silnik odpala zawsze za drugim razem

Postprzez piotrtc » 19 sie 2011, 07:08

Czy jak problemem jest szczelność podkładek pod przelewami to można jeszcze jakiś czas z tym jeżdxić czy grozi to jakimis uszkodzeniami??
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 09:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez YgooR » 19 sie 2011, 10:26

adasko_t napisał(a):Chcę się odnieść do wcześniejszych wypowiedzi o dokręceniuzaślepki/śruby pomiędzy 4 zaworkami na pompie.

Jak masz tam śrubę to dokręcaj, podejrzewam że Ty też tam nic nie masz.

piotrtc napisał(a):Czy jak problemem jest szczelność podkładek pod przelewami to można jeszcze jakiś czas z tym jeżdxić czy grozi to jakimis uszkodzeniami??

Przy nieszczelnych przelewach może przedostawać się ropa do oleju, wtedy będzie słabsze smarowanie i konsekwencji możesz się domyślić. Niestety ciężko sprawdzić ile tej ropy może się przedostać i jaki ma to wpływ na olej w silniku. Jak możesz to zrób to szybko.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 22:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez piotrtc » 19 sie 2011, 14:44

To trzeba wyminć podkładki przelewowe czy podkładki pod wtryski? Znalazłem na allegro następujące podkładki:
http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 56979.html

http://allegro.pl/podkladki-przelewowe- ... 08431.html

Które rozwiążą mój problem??
Początkujący
 
Od: 15 sie 2011, 09:49
Posty: 20
Skąd: Starachowice
Auto: 626, 2,0 DITD 2000r.

Postprzez Neonixos666 » 19 sie 2011, 14:46

przelewowe.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9463 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez mapit » 21 sie 2011, 14:59

Super rada z dmuchaniem :D , lepsze niż moment (może urwać śrubkę)
Początkujący
 
Od: 20 lut 2010, 13:35
Posty: 24

PostTen post został usunięty przez Bandit 26 sie 2011, 15:37.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Bandit 26 sie 2011, 15:36.
Powód: OT

Postprzez misiubisi » 9 wrz 2011, 21:36

Witam wszystkich, ja też mam ten sam problem z rozruchem a także jestem przekonany że auto jest za słabe jak na swoją moc szczegulnie na biegach od 1do 2 a jak włącze klime to już wogule nie ma czym jechac. 323F 2000r. 2.0 DITD 90 KM. RF2A. Rano odpala za drugim razem lub po dłuższym około 5 sekundowym piłowaniu. Jak już odpali to wolne obroty są za niskie jakby chciał zgasnąc wystarczy że lekko przygazuję i jest OK. Po krótkiej lub dłuższej jeździe jest różnie , raz odpala 5 czy 10 razy pod rząd od kopa a w większości przypadków za drugim lub dłuższym kręceniu.Chcę zaznaczyc że temperatura silnika nie ma tu znaczenia, potrafi odpalic od kopa na zimnym (ale nie po nocy) i na ciepłym silniku.Pojechałem do elektryka pod komputer wykazało błąd EGR w 98 % był cały czas otwarty wogule nie reagował, zregenerowałem zawór ,ponownie pod komputer EGR działa jak należy a auto dalej źle odpala oraz mocy nie przybyło. Kolejna moja wizyta już u typowego Dizlowca nie przyniosła żadnych zmian . Wymienił filtra paliwa i powietrza, twierdzi że sprawdzł szczelnośc układu paliwowego i pompki paliwa, sprawdził rozrząd czy nie jest przestawiony (może to byc przyczyną w przypadku złego ustawienia na znakach) ale u mnie jest ok, sprawdzenie katalizatora czy nie jest przytkany (chodzi tu o moc a właściwie jej brak). Mechanik doradził mi wizytę w serwisie Mazdy w celu dokładnego zdjagnozowania silnika , podejrzewa problem z pompą lub z którymś z czujników. Dzwoniłem do mazdy diagnostyka silnika 150 zł. i nadal nie mamy gwarancji że się czegoś dowiemy. Po chwili rozmowy z serwisantem też napomniał o możliwym problemie z którymś z czujników na pompie. Pocieszył mnie że można je wymienic za wyjątkiem jednego który jak siądzie to czeka nas wymiana całej pompy. Co o tym sądzicie , macie jakieś własne pomysły co może byc przyczyną bo mi już ręce opadają.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2011, 19:37
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 90 KM 2000r.

Postprzez YgooR » 12 wrz 2011, 13:04

Moim zdaniem powinieneś jechać do specjalisty od pomp wtryskowych, problem z odpaleniem na zimno to może być zły kąt wtrysku czyli zawór TCV.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 22:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Postprzez misiubisi » 22 sty 2012, 14:04

No i problem rozwiązany.Zmieniłem mechanika i po dwóch tygodniach walki moja MADZIA wróciła do domu, okazało sie że to jednak zawór TCV. Czyszczenie pompy, bo sporo było w niej brudu i różnych metalowych opiłków po metalowej siatce filtra zaworu TCV która po prostu się rozsypała , wymiana TCV i kilka innych zabiegów kosmetycznych w tym filtr paliwa i auto śmiga jak nowe. Odpala od kopa na zimnym i ciepłym silniku i wkońcu moge normalnie ze skrzyżowania odjechac jak auto które ma 90 KM. Ja nie eksperymentowałem i nie zakładałem zaworu od opla tylko dałem orginał mazdy. Cała akcja naprawcza kosztowała mnie 1600zł.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 wrz 2011, 19:37
Posty: 5
Skąd: Opolskie
Auto: 323F BJ 2.0 DITD 90 KM 2000r.

Postprzez YgooR » 22 sty 2012, 23:54

Fajnie że wszystko jest już ok. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2009, 22:15
Posty: 827 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6