kubas10 napisał(a):Co do bezpiecznika 10A nie ma po co go szukać bo po włączeniu zapłonu podawane jest napięcie na obwód sterowania przekaźnika...
taki jesteś tego pewien,że nie ma go co szukać ?
www.mazdaspeed.pl
kubas10 napisał(a):Co do bezpiecznika 10A nie ma po co go szukać bo po włączeniu zapłonu podawane jest napięcie na obwód sterowania przekaźnika...
kubas10 napisał(a):Po pierwsze, powinien być jakiś bezpiecznik na obwód sterowania przekaźnika świec
kubas10 napisał(a):chyba że idzie bezpośrednio z PCM;
kubas10 napisał(a):to nie są żadne mądrości tylko podstawowa wiedza.
kubas10 napisał(a):Kolego smile, (...) Wytłumacz mi po co ładujesz się w ten temat? Z koro masz tyle do powiedzenia to czekam na jakąś treściwą odpowiedź.
tadziol napisał(a):jest PCM,wyłącz z niego wszystkie konektory,załącz zapłon i zobacz czy świece są zasilane.
smile napisał(a):może przetarła się tobie wiązka pod akumulatorem o przewód powietrzny?
tadziol napisał(a):Przekaźnik świec ma cewkę zasilaną po "zapłonie",a PCM podaje masę,żeby mógł zadziałać.Z przewodu prądowego od przekaźnika do świec jest odczep i biegnie do PCM.To jest info zwrotne dla PCM,że przekaźnik zadziałał i świece mają napięcie.Przerwa na tej linii może powodować takie zachowanie jak u Ciebie.Dzięki temu powstaje kod P0380.Nie można także wykluczyć zwarcia żyły sterującej przekaźnikiem do masy.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6