicy, więc napisałem co zrobiłem. Któraś z tych czynności spowodowała zmianę.
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez tadziol » 26 wrz 2012, 21:27

Irek.k napisał(a):Nie wiem dokładnie co miało wpływ, dokręcenie SPV czy korka w głowicy, więc napisałem co zrobiłem. Któraś z tych czynności spowodowała zmianę.

ta pierwsza....
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez kierownik » 26 wrz 2012, 22:20

tadziol napisał(a):ciekawe,tylko,który pierwszy sie przyzna,że "mazda zapaliła na dotyk i osiągnęła samoczynnie 5,5 tys. rpm,a tylko dzięki wrzuconej piątce i puszczeniu sprzęgła udało się ją zdławić" <oczy>
zaręczam,bardzo ciekawe doświadczenie......wiem z autopsji.... :(

mimo wszystko w DiTD się to zdecydowanie rzadziej zdarza niż w następcach <diabełek>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Irek.k » 26 wrz 2012, 22:29

To przy okazji się dopytam, zastanawiałem się ale sam do niczego nie doszedłem.
Pod zaworem SPV jest metalowa podkładka, czy nie lepiej by uszczelniła to połączenie podkładka miedziana?
Czy może przy podkładce miedzianej byłyby jakieś "efekty uboczne"?
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2010, 20:31
Posty: 150
Skąd: Golub-Dobrzyń
Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.

Postprzez Neonixos666 » 27 wrz 2012, 15:30

moim zdaniem miedziana by szybko się ,,wystukała" zmieniając swój kształt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez kierownik » 27 wrz 2012, 18:43

Neonixos666 napisał(a):moim zdaniem miedziana by szybko się ,,wystukała" zmieniając swój kształt.

pod wtryskami się nie wystukuje :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Bulgarien » 3 paź 2012, 12:15

Ja oddałem pompę do regeneracji do Rzeszowa w zakładzie Hoffman. Ale w mojej poszedł korpus i głowica, nic się nie dało zrobić z tą pompą. Zakupiłem używkę rzekomo z auta które przejechało do 100tyś.km. Auto pali na "pól kluczyka" na zimnym, a gdy silnik się nagrzeje trzeba trochę pokręcić. Miałem przypadki że auto na parkingu nie odpalało wcale. Po podpięciu kabli z innego akumulatora w aucie odpalało od tyka. Zakupiłem więc nowy akumulator Panasonic 90Ah 710A. Puki co na ciepłym odpala ale juz troszeczkę pokręcić musi a na zimnym od strzału. Nie wiem co dolega mojej Mazdzie, Jest jak by słaba nie ma żwawego silnika ociężale rusza ze skrzyżowania i pod górkę toczyć się musi na 4 albo nieraz 3 w zależności od górki, ba na niektórych wiaduktach muszę redukować biegi. Nie wiem czy to wina turba, czy pompy czy innej [tiiit]. Silnik po remoncie( panewki korbowodowe, pierścienie tłokowe, simeringi, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka głowicy, kapitalny remont głowicy i wałka rozrządu, świece żarowe denso, sprzęgło Exedy, wysprzęglik, oryginalny rozrząd – wszystkie wymienione cześci są nowe). A moja mazda jedzie jak muł. Sprawdzam spalanie co tankowanie i waha się pomiędzy 5,30-5,70l/100km. Do paliwa co 3 tankowanie dolewam preparat smarujący pompę Kleen-flo 953 DIESEL LUBRICANT. W silniku smaruje Olej Dexelia Ultra 5W30.
Początkujący
 
Od: 29 paź 2010, 07:39
Posty: 16
Skąd: Nowa Deba
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 90KM

Postprzez tadziol » 3 paź 2012, 20:30

Bulgarien napisał(a):Nie wiem czy to wina turba, czy pompy czy innej ....

Bulgarien napisał(a):A moja mazda jedzie jak muł. Sprawdzam spalanie co tankowanie i waha się pomiędzy 5,30-5,70l/100km.

małe spalanie,bo mała dawka paliwa....
mała dawka paliwa,to madzia muł.....
mała dawka,bo pompa się kończy....
ot cała filozofia....,ale żeby to samo napisać w trzech tematach ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Krzysiek24 » 3 paź 2012, 21:25

No u mnie spalanie waha się od 4,9l100km do 5,6l/100km i madzia nie jest muł:D Madzia ostro rwie do przodu :D no ale mniej warzy.
Swoją drogą to nigdy nie widziałem, a nawet nie słyszałem żeby były akumulatory firmy Panasonic :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 17:55
Posty: 157
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A

Postprzez tadziol » 3 paź 2012, 21:43

no właśnie....jesteś lżejszy.
a Panasonic dawał baterię do MAZDY jako ori i potrafiły pracować długi czas.nawet po 6-8 lat.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 3 paź 2012, 22:45

Ja swojego wymieniłem po 8 latach i spisywał się bardzo dobrze ale nie dał rady przy ostrych mrozach.

Ja bym podmienił SPV w takiej sytuacji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez smile » 3 paź 2012, 22:52

tadziol napisał(a):Panasonic dawał baterię do MAZDY jako ori

Zgadza się, ale od 2-3 lat akumulatory do ASO dostarcza YUTA :)
Forumowicz
 
Od: 16 lip 2011, 13:38
Posty: 2688 (75/56)
Skąd: Gubin / Gdynia
Auto: M5 CR
M6 GY

Było:
323F BJ RF2A

Postprzez Riki » 4 paź 2012, 20:07

smile napisał(a):od 2-3 lat akumulatory do ASO dostarcza YUTA


ano... i już nie jest to co kiedyś :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5584 (2/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6

cron