dzieki Michał a taki syf był w srodku :/
i na ostatnim zdjęciu nieprzeszkadza już ze jest takie porysowane czy tez trzeba wymienić
a tez trzy opilki były w sitku :/ trochę duże się trafily :/
Pompa wtryskowa RF2A czyli gdzie diabeł nie może,tam Tadziola pośle :)
boczek86 napisał(a):tez trzeba wymienić
z tego co widzę,to zostaw sobie głowiczkę i tłokorozdzielacz,cała reszta do wymiany.obudowa też.
będą uszkodzone tuleje prowadzące tłok zmiany kąta wyprzedzenia wtrysku.nie uzyskasz szczelności.bierz od Neo całą pompę bez głowiczki.
ps.na czym Ty jeździsz
dlatego dziś tyle razy do Ciebie dzwoniłem bo niewiedzialem co robic ale od czego to się tak stało a jezdze na ON dynamic stacja lotos. i innej nietankuje. ale zo obudowa do wymiany to w sumie chyba cala pompa nowa musi być kurde ale cios mam nadzieje ze michal da rade dozucic mi reszte części bo inaczej u iony
wlasnie mi Neonixos napisał ze wysle cala pompe bez glowiczki i czujnikow
wlasnie mi Neonixos napisał ze wysle cala pompe bez glowiczki i czujnikow
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
jutro postaram się to jakoś zapakować.
to może ja powiem to co zauważyłem przy składaniu pompy a komuś może pomoc. pierwsze co jak już ja ktoś rozbierze i nie będzie umiał wyciągnąć tego ostatniego pierścienia bo jest tak dopracowany że się cały czas blokuje to polecam klucz imbusowy 5/32 i on tam pasuje na styk w jedna z dziurek a potem do góry to wysuwałem i udało się w taki właśnie sposób. następnie przy składaniu na żadnych zdjęciach niema pokazane w która stronę włożyć taki falowany pierścień. bo jeżeli składamy pompę i klin z przodu ustawimy jak na rozrządzie to wtedy są dwie możliwości włożenia tej części na zdjęciach niżej pokazałem te dwie możliwości . za pierwszym razem jak złożyłem pompę to właśnie w ten zły sposób czyli klin z przodu jak do rozrządu a bolec był naprzeciwko klina i nie odpalał i jeszcze mi jakąś podkładkę pokruszyło wyciągnąłem pompę i złożyłem ja jeszcze raz tylko tym razem inaczej bo nie wiedziałem że jest jakaś różnica w tym bo z opisu na początku nigdzie właśnie nie jest napisane jak to złożyć no chyba że gdzieś to przeoczyłem ...
i za drugim razem bolec został ułożony tak jak klin z przodu i wtedy po skręceniu pompy do kupy i założeniu na auto działa bez zarzutu, odpala od strzała
tylko teraz borykam się z innym problemem TCV nie cyka a elektryka do TCV dochodzi ale o tym w innym temacie..
i za drugim razem bolec został ułożony tak jak klin z przodu i wtedy po skręceniu pompy do kupy i założeniu na auto działa bez zarzutu, odpala od strzała
tylko teraz borykam się z innym problemem TCV nie cyka a elektryka do TCV dochodzi ale o tym w innym temacie..
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
z tym ustawieniem, to jest prosta sprawa – ten dzyndzelek w kółku ma być ustawiony tak samo jak podfrezowanie na wałku pompy (mniej więcej tam gdzie dokręcasz nakrętką koło rozrządu pompy)
fale masz nieźle złuszczoną
fale masz nieźle złuszczoną
wlasnie to była stara fala a nowa jest w pompie tylko dałem foto dla innych. bo nie było napisane czy to ma być w tej samej linii czy na przeciwko
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
oferty kupna/sprzedaży na alledrogo wystawiamy albo do odpowiedniego dzialu tu jest warsztat i robótki ręczne
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Witajcie mam 2.0 D bez turbo 71km
Od jakiegoś czasu Madzia gdy jest chłodno odpala na 3 cylindrach, towarzyszy temu klekotanie zaworu i bialoniebieski dym z rury wydechowej pachnący ropą. Całość ustaje po ok 5 sek i nie powtarza się przy odpalaniu ciepłego silnika. Silnik lekko faluje max 100 – 200 obr i w lato czasami zostają obroty na ok 900 . Dodam, ze wymienione zostały świece żarowe na nowe bez skutku. Macie jakieś pomysly, sugestie?
Zaznaczcie mi proszę na obrazku zawory TCV i SCV i FSO ponieważ fotki Tadziola już wygasły. Dzięki za jakąkolwiek odpowiedź
Od jakiegoś czasu Madzia gdy jest chłodno odpala na 3 cylindrach, towarzyszy temu klekotanie zaworu i bialoniebieski dym z rury wydechowej pachnący ropą. Całość ustaje po ok 5 sek i nie powtarza się przy odpalaniu ciepłego silnika. Silnik lekko faluje max 100 – 200 obr i w lato czasami zostają obroty na ok 900 . Dodam, ze wymienione zostały świece żarowe na nowe bez skutku. Macie jakieś pomysly, sugestie?
Zaznaczcie mi proszę na obrazku zawory TCV i SCV i FSO ponieważ fotki Tadziola już wygasły. Dzięki za jakąkolwiek odpowiedź
Wetam czy mogę prosić kolegę Tadziola o odnowienie linków do zdjęć z tej relacjii o budowie pompy,
Moją niestety popsułem przy wymianie SPV -był wklejony na klej do metalu przez poprzedniego mechanika ,gdy ten zerwał gwint .
Pozdrawiam Krzysiek
Moją niestety popsułem przy wymianie SPV -był wklejony na klej do metalu przez poprzedniego mechanika ,gdy ten zerwał gwint .
Pozdrawiam Krzysiek
-
zdzieb
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6