silnik odpala zawsze za drugim razem
adasko_t napisał(a):Chcę się odnieść do wcześniejszych wypowiedzi o dokręceniuzaślepki/śruby pomiędzy 4 zaworkami na pompie.
Jak masz tam śrubę to dokręcaj, podejrzewam że Ty też tam nic nie masz.
piotrtc napisał(a):Czy jak problemem jest szczelność podkładek pod przelewami to można jeszcze jakiś czas z tym jeżdxić czy grozi to jakimis uszkodzeniami??
Przy nieszczelnych przelewach może przedostawać się ropa do oleju, wtedy będzie słabsze smarowanie i konsekwencji możesz się domyślić. Niestety ciężko sprawdzić ile tej ropy może się przedostać i jaki ma to wpływ na olej w silniku. Jak możesz to zrób to szybko.
To trzeba wyminć podkładki przelewowe czy podkładki pod wtryski? Znalazłem na allegro następujące podkładki:
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 56979.html
http://allegro.pl/podkladki-przelewowe- ... 08431.html
Które rozwiążą mój problem??
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 56979.html
http://allegro.pl/podkladki-przelewowe- ... 08431.html
Które rozwiążą mój problem??
- Od: 15 sie 2011, 10:49
- Posty: 20
- Skąd: Starachowice
- Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.
przelewowe.
Witam wszystkich, ja też mam ten sam problem z rozruchem a także jestem przekonany że auto jest za słabe jak na swoją moc szczegulnie na biegach od 1do 2 a jak włącze klime to już wogule nie ma czym jechac. 323F 2000r. 2.0 DITD 90 KM. RF2A. Rano odpala za drugim razem lub po dłuższym około 5 sekundowym piłowaniu. Jak już odpali to wolne obroty są za niskie jakby chciał zgasnąc wystarczy że lekko przygazuję i jest OK. Po krótkiej lub dłuższej jeździe jest różnie , raz odpala 5 czy 10 razy pod rząd od kopa a w większości przypadków za drugim lub dłuższym kręceniu.Chcę zaznaczyc że temperatura silnika nie ma tu znaczenia, potrafi odpalic od kopa na zimnym (ale nie po nocy) i na ciepłym silniku.Pojechałem do elektryka pod komputer wykazało błąd EGR w 98 % był cały czas otwarty wogule nie reagował, zregenerowałem zawór ,ponownie pod komputer EGR działa jak należy a auto dalej źle odpala oraz mocy nie przybyło. Kolejna moja wizyta już u typowego Dizlowca nie przyniosła żadnych zmian . Wymienił filtra paliwa i powietrza, twierdzi że sprawdzł szczelnośc układu paliwowego i pompki paliwa, sprawdził rozrząd czy nie jest przestawiony (może to byc przyczyną w przypadku złego ustawienia na znakach) ale u mnie jest ok, sprawdzenie katalizatora czy nie jest przytkany (chodzi tu o moc a właściwie jej brak). Mechanik doradził mi wizytę w serwisie Mazdy w celu dokładnego zdjagnozowania silnika , podejrzewa problem z pompą lub z którymś z czujników. Dzwoniłem do mazdy diagnostyka silnika 150 zł. i nadal nie mamy gwarancji że się czegoś dowiemy. Po chwili rozmowy z serwisantem też napomniał o możliwym problemie z którymś z czujników na pompie. Pocieszył mnie że można je wymienic za wyjątkiem jednego który jak siądzie to czeka nas wymiana całej pompy. Co o tym sądzicie , macie jakieś własne pomysły co może byc przyczyną bo mi już ręce opadają.
- Od: 9 wrz 2011, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: Opolskie
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 90 KM 2000r.
Moim zdaniem powinieneś jechać do specjalisty od pomp wtryskowych, problem z odpaleniem na zimno to może być zły kąt wtrysku czyli zawór TCV.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
No i problem rozwiązany.Zmieniłem mechanika i po dwóch tygodniach walki moja MADZIA wróciła do domu, okazało sie że to jednak zawór TCV. Czyszczenie pompy, bo sporo było w niej brudu i różnych metalowych opiłków po metalowej siatce filtra zaworu TCV która po prostu się rozsypała , wymiana TCV i kilka innych zabiegów kosmetycznych w tym filtr paliwa i auto śmiga jak nowe. Odpala od kopa na zimnym i ciepłym silniku i wkońcu moge normalnie ze skrzyżowania odjechac jak auto które ma 90 KM. Ja nie eksperymentowałem i nie zakładałem zaworu od opla tylko dałem orginał mazdy. Cała akcja naprawcza kosztowała mnie 1600zł.
- Od: 9 wrz 2011, 20:37
- Posty: 5
- Skąd: Opolskie
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD 90 KM 2000r.
Fajnie że wszystko jest już ok.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6