problem z odpalaniem na ciepło Ditd
teraz nawet regeneracja w zakładzie nie jest droga, cena i adresy są na forum Tadziol ogarnia ale nie jest cudotwórcą jak siadła głowiczka to i on nie pomoże.
tomzwolin napisał(a):czy da się to jakoś ominąć oszukać czujnik?
Da się, ale i tak nie odwleczesz zbyt daleko tego, co nieuniknione... Odłączenie czujnika starczy może na miesiąc... Lepiej zamontuj wtrysk plaka za filtrem powietrza
Irek.k napisał(a):Po dokręceniu zaworu SPV
jeśli znasz konstrukcję SPV,to chyba wiesz,co się stało,że:
Irek.k napisał(a):nastąpił odczuwalny przyrost mocy silnika
dokładnie chodzi mi o część z tłoczkiem zamykającym....
ciekawe,tylko,który pierwszy sie przyzna,że "mazda zapaliła na dotyk i osiągnęła samoczynnie 5,5 tys. rpm,a tylko dzięki wrzuconej piątce i puszczeniu sprzęgła udało się ją zdławić"
zaręczam,bardzo ciekawe doświadczenie......wiem z autopsji....
zaręczam,bardzo ciekawe doświadczenie......wiem z autopsji....
Tu mamy podane momenty dokręcania zaworów itd. http://www.kovsh.com/media/library/229/ ... 00246Z.pdfTeraz każdy weźmie klucz nastawny i megaprzedłużkę i po dociąga swoje zawory
Nie wiem dokładnie co miało wpływ, dokręcenie SPV czy korka w głowicy, więc napisałem co zrobiłem. Któraś z tych czynności spowodowała zmianę.jeśli znasz konstrukcję SPV,to chyba wiesz,co się stało
- Od: 30 kwi 2010, 20:31
- Posty: 150
- Skąd: Golub-Dobrzyń
- Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.
Irek.k napisał(a):Nie wiem dokładnie co miało wpływ, dokręcenie SPV czy korka w głowicy, więc napisałem co zrobiłem. Któraś z tych czynności spowodowała zmianę.
ta pierwsza....
tadziol napisał(a):ciekawe,tylko,który pierwszy sie przyzna,że "mazda zapaliła na dotyk i osiągnęła samoczynnie 5,5 tys. rpm,a tylko dzięki wrzuconej piątce i puszczeniu sprzęgła udało się ją zdławić"
zaręczam,bardzo ciekawe doświadczenie......wiem z autopsji....
mimo wszystko w DiTD się to zdecydowanie rzadziej zdarza niż w następcach
To przy okazji się dopytam, zastanawiałem się ale sam do niczego nie doszedłem.
Pod zaworem SPV jest metalowa podkładka, czy nie lepiej by uszczelniła to połączenie podkładka miedziana?
Czy może przy podkładce miedzianej byłyby jakieś "efekty uboczne"?
Pod zaworem SPV jest metalowa podkładka, czy nie lepiej by uszczelniła to połączenie podkładka miedziana?
Czy może przy podkładce miedzianej byłyby jakieś "efekty uboczne"?
- Od: 30 kwi 2010, 20:31
- Posty: 150
- Skąd: Golub-Dobrzyń
- Auto: Mazda Premacy DITD 2000 r.
moim zdaniem miedziana by szybko się ,,wystukała" zmieniając swój kształt.
Ja oddałem pompę do regeneracji do Rzeszowa w zakładzie Hoffman. Ale w mojej poszedł korpus i głowica, nic się nie dało zrobić z tą pompą. Zakupiłem używkę rzekomo z auta które przejechało do 100tyś.km. Auto pali na "pól kluczyka" na zimnym, a gdy silnik się nagrzeje trzeba trochę pokręcić. Miałem przypadki że auto na parkingu nie odpalało wcale. Po podpięciu kabli z innego akumulatora w aucie odpalało od tyka. Zakupiłem więc nowy akumulator Panasonic 90Ah 710A. Puki co na ciepłym odpala ale juz troszeczkę pokręcić musi a na zimnym od strzału. Nie wiem co dolega mojej Mazdzie, Jest jak by słaba nie ma żwawego silnika ociężale rusza ze skrzyżowania i pod górkę toczyć się musi na 4 albo nieraz 3 w zależności od górki, ba na niektórych wiaduktach muszę redukować biegi. Nie wiem czy to wina turba, czy pompy czy innej [tiiit]. Silnik po remoncie( panewki korbowodowe, pierścienie tłokowe, simeringi, uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka głowicy, kapitalny remont głowicy i wałka rozrządu, świece żarowe denso, sprzęgło Exedy, wysprzęglik, oryginalny rozrząd – wszystkie wymienione cześci są nowe). A moja mazda jedzie jak muł. Sprawdzam spalanie co tankowanie i waha się pomiędzy 5,30-5,70l/100km. Do paliwa co 3 tankowanie dolewam preparat smarujący pompę Kleen-flo 953 DIESEL LUBRICANT. W silniku smaruje Olej Dexelia Ultra 5W30.
- Od: 29 paź 2010, 07:39
- Posty: 16
- Skąd: Nowa Deba
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 90KM
Bulgarien napisał(a):Nie wiem czy to wina turba, czy pompy czy innej ....
Bulgarien napisał(a):A moja mazda jedzie jak muł. Sprawdzam spalanie co tankowanie i waha się pomiędzy 5,30-5,70l/100km.
małe spalanie,bo mała dawka paliwa....
mała dawka paliwa,to madzia muł.....
mała dawka,bo pompa się kończy....
ot cała filozofia....,ale żeby to samo napisać w trzech tematach ?
No u mnie spalanie waha się od 4,9l100km do 5,6l/100km i madzia nie jest muł:D Madzia ostro rwie do przodu no ale mniej warzy.
Swoją drogą to nigdy nie widziałem, a nawet nie słyszałem żeby były akumulatory firmy Panasonic
Swoją drogą to nigdy nie widziałem, a nawet nie słyszałem żeby były akumulatory firmy Panasonic
- Od: 12 kwi 2012, 17:55
- Posty: 157
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ
2.0 DiTD+ 90km
2000 r. RF2A
Ja swojego wymieniłem po 8 latach i spisywał się bardzo dobrze ale nie dał rady przy ostrych mrozach.
Ja bym podmienił SPV w takiej sytuacji.
Ja bym podmienił SPV w takiej sytuacji.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6