Sprężarka – charakterystyczny świst to uszkodzenie?

Postprzez Jaksa » 9 mar 2008, 18:05

frud napisał(a):objaw wystepuje moim zdaniem tylko gdy silnik jest zimny, pozniej chyba zanika
Rzuć okiem na paski klinowe , one potrafią tak " szczypac " na zimnym motorze , z tą pompą to raczej nie trafiona diagnoza....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez frud » 9 mar 2008, 18:26

rozrzad wymieniony 10 tys km temu kompletny (bez pompy wody)
paski klinowe wymienione 2 tys km temu (przed i po wymianie objaw ten sam),
olej, filtry – komplet przy okazji,
regulacja zaworow w zeszlym tygodniu...
w tym tygodniu bede jechal na diagnostyke komputerowa (do Gulcza z Bolszewa) bo jeszcze nie bylem i chce zobaczyc czy cos wyskoczy.
Dodatkowy objaw (nie koniecznie z tym zwiazany) to obroty na biegu jalowym ok 800 i na chwile sru 650/700 i z powrotem na 800/850 (na zimnym i cieplym)
W sasiednim temacie jest o wtryskach/koncowkach – czyli blisko pompy wtryskowej.. a jak to połaczyc z tym obcieraniem "łopatkowym"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Postprzez Jaksa » 9 mar 2008, 19:01

frud napisał(a):paski klinowe wymienione 2 tys km temu
W takim razie ciezko to bedzie zweryfikować forumowo.....
frud napisał(a):Czytalem o tych waszych sprezarkach, turbinach i jestem troche przerazony..
Czym tu sie przerazac ...... to tylko samochód :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez say » 9 mar 2008, 22:30

frud napisał(a):Dodatkowy objaw (nie koniecznie z tym zwiazany) to obroty na biegu jalowym ok 800 i na chwile sru 650/700 i z powrotem na 800/850 (na zimnym i cieplym)
Klima wtedy wlaczona? jesli tak to wylacz ja i sprawdz czy tez sie tak dzieje.
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez frud » 9 mar 2008, 23:08

say napisał(a):
frud napisał(a):Dodatkowy objaw (nie koniecznie z tym zwiazany) to obroty na biegu jalowym ok 800 i na chwile sru 650/700 i z powrotem na 800/850 (na zimnym i cieplym)
Klima wtedy wlaczona? jesli tak to wylacz ja i sprawdz czy tez sie tak dzieje.

przy wlaczeniu klimy lekko obroty na chwile spadaja...
klima jest wlaczona to podczas pracy na biegu jalowym jest objaw wahan obrotow. ==>> zalezy to od klimy...wiec co to jest ? a moze tak ma byc ?
ale co z tymi metalicznymi dzwiekami tak jakby jakies "łopatki" ocierały z samego rana...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2007, 21:32
Posty: 103
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 626 2.0 DITD, 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6